Інтегроване заняття ,,Осінь-господарочка,,

Про матеріал
інтегроване заняття з розвитку мовлення, аплікації, природи для дітей старшого дошкільного віку
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Осінь господарочка.

(Музична зала прикрашена осіннім листям,квітами, овочами, фруктами.

До зали під музику заходять діти.)

 Непомітно підкралася осінь.

 День коротшим стає щодоби

 Глянь берізки уже злотокосі

 І в дубів багряніють чуби

- Королева осінь запрошує вас до своїх володінь.(На килимку помічають дзвоник. Дзвонять. На стіні з'являється образ осені, звучить різка музика і він зникає).

- Діти злий вітрище забрав нашу осінь і щоб її врятувати потрібно пригадати все, що знаємо про осінь.

- Врятуємо осінь?

-А допоможуть нам наші помічники: руки , очі, вуха, язик та думка

Д/г ,,Осінь яка?" ( діти стають в коло і передають дзвоник на кому він зупиниться , той і відповідає)

- От ми і виконали перше завдання (Звучить музика і з'являється частинка зображення , пазл)

- Молодці!

- Давайте  згадаємо назви осінніх місяців?

- Який зараз місяць, чому він так називається?

- Згадайте вірші про осінь.

- Чудово впорались і з цим завданням. (З'явився 2 пазл зображення осені)

- Погляньте  уважно на сонечко. Яким є осіннє сонце?

-А це клумба для квітів, але вона чомусь сумна. Як ви гадаєте, чому?

(Згадати як колись прикрашали клумбу квітами)

  • Як її можна розвеселити?(Діти прикрашають клумбу осінніми квітами, зробленими з кольорового паперу)

  На зеленому горбочку

  Поломеніють квіти:

  Чорнобривці золотисті,

  Майори тендітні,

  Білосніжні хризантеми,

  Синьоокі айстри,-

  Усе осінь позбирала в вінок свій прекрасний.

- Чудово справилися і з цим завданням.(З’являється 3 частинка пазла)

- Діти,  прислухайтесь в королівстві осені щось шумить, шелестить.

- Ой, подивіться скільки різнокольорових листочків. Звідки вони взялися тут?

- Візьміть по листочку. Якого вони кольору?

- Чому листочки змінюють свій колір восени?

- Давайте попускаємо їх у водичці .

 Вітер щоки товсті

 Надув, надув, надув

 І на листочки наші

 Подув, подув, подув.

- На що сході листочки?

-А зараз послухайте загадку.

 Ну, навіщо мені листя,

 Коли вже іде зима.

 Коли холодно вже стало

 І пташок ніде нема

 Краще скину я листочки і тихесенько засну.

- Хто це говорить?( Дерева, кущі)

- Які дерева ви знаєте?

Д/г ,,З якого дерева листочок?"

- Молодці!

-А зараз закрийте очки і уявіть себе деревом. Ви міцно прикріплені корінням до землі, у вас міцний стовбур, а в горі гарна крона. Повільно піднімайте руки і потягніться до сонечка своїми руками-гілочками, прислухайтесь, як випрямляється ваш стовбур, його наповнює сила землі. Земля дає силу вашим плечам, рукам, які плавно колишуться, коли на них повіває легкий вітерець. Ви підросли, стали сильнішими, а силу вам дала земля. І тепер, восени, коли сонечко не так гріє, земля потребує тепла. Відпустіть листочки, щоб вони вкрили землю і зігріли її.

- Ще одне завдання виконане(4 частина пазла)  і ми вже скоро зможемо побачити осінь, але для цього нам потрібно ще справитись з деякими завданнями.

Д/г ,,Перелітні, зимуючі".

-І з цим завдання  ми з легкістю впорались.(5 частинка пазла)

- Чим багата осінь, які дарунки нам приносить?

-Молодці. У королеви осені є свій чудо-город. Хочете побувати на ньому?

  Королева осінь

  Всіх до столу просить

  Всіх без винятку частує

   Для зими запас готує.

- Скажіть що тут росте?

- Назвіть овочі і фрукти червоного кольору.

- Скільки картоплин…   цибулин… яблук…

- Які овочі не можна їсти сирими?

- Які овочі та фрукти круглої форми?

- Які овочі ростуть під землею?

- Які овочі ростуть над землею?

-А зараз зберіть в один кошик овочі в інший фрукти.

-І з цим завданням ви чудово впорались.

-Я думаю ,що наша красуня осінь буде дуже рада, якщо ми їй заспіваємо пісню.

Пісня,,Осінь щедра пора".

( З'являється картинка осені, що була на початку заняття і заходить осінь з кошиком яблук)

 

doc
Додано
10 березня 2020
Переглядів
525
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку