Інтегроване заняття "В гості до Зими"

Про матеріал
Мета. Активізувати мовленнєву діяльність дітей за допомогою ігор, вправ, використання елементів ТРВЗ. Формувати вміння активно і творчо мислити. Виховувати бажання підтримувати запропоновану тему розмови, відповідати на запитання, використовувати у відповіді елементи передбачення, порівняння. Вправляти дітей в узгодженні слів у роді, числі, відмінку. Формувати вміння вживати у мовленні різні типи речень, дотримуватись правильного порядку слів у побудові речень. Розвивати активне мовлення, фонематичний слух, естетичне сприймання, уяву, фантазію,творчий потенціал. Виховувати вміння співпрацювати в колективі.
Перегляд файлу

В ГОСТІ ДО БАБУСІ ЗИМИ

Інтегроване заняття з пріоритетом мовленнєвих завдань з використанням елементів ТРВЗ

Мета. Активізувати мовленнєву діяльність дітей за допомогою ігор, вправ, використання елементів ТРВЗ. Формувати вміння активно і творчо мислити. Виховувати бажання підтримувати запропоновану тему розмови, відповідати на запитання, використовувати у відповіді елементи передбачення, порівняння. Вправляти дітей в узгодженні слів у роді, числі, відмінку. Формувати вміння вживати у мовленні різні типи речень, дотримуватись правильного порядку слів у побудові речень. Розвивати активне мовлення, фонематичний слух, естетичне сприймання, уяву, фантазію,творчий потенціал. Виховувати вміння співпрацювати в колективі.

Матеріал: сундучок, штучні сніжинки, зображення зайця, їжачка, лисиці, ведмедя, сніговичок.

Хід заняття.

І. Підготовчий етап

Встаньте, дітки, всі рівненько,

Посміхніться всі гарненько.

Посміхніться всі до мене,

Посміхніться і до себе.

Привітайтесь: Добрий день!

Хай гарно розпочнеться новий день!

 

ІІ. Основна частина

- Діти, вранці біля групи я знайшла посилку. Від кого ж ця посилка?

О, тут конверт, може він допоможе нам дізнатися від кого посилка.

Відкриваємо конверт. А тут загадка.

     Прийшла до нас бабуся

У білому кожусі

Поля причепурила,

Пухнастим снігом вкрила.

Вгадайте , хто вона,

Бабуся чепурна?

- Про кого ця загадка? Відповідаємо , вживаючи слова: « Я думаю…, я вважаю…, на мою думку…»

- Отже, посилку нам надіслала Зима. Діти, а як ви вважаєте, що може надіслати в посилці Зима? ( Відповіді дітей)

Відкриваємо посилку.

- Ой, діти, а тут сніжинки, а сніжинки незвичайні, до них прикріплені конвертики.

1 сніжинка. Нам Зима приготувала загадки. Спробуємо їх відгадати.

1. На долоню зірка впала,

Я дмухнув – вона розтала.

То не зірка вже, краплинка,

А була вона …

(Сніжинка)

 

2. Зачепились за карниз

І ростуть носами в низ.

Не морквинки , не цибульки.

А прозорі це … ( бурульки).

 

3. Він малює на вікні
Гарні квіти крижані,
На дитячих щічках – маки,
З ним узимку дружить всякий.
(Мороз)

 

4. Скрізь зима,
Та що це, сон?
- Сад цвіте! – гука Антон.
- Білий цвіт он на калині!..
Та ми знаем, що це…
(Іній)

 

5. Прозорий, як скло,

Та не вставиш у вікно. ( Лід)

 

6. Коли падаю я з неба,
Люди кажуть: «Так і треба».
Восени тоді вважай —
Буде добрий урожай.
(Сніг)

 

7. Біга баба між осель

Закрутила карусель. (Завірюха)

2 сніжинка.  «Яке слово зайве».

 

  •          Горобець, синичка, сорока, соловейко.
  •          Лисичка, білка, їжачок, зайчик.
  •          Жайворонок , лелека, дятел, зозуля.

 

  3 сніжинка. Гра «Поліном фантазії»

Мета. Активізувати словник, розвивати асоціативне мислення.

Діти загадують будь-яке слово  Для кожного звука діти добирають нові слова. Наприклад, слово «сніг». Розкладаємо його у морфологічній таблиці у верхньому рядку на букви та добираємо під кожною слова, що починаються на таку букву.

СНІГ

С

Н

І

Г

СОНЦЕ

НІС

ІНЕЙ

ГІРКА

СНІЖИНКА

НАКРИТИ

ІДЕ

ГОРОБЕЦЬ

САНЧАТА

НЕСЕ

ІГРАШКА

ГОРОБИНА

 

Слова, що дібрали можна позначити картинками або умовними малюнками.

 Довільно обираючи слова по одному з кожного рядочка, діти складають речення

 

4 сніжинка. Музична фізкультхвилинка.

5 сніжинка. Дидактична гра « Незвичайний килимок »

- Зима нам приготувала незвичайний килимок (килимок зі слідами тварин) , і просить розгадати , хто походив по килимку.

Діти вгадують сліди звірів , вживаючи присвійні прикметники.

6 сніжинка.

Наступна гра « Що переплутав художник»

Діти визначають, що не притаманне для зими.

7 сніжинка

Гра «Добери прикметник»

Зима ( яка ?) - …

Сніг ( який ?) - …

Сонечко ( яке?) -…

8сніжинка.

Гра «Складаємо картину»

Діти вибирають картинки, які характерні для зими.

9 сніжинка .

  •          Зима хоче дізнатись, за що дітлахи люблять її, а може і не люблять цю пору року.

( Діти , передаючи сніжинку, відповідають, за що вони люблять зиму.)

 

І нарешті остання сніжиночка.

Вихователь дістає план групи.

-Діти, а що це нам прислала Зима? За цим планом ми, мабуть, знайдемо подарунки від Зими. Хто нас поведе цим шляхом ? ( Діти йдуть за стрілочками на плані).

ІІІ. Підсумок

Ви ,малята, молодці!

До мети своєї йшли,

Подаруночки знайшли.

Ці яблучка смачненькі,

Гарні і кругленькі.

Вітаміни ви вживайте,

Про хвороби забувайте.

До побачення , малята. З повагою Зима.

Кінець заняття.

 

 

 

 

docx
Додано
27 вересня
Переглядів
100
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку