ПІДСУМКОВЕ ЗАНЯТТЯ «ДИТИНА І НАВКОЛИШНІЙ СВІТ» (до розділу «Цивільна оборона та надзвичайні ситуації»)

Про матеріал
Мета: продовжувати вчити дітей негайно реагувати на надзви¬чайну ситуацію; вкарбувати в пам'ять дітей телефони екстреного виклику («101», «102», «103», «104»); формувати витримку та уміння мобілізуватися; виховувати дисциплінованість.
Перегляд файлу

ПІДСУМКОВЕ ЗАНЯТТЯ «ДИТИНА І НАВКОЛИШНІЙ СВІТ»

(до розділу «Цивільна оборона та надзвичайні ситуації»)

Тема. Тренінг «SOS!»

Мета: продовжувати вчити дітей негайно реагувати на надзви­чайну ситуацію; вкарбувати в пам'ять дітей телефони екстреного виклику («01», «02», «03», «04»); формувати витримку та уміння мобілізуватися; виховувати дисциплінованість.

Вид діяльності: повторення телефонних номерів рятівних служб.

Обладнання: телефон, таблички з яскравими написами «101», «102», «103», «104».

Словничок: рятівник, екстрений виклик, служба порятунку.

Попередня робота: читання творів на протипожежну тематику (казка С. Маршака «Кицин дім»), про правоохоронців (С. Михалков «Дядько Степан — міліціонер»); проведення бесіди про при­значення швидкої допомоги, газової служби; вивчення віршів про виклик рятівних служб.

Хід заняття

Вихователь. Діти, на ваших столах лежать картки з цифрами, призначені для виклику різних рятувальних служб, ви вже великі і доб­ре знаєте, яка комбінація цифр потрібна в різних випадках. От зараз ми й перевіримо, як ви їх пам'ятаєте.

Деякі діти або вихователь читають віршики, а інші піднімають угору картки з відповідним набором цифр.

Пташеня мале літало,

Слоненяткові казало:

— В сірниках вогонь сховався,

Тож коробкою не бався...

А саме тихенько — чирк!

— Ой! Рятуйте! Цінь-цвіріньк!

Слон налив кругом води —

Врятувались від біди!

(Діти показують картку з цифрами «101».)

 

Зранку з дому всі розбіглись —

Мишеня одне лишилось.

Раптом чує — двері в хату

Намагаються зламати.

Мишеня за телефон

Та й побігло на балкон,

Тисне лапкою «102»:

— В дім по Світлій, 42

Лізуть злодії, то швидше

Відрядіть патруль найбільший!

(Діти показують картку з цифрами «102».)

 

Їжачок в куточку плаче.

— Чи що сталося, юначе?

— Ой, болить моє плече,

Дуже боляче пече!

Опік, бачиш, червоніє,

А терпіти я не вмію.

— Ось водичку холодненьку

Лий на опік помаленьку!

Якщо ж будуть пухирі —

Викликай мерщій...

(Діти показують картку з цифрами «103».)

 

Слон ввімкнув плиту й побіг

В двір до друзів з усіх ніг.

— Ой! Пливе із кухні газ,

Дайте швидше протигаз!

— Оце так! Біжи мерщій,

Вікна швидше скрізь відкрий.

Кран закрий, а сам втікай —

Навіть світло не вмикай!

(Діти показують картку з цифрами «104».)

Вихователь. Молодці, малята, всі відповіді правильні. Але під час біди людина розгублюється і забуває, за яким номером треба телефонувати: у декого розболиться живіт, і він замість швидкої від хвилювання викликає міліцію. Тому нині в нашій країні впроваджено єдиний номер служби порятунку — 01.

 

А ну кажіть, куди ми будемо телефонувати, якщо ключа згубили? (Нуль — один».)

А якщо кішка здерлася на дерево і злізти не може? («Нуль —один».)

А коли загубився в незнайомому місці? («Нуль — один».)

Так, малята, рятівники самі пришлють до вас ту службу, яка буде доречна у тому чи іншому випадку.

А тепер ми пограємо.

Гра «Телефон»

Діти набирають відповідні служби, називають адресу, прізвище та роблять виклик. Вихователь стежить за правильністю виконання дій.

 

Підсумок заняття:

У будь-якому випадку, якщо від розгубленості та стресу дитина за­була, куди треба звертатися, можна зателефонувати до служби порятунку за єдиним номером «101».

 

docx
Додано
14 жовтня 2021
Переглядів
226
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку