СТАРА КАЗКА НА НОВИЙ ЛАД
Інтегроване заняття
(старша група)
Тема. Небезпечні ситуації в побуті. Правила поведінки при намаганні сторонніх проникнути в житло.(За мотивами казки «Вовк і семеро козенята»)
Мета:Поглиблювати знання дітей про казку як вид усної народної творчості, вчити визначати головну думку казки,
формувати навички правильної поведінки
при перебуванні вдома наодинці,
розвивати мислення, вміння
адекватно діяти під час виникнення
непередбачуваних ситуацій,
виховувати відповідальність.
Обладнання:маски тварин,
предметні картинки свійських тварин.
Хід заняття
Вихователь. Діти, ви, мабуть, уже здогадалися, що сьогодні нас чекає зустріч із казкою. Казка прийшла до нас із сивої давнини. У казках ідеться про незвичайні, вигадані пригоди. У народних казках немає автора. Їх складали і передавали наші предки «із вуст в уста», тому вони належать до усної народної творчості. А які ще твори знаєте? Д.гра «Свійські та дикі тварини» Найдавніші - казки про тварин. У казках вони розмовляють і діють, як люди. Кожна казка завжди чомусь навчає. У казці добро завжди перемагає зло. Сьогодні на занятті ми спробуємо визначити чому навчає нас казка, яку ми прочитаємо.
Ми помандруємо сьогодні до казкової країни. І першою нам на дорозі трапився ось такий будиночок. А хто в ньому мешкає? Відгадайте загадку і ви це з’ясуєте.
Не дід, а з бородою.
Не бик, а з рогами.
Не корова, а доїться. (Коза)
Жила коза не сама, а зі своїми дітками. Можливо, ви вже здогадалися про яку казку піде мова і як вона називається («Вовк і семеро козенят )
Дуже добре жила Коза з козенятами, дружно і весело. До них завжди приходило багато друзів.
Дидактична вправа «Називай правильно»
Вихователь називає свійську тварину, а діти її дитинчат( Кішка з кошенятком , собака з цуценятком, свиня з поросятком, корова з телятком, вівця з ягнятком та ін..) Одночасно ілюструє малюнками.
Читання казки «Вовк і семеро козенят »