Інтегроване заняття «СТАРА КАЗКА НА НОВИЙ ЛАД»

Про матеріал
Мета:Поглиблювати знання дітей про казку як вид усної народної творчості, вчити визначати головну думку казки, формувати навички правильної поведінки при перебуванні вдома наодинці, розвивати мислення, вміння адекватно діяти під час виникнення непередбачуваних ситуацій, виховувати відповідальність.
Перегляд файлу

СТАРА  КАЗКА НА  НОВИЙ ЛАД

Інтегроване заняття

(старша  група)

Тема. Небезпечні ситуації в побуті. Правила поведінки при намаганні сторонніх проникнути в житло.(За мотивами казки «Вовк і семеро козенята»)

Мета:Поглиблювати знання дітей про казку як вид усної народної творчості, вчити визначати головну думку казки,

формувати навички правильної поведінки

при перебуванні вдома наодинці,

розвивати мислення, вміння 

адекватно  діяти  під  час  виникнення

 непередбачуваних  ситуацій,

  виховувати відповідальність.

Обладнання:маски тварин,

предметні картинки свійських тварин.

  

                      Хід заняття

Вихователь.  Діти, ви, мабуть,  уже здогадалися, що сьогодні нас чекає зустріч із казкою. Казка  прийшла до нас із сивої давнини. У казках ідеться про незвичайні, вигадані пригоди. У народних казках немає автора. Їх складали і передавали наші предки «із вуст в уста», тому вони належать до усної народної творчості. А які ще твори знаєте? Д.гра «Свійські  та  дикі  тварини»              Найдавніші  - казки про тварин. У казках вони розмовляють і діють, як люди. Кожна казка завжди чомусь навчає. У казці добро завжди перемагає зло. Сьогодні на занятті ми спробуємо визначити чому навчає нас казка, яку ми прочитаємо.

Ми помандруємо сьогодні до казкової країни. І першою нам на дорозі трапився ось такий будиночок. А хто в ньому мешкає? Відгадайте загадку і ви це з’ясуєте.

   Не дід, а з  бородою.

Не бик, а з рогами.

Не корова, а доїться. (Коза)

Жила коза не сама, а зі своїми дітками. Можливо, ви вже здогадалися про яку казку піде мова і як вона називається («Вовк і семеро   козенят )

Дуже добре жила Коза з козенятами, дружно і весело. До них завжди приходило багато друзів.

 

Дидактична вправа «Називай правильно»

Вихователь називає свійську тварину, а діти її дитинчат( Кішка з кошенятком , собака з цуценятком, свиня з поросятком, корова з телятком, вівця з ягнятком та ін..) Одночасно ілюструє малюнками.

  • Усе було б добре, якби не сталася в лісі ось яка пригода.

Читання  казки  «Вовк і семеро  козенят »

  1. Слухання казки ( виразне читання вихователем).
  2. Бесіда за змістом казки
  • Назвіть дійових осіб казки
  • Чому козенята залишилися самі вдома?
  • Що наказувала Коза дітям?
  • Пригадайте , яку пісеньку співала Коза дітям.
  • Пригадайте пісеньку Вовка.
  • Чим відрізняються пісеньки Вовка і Кози? (Інтонацією, словами «козеняточка-козенятка», «діточки- дітки»)
  • За що коза похвалила діток?
  • Народне прислів’я говорить “Казка вигадка, та в ній щось повчальне розумій.» Чому вчить нас ця казка? (Слухатися батьків, дотримуватися безпеки поведінки наодинці вдома).
  • А чи знаєте ви іншу казку про козенят, яка має дещо інший розвиток подій. (Діти розповідають).

 

docx
Додано
13 жовтня 2021
Переглядів
963
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку