Інтегроване заняття у середній групі «Мастер шеф у садочку"

Про матеріал
Цікаве інтегроване заняття для дітей дошкільного віку під час якого діти знайомляться з професією повара та вчаться самостійно готувати страви.
Перегляд файлу

 

 

Інтегроване заняття

у середній групі

C:\Users\инспектор\Desktop\МастерШеф\kisspng-second-sense-creative-vector-graphics-logo-clip-ar-esplai-la-rialla-web-oficial-de-l-amp-apos-esplai-5b6d3b8a0a08f1.7727414515338853220411.png«Мастер шеф у «Сонечку»»

 

 

 

 

 

 

 

 

                                              ПІДГОТУВАЛА:    

                                               вихователь І кваліфікаційної категорії

                                                                  комунального дошкільного навчального закладу

                             (ясла-садок) №1 «Сонечко»

                                          Догадайло Маргарита Миколаївна

 

 

 

 

смт. Білокуракине 2019

Мета:

збагачувати словарний запас дітей з теми «Продукти харчування», «Овочі та фрукти» розвивати зацікавленість, допитливість, мислення, творчу уяву, вміння долати труднощі, доводити почату справу до кінця, систематизувати уявлення дітей про властивості продуктів; розвивати пізнавальний інтерес, бажання  самостійно готувати страви. Виховувати зосередженість, витримку, дружні відносини в    колективі, прагнення самостійно досягати результату, інтерес до виконання трудових дій. Вчити дітей готувати печиво, відчувати задоволення від процесу творення; закріпити правила безпечної поведінки під час приготування страв.

Хід заняття.

І. Організаційний момент.

 

1 ДИТИНИ.

Мастер-шеф прийшов в садочок

Буде весело у нас

І гостям ми всім покажем

Що готуєм просто клас!

2 ДИТИНА.

Спеціальність є смачна

Серед всіх професій:

Розбиратись у супах

Прянощах і спеціях.

3 ДИТИНА.

До вподоби наші страви

Й запахи смачненькі,

Нагодуємо всіх  справно

Великих і маленьких.

4 ДИТИНА.

Ми на кухні хазяйнуєм

Ми каструлями керуєм

І з ножем працюєм вправно

І смачні готує страви,

Печиво печем рум’яне,

Варим борщ  смачний, духмяний,

Не відтягнеш вас за вуха.

Тож запрошуєм до кухні!

 

Вихователь.

- Добрий день, шановні гості! Ми раді вітати вас на нашій кухні, де сьогодні будуть творитися справжні дива. Мої маленькі помічники навчать вас відрізняти фрукти від овочів, розкажуть які страви можна приготувати з тих чи інших продуктів, і покажуть, як звичайне тісто перетворюється на смачне печиво.

(вихователь звертається до дітей)

Малята, а хто найголовніші помічники для кухаря не кухні?

Діти.

Руки!

Вихователь.

Правильно, це його руки, але руками можна не тільки готувати смачні страви, руками ми можемо і привітати один одного. Тож давайте з вами зараз привітаємося:

помахаємо один одному,

пошлемо повітряний поцілунок,

 відіб'ємо п'ять,

потиснемо долоньки,

обіймемо один одного.

Сьогодні ми з вами дізнаємося більше про професію кухаря. Це дуже важлива професія.

А де працюють кухарі? ( у садочку, ресторані, кафе)

Зверніть увагу у який одяг вони одягнуті у спеціальний чи у звичайний? ( у спеціальний: на них білі халати або фартухи, на голові ковпаки під яким вони ховають своє волосся, що воно не потрапило до страви)

Сьогодні ми з вами перетворимося на справжніх кухарів.  Але перш ніж розпочати готувати, ми покажемо гостям, що знаємо кухарську справу то ж повинні з вами виконати декілька завдань. І після кожного виконаного завдання ми отримаємо один інгридієнт, який знадобиться нам у приготування печива.

 

ІІ. Основна частина

Завдання перше.

Гра «Похід до СУПЕРМАРКЕТУ (Фрукти – овочі)»

На столі лежать перемішані фрукти та овочі, діти розкладають в окремі корзини фрукти та овочі. (Собі залишають лимон)

 

Завдання друге

Гра «Кухня Мастер шеф»

Дидактична гра «Як приготувати»

 

Завдання третє

Гра «Темна кімната»

Ви знаєте, кухарі – спеціалісти високого класу, можуть на дотик визначити будь-який продукт із зав'язаними очима. Зав'язуємо дітям очі

Увага! «Таємничі мішечки» - спробуйте відгадати на дотик, що знаходиться в мішечку починаючи свою відповідь словами «В моєму мішечку». (Забирають яйце)

 

Завдання четверте

 «Кухарі»

Діти крокують навколо столу де розкладені фото продуктів зі словами:

Ми веселі кухарі,

Знаєм страви будь-які,

Кухар, кухар не зівай,

Свою страву називай.

Дитина називає блюда, які можна приготувати з продукту напроти якої картинки вони зупинились.

Наприклад: картопля – пюре, смажена картопля, суп тощо.

(собі забирають борошно)

 

ІІІ. Практична частина

КОНДИТЕИ  «Випікаємо печиво»

Діти з солоного тіста роблять різноманітне фігурне печиво. Викладають на лист та відносять до кухні випікатися. Доки печиво печеться музична фізкультхвилинка «КУХАРІ».

 

Ми маленькі кухарі

Любим готувати

Коли вільна є хвилинка

Любим танцювати.        

 

Ми добавим трошки солі

Перчику добавимо

Розмішаєм, розмішаєм

Соусом заправимо.

 

Ах, як смачно, смачно пахне

Ця чудова страва

Бути кухарем, напевно,

То найкраща справа!

 

ІV. Заключна частина

Заносять печиво (вже справжнє) діти прикрашають його кремом (бізе) та пригощають гостей.

 

 

1

 

docx
Додано
28 березня 2020
Переглядів
2573
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку