Привітання
Ранкова руханка
Інтегроване заняття. Тема: «Шевченківський день»
(Сенсоріка/ФЕМУ/Аплікація)
Мета: формувати уявлення про видатного українського поета Т.Г. Шевченка,
познайомити дітей з деякими його творами. Продовжувати вчити уважно слухати
дитячі твори, відповідати на запитання, вчити вірші за мнемотаблицею. Закріплювати поняття просторової орієнтації (на, над, біля, під, у). Розвивати уявлення про розмір
та колір. Розвивати розповідне мовлення, мвленнєве дихання, фонематичний слух,
органи артикуляційного апарату, удосконалювати зорову та слухову увагу, логічне мислення, спостережливість, дрібну моторику, прищеплювати інтерес до українського колориту; виховувати любов до української мови, літератури та славетних людей
нашої Батьківщини.
Матеріали: портрет Т.Г. Шевченка, вірш, мнемотаблиця до вірша «Встала весна», зображення курча та каченя, кольоровий папір блакитного, білого, жовтого та помаранчевого кольору, фломастери синього, червоного та чорного кольору, клей,
ножиці, серветка.
Логоритміка «Музичні вітання» https://youtu.be/U1y--tc5yZo
Погляньте на зображення. Це видатний український поет і талановитий художник Тарас Григорович Шевченко. Він написав дуже багато віршів та картин про рідну Україну та чарівну природу нашої Батьківщини. Сьогодні, 9 березня, день народження Тараса Шевченка. Тому, саме сьогодні, ми вшановуємо його пам’ять.
Прочитайте дитині віршик «Встала весна»
-Діти, про що розповідається в цьому віршику? (Про весну, про те, як прокидається земля після зимового сну, про перші квіти, пташиний спів, красу рідної природи).
Спробуйте вивчити віршик «Встала весна» з дітьми за допомогою мнемотаблиці.
Гімнастика для очей «Відпочинок»
https://youtube.com/watch?v=AmFm-WUNhP0&feature=share
Психогімнастична вправа «Кошеня»
Прослухайте віршик Т. Г. Шевченка «Тече вода з-під явора»
Вправа «Весела пригода» (орієнтування у просторі: на, над, біля, під, у)
Розгляньте зображення.
Кого ти бачиш на малюнку? Скільки їх? Якого вони кольору? Дзьобики у них однакового кольору, чи різного? Які вони за розміром: однакові, чи різні? Що вони роблять?
По чому вони йдуть? Біля чого вони стоять? Де опинилося каченя? Куди нирнуло каченя? Як ти вважаєш, що воно там робить? Чим каченя тримає листочок? Як ти вважаєш, листочок великий чи маленький, порівняно з каченям? Якого він кольору?
Руханка «Гопачок»
Спостереження за качкою на воді https://youtu.be/kptS71tpQZQ
Пальчикова гімнастика
https://youtube.com/watch?v=NSE63l4ZZT4&feature=shared
Аплікація «Пливе качечка»
Етапи роботи:
1. 2.
3. 4.
5. 6.
7. 8.