Інтегроване заняття у 2-й молодшій групі “Небезпечні речі”

Про матеріал
Інтегроване заняття у 2-й молодшій групі “Небезпечні речі” Мета: продовжувати знайомити дітей з поняттям «безпечне» і «небезпечне» та усвідомлювати важливість безпеки життєдіяльності. Повторити правила безпечного перебування вдома під час відсутності дорослих та користування речами домашнього вжитку, повторити правила поводження з незнайомими предметами. Розвивати граматично правильне мовлення при складанні речень. Виховувати потребу повсякденного дотримання правил безпеки, вміння співчувати та допомогати.
Перегляд файлу

Інтегроване заняття у 2-й молодшій групі   “Небезпечні речі”

Автор: вихователь Куніц Олена Миколаївна
 

Тема. Небезпечні речі

Освітня лінія: Особистість дитини

Зміст освіти: Безпека життєдіяльності

Вид: інтегроване заняття

Тип: фронтальний

Мета: продовжувати знайомити дітей з  поняттям «безпечне» і «небезпечне» та усвідомлювати важливість безпеки життєдіяльності. Повторити  правила безпечного перебування вдома під час відсутності дорослих та користування речами  домашнього вжитку, повторити  правила поводження з незнайомими предметами. Розвивати граматично правильне мовлення при складанні речень. Виховувати потребу повсякденного дотримання правил безпеки, вміння співчувати та допомогати.

Обладнання: маленька хатинка, ляльковий стілець, зайчик з рукавичкою для руки, молоток, аптечка, конверт з малюнками, загадки, відеофільм.

Попередня робота: розглядання стенду «Небезпечні предмети».

Хід заняття

Вихователь:
Любі діти, знов до нас
Завітали гості

Привітаймося та

Подаруємо гостям свої посмішки.

На столі — невисока театральна ширмочка. За нею чується стукіт.

Діти підходять до столу

Вихователь: Діти, ви чуєте хтось стукає.

(вихователь з дітьми прислухається)

І хто то стукає? Діти, а ну відгадайте, хто це стукає. (Із-за хатинки виглядає зайчик з молотком  у  руках. Діти підходять до столу  )

Зайчик. Це я — зайчик, я стукаю   молоточком, хочу як тато – майструвати.

Тук-тук! Ай-Ай-Ай! Біднесенький мій пальчик!

Вихователь. Що сталося, зайчику?

Зайчик. А-а-а! Як це боляче! Це все молоток зробив! Це він мене вдарив!

Ай-ай-ай! (зайчик починає плакати)

Вихователь. Ой, зайчику, так у тебе кров. Не плач, зайчику, зараз тебе дітки пожаліють та допоможуть, паль­чик відразу перестане боліти. (Діти беруть з аптечки лейкопластир та  прикладають до рани, жаліють, гладять зайчика.)

(Коли закінчили лікувати зайчиків пальчик, вихователь звертає увагу дітей на коробку, яка зʼявилася)

Вихователь:Ой, діти, дивіться, поки ми лікували зайчика, то зʼявилась якась гарна коробка. Давайте подивимось що в ній.

(вихователь відкриває коробку, а там лист)

Вихователь:Діти, тут лежить якийсь лист. Цікаво, від кого?Зараз прочитаємо.

(вихователь читає листа)

«Любі діти, нажаль я не можу сьогодні до вас прилетіти та передаю вам свій урок, який ви обов’язково передивіться.                                 Тітонька Сова.»

Вихователь: Діти, давайте подивимось, що нам за урок передала тітонька Сова.

Ти, зайчику, теж сідай з нами та подивись.

(перегляд відео)

Вихователь: Ну що, діти, ви зрозуміли, що не можна брати небезпечні предмети.

А чому?

Вихователь: Зайчику, а ти зрозумів?

Зайчик: Так, зрозумів, більше не буду брати предмети, якими не можна гратися.

Вихователь: Діти, а давайте ми з вами трохи відпочинемо.

Фізкультхвилинка «Сонечко»

Сонце вийшло з-за хмаринки,
Ми протягнемо до сонця ручки. (Потягування – руки вгору.)
Руки в сторони, а потім
Ми їх  ширше  розведемо. (Потягування – руки в сторони.)
Ми закінчили розминку.
Відпочили ніжки, спинки.

Вихователь: Малята, тітонька Сова у листі залишила вам гру-завдання.

Тут два конверти: червоний і зелений, ще є картинки, на яких зображені предмети, якими можна гратись і якими  не можна гратися. А ось і завдання до гри.
Потрібно  розкласти картинки у конверти. У зелений – картинку, де зображений предмет, яким можна гратись, а в червоний – яким не можна гратись.

Описание: Картки-завдання до гри

(Діти розкладають картинки у конверти)

Вихователь: Молодці, малята, ви чудово впоралися  з завданням. Добре запам’ятали, що не можна брати небезпечні речі, якими користуються дорослі.

Правило.

Не для гри малятам інструменти мами й тата.

(вихователь дістає з коробки від тітоньки Сови сюрприз для дітей, маленькі кін дер-сюрпризи)

Вихователь: Діти, за те, що ви добре сьогодні запам’ятали якими іграшками можна гратися а якими не можна, тітонька Сова приготувала для вас маленькі сюрпризи.

(вихователь роздає дітям подарунки)

Підсумок заняття:

Дітям треба бути обережними при користуванні предметів.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ярошепта Алла
    Чудове заняття ,легке в підготовці для вихователя та доступно поданий матеріал дітям
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
3 лютого 2019
Переглядів
26407
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку