Інтегроване заняття в ІІ молодшій групі «Ромашка» (підсумкове за 1 квартал) Тема: «Подорож в осінній ліс»

Про матеріал
Інтегроване заняття в ІІ молодшій групі «Ромашка» (підсумкове за 1 квартал) Тема: «Подорож в осінній ліс» Програмовий зміст: Розвиток мовлення та культура спілкування -зв’язне мовлення: вчити дітей складати невеличкі описові розповіді за мнемосхемами та за навідними питаннями вихователя; формувати уміння висловлювати своє ставлення до живої природи, лісових тварин; розвивати мовленнєву компетентність. -граматика: формувати уміння складати прості речення, виховувати уважність, турботливе ставлення до тварин та живої природи, вміння по різному виявляти свої добрі почуття; вчити працювати в групах -словник: активізувати вживання слів: гілки, листочки, осінь, назви дерев: дуб, горобина, клен, каштан, ялинка. Ознайомлення з природою: Закріплювати класифікацію предметів, узагальнюючих слів, ознаки пір року (за схемами), назви диких та свійських тварин , місце їх проживання, колір і форму; удосконалювати граматичний лад мовлення; вправляти у правильній вимові; розвивати мовлення; виховувати дбайливе ставлення до близьких, піклування про тварин, любов до природи. Логіко – математичний розвиток: закріпити знання дітей про геометричні фігури; закріпити основні кольори; закріплювати елементарне математичне поняття один-багато. Розвивати логічне мислення за допомогою кольорових паличок Кюїзінера. Виховувати зосередженість, дисциплінованість. Сприяти виникненню інтересу до занять, бажання дізнатися нового. 1. Привітання Діти, сьогодні до нас завітали гості. Тож давайте з ними привітаємось! Доброго ранку, доброго дня Хай плескають ручки, хай тупають ніжки Кивають голівки і сяють усмішки Доброго ранку, доброго дня Бажаємо ми вам, Бажаю вам я! Закінчили звичні справи Починаймо заняття І веселе і цікаве, а грати буду З вами не тільки я 2. Діти, сьогодні я пропоную вам відправитись у лісову подорож. Чи згодні ви? (Так) А кого ми там можемо зустріти? ( лісових мешканців) Кого ми називаємо лісовими мешканцями? (птахів, тварин, комах, різні рослини…) Назвіть яких тварин ми можемо зустріти? ( зайця, лисицю, білку, ведмедя, їжака, мишку) А чи можемо ми зустріти собаку, кішку, корову, вівцю? Чому?( Ні, тому що вони свійські – домашні, а у лісі живуть дикі тварини) Значить заєць, лисиця, білка, ведмідь, їжак, мишка – це які тварини? ( дикі тварини) 3. Чим швидше дістатися до лісу? ( транспортом) Як називається транспорт, який пересувається по воді? ( водний) У небі? ( повітряний, космічний) По суші? ( сухопутний, залізничний, наземний) А на якому ми звами відправимося у подорож? ( Вихователь здивовано розводить руками…?!) Що це? Хтось здається уночі зламав увесь транспорт. Що ми можемо зробити, щоб наша подорож все ж таки відбулася? ( відремонтувати його) Д/гра «Склади ціле» (Діти в залежності від рівня розвитку складають із 3, 4, 6 частин – вид транспорту) 4. Всі справились із завданням? Тоді давайте швидше вирушати у подорож, та займати свої місця. Д/гра «Математичні білетики» (Дітям роздаються кольорові геометричні фігури – білетики . Діти повинні сісти на той стілець, на якому зображена картка з отвором такої ж геометричної фігури, як і їх білетик). Всі знайшли свої місця? (Так) Поїхали! (Музичний супровід: музична руханка «Колёсики») 5. Ось ми з вами і приїхали в ліс. Але перед тим, як ми підемо гуляти по лісу, давайте пригадаємо правила поведінки у лісі? Д/гра «Можна – неможна» ( гра супроводжується екологічними знаками) - Милуватися красою природи? - Ламати гілочки дерев? -Підгодовувати птахів. - Розпалювати вогонь. -Берегти рослини. -Руйнувати мурашники? -Розоряти гнізда птахів. - Прибирати місця відпочинку від сміття. …. (Діти, якщо відповідь можна піднімають великий пальчик в кулачку вгору і кажуть – так, якщо неможна навпаки – опускають великий пальчик в кулачку і кажуть ні. Хтось із дітей пояснює чому?) Бачу, що всі ви вмієте себе поводити, тому пропоную продовжити нашу подорож. 6. Діти, подивіться, як гарно навкруги! (На килимі розкидані багряні листя) Що ви бачите на доріжках, на деревах? ( листя) Який одяг на деревах? Якого кольору листочки?(жовті, жовтогарячі, червоні) Хто міг позривати листя? ( вітер) Кому він допомагав? Як називається пора року, коли листя на деревах стають такими багряними і потім зовсім опадають? ( в осені, а явище в природі називається «листопад») Який в осені вітер? (холодний, осінній, потужний) Фізхвилинка Дме вітер нам в лице Загойдалось деревце Вітерець все тихше тихше Деревце все вище, вище 7. Діти, а чия це хатинка сховалась під опалим листям дерев? Щоб дізнатися треба швидко позбирати листя. Д/гра «З якого дерева листочок» (Діти беруть листочки і відносять їх до своїх дерев: клена, ялинки, горобини та дуба) Які на цьому дереві листочки?( кленові, ялинкові, горобинові, дубові) Скільки у нас кленів?/ ялинок/ берізок/ дубів? (по одному) А скільки на них листочків? ( багато) 8. Діти, мені здається, поки ми з вами розмовляли, хтось визирнув з хатинки. Хто це? (Лісовичок) Діти, а він сумний чи веселий?(сумний) Я зараз у нього запитаю, в чому справа, та чим ми можемо йому допомогти? Діти, справа в тому, що з приходом осені всі лісові мешканці розбіглися по лісу і стали готуватися до зими. Тому він і засумував за ними? Давайте його розважемо і розповімо про його друзів, як вони готуються до приходу зими. Мнемосхеми Подивіться яким став Лісовичок? (Веселим) 9. А ще всі тваринки утеплюють своє житло, деякі з них заготовлюють припаси їжі, щоб їх вистачило до самої весни. А давайте допоможемо нашим тваринкам – побудуємо для них казкові теплі будиночки. Д/вправа: палочки Куїзінера (В залежності від рівня розвитку дитини – діти викладають будинки : з паличок). (Вихователь під час роботи дітей розпитує які геометричні фігури у них утворюються) 10. Діти вам лісові тваринки дякують, а нам треба вже повертатися додому. Треба сказати: 123 покрутись В дитсадочок повернись. Підсумок Діти, де ми сьогодні були? (У лісі) На чому ми туди дісталися? ( на транспорті) Кого ми там зустріли? ( Лісовичка) Де він ховався? (Під осіннім листям) Які завдання вам сподобались? Які були складними? Мені дуже сподобались сьогодні відповіді таких діток:….. Сподіваюсь під час наступної подорожі інші дітки будуть більш активними.
Перегляд файлу

Дошкільний навчальний заклад ясла – садок

 комбінованого типу №9 «Орлятко»

 Соледарської міської ради

 Донецької області

 

 

 

 

 

 

 

 

Інтегроване заняття в ІІ молодшій групі «Ромашка»

(підсумкове за 1 квартал)

Тема:  «Подорож в осінній ліс»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вихователь: Лебеденко Н.Г.

2020р.

 

 

 

Інтегроване заняття в ІІ молодшій групі «Ромашка»

(підсумкове за 1 квартал)

Тема:  «Подорож в осінній ліс»

Програмовий зміст:

Розвиток мовлення та культура спілкування

-зв’язне мовлення: вчити дітей складати невеличкі описові  розповіді за мнемосхемами та за навідними питаннями вихователя; формувати уміння висловлювати своє ставлення до живої природи, лісових тварин; розвивати мовленнєву компетентність.

-граматика: формувати уміння складати прості речення, виховувати уважність, турботливе ставлення до тварин та живої природи, вміння по різному виявляти свої добрі почуття; вчити працювати в групах

-словник: активізувати вживання слів: гілки, листочки, осінь, назви дерев: дуб, горобина, клен, каштан, ялинка.

Ознайомлення з природою: Закріплювати класифікацію предметів, узагальнюючих слів, ознаки пір року (за схемами), назви диких та свійських тварин , місце їх проживання, колір і форму; удосконалювати граматичний лад мовлення; вправляти у правильній вимові; розвивати мовлення; виховувати дбайливе ставлення до близьких, піклування про тварин, любов до природи.

Логіко – математичний розвиток: закріпити знання дітей про геометричні фігури; закріпити основні кольори; закріплювати елементарне математичне  поняття один-багато. Розвивати логічне мислення за допомогою кольорових паличок Кюїзінера. Виховувати зосередженість, дисциплінованість. Сприяти виникненню інтересу до занять, бажання дізнатися нового.

1. Привітання

Діти, сьогодні до нас завітали гості. Тож давайте з ними привітаємось!

 

Доброго ранку, доброго дня

Хай плескають ручки, хай тупають ніжки

Кивають голівки і сяють усмішки

Доброго ранку, доброго дня

Бажаємо ми вам,

Бажаю вам я!

 

Закінчили звичні справи

Починаймо заняття

І веселе і цікаве, а грати буду

З вами не тільки я

 

2. Діти, сьогодні я пропоную вам відправитись у лісову подорож. Чи згодні ви? (Так)

А кого ми там можемо зустріти? ( лісових мешканців)

Кого ми називаємо лісовими мешканцями? (птахів, тварин, комах, різні рослини…)

Назвіть яких тварин ми можемо зустріти? ( зайця, лисицю, білку, ведмедя, їжака, мишку)

А чи можемо ми зустріти собаку, кішку, корову, вівцю? Чому?( Ні, тому що вони свійські – домашні, а у лісі живуть дикі тварини)

Значить заєць, лисиця, білка, ведмідь, їжак, мишка – це які тварини? ( дикі тварини)

3. Чим швидше дістатися до лісу? ( транспортом)

Як називається транспорт, який пересувається по воді? ( водний)

У небі? ( повітряний, космічний)

По суші? ( сухопутний, залізничний, наземний)

А на якому ми звами відправимося у подорож? ( Вихователь здивовано розводить руками…?!)

Що це? Хтось здається уночі  зламав увесь транспорт. Що ми можемо зробити, щоб наша подорож все ж таки відбулася? ( відремонтувати його)

Д/гра «Склади ціле»

(Діти в залежності від рівня розвитку складають із 3, 4, 6 частин – вид транспорту)

 

  Для развитияДля развитияДля развития

4. Всі справились із завданням? Тоді давайте швидше вирушати у подорож, та займати свої місця.

 

 

 

Д/гра «Математичні білетики»

(Дітям роздаються кольорові геометричні фігури – білетики . Діти повинні сісти на той стілець, на якому зображена картка з отвором такої ж геометричної фігури, як і їх білетик).

Всі знайшли свої місця? (Так)

Поїхали!

(Музичний супровід: музична руханка «Колёсики»)

5. Ось ми з вами і приїхали в ліс. Але перед тим, як ми підемо гуляти по лісу, давайте пригадаємо правила поведінки у лісі?

Д/гра «Можна – неможна» ( гра супроводжується екологічними знаками)

- Милуватися красою природи?

- Ламати гілочки дерев?

-Підгодовувати птахів.

- Розпалювати вогонь.

-Берегти рослини.

-Руйнувати мурашники?

-Розоряти гнізда птахів.

- Прибирати місця відпочинку від сміття.

….

 

Экологические знаки по экологииКонспект занятия для средней группы «Берегите лес – лес наше богатство» ⋆  Планета ДетстваБерегите лесКонспект занятия для средней группы «Берегите лес – лес наше богатство» ⋆  Планета ДетстваИнтегрированное занятие по экологии "Наш общий дом – Земля"Интегрированное занятие по экологии "Наш общий дом – Земля"

(Діти, якщо відповідь можна піднімають великий пальчик в кулачку вгору і кажуть – так, якщо неможна навпаки – опускають великий пальчик в кулачку і кажуть ні. Хтось із дітей пояснює чому?)

Бачу, що всі ви вмієте себе поводити, тому пропоную продовжити нашу подорож.

6. Діти, подивіться, як гарно навкруги!

(На килимі розкидані багряні листя)

Що ви бачите на доріжках, на деревах? ( листя)

Який одяг на деревах? Якого кольору листочки?(жовті, жовтогарячі, червоні)

Хто  міг позривати  листя? ( вітер)

Кому він допомагав? Як називається пора року, коли листя на деревах стають такими багряними і потім зовсім опадають? ( в осені, а явище в природі називається «листопад»)

Який в осені вітер? (холодний, осінній, потужний)

Фізхвилинка

Дме вітер нам в лице

Загойдалось деревце

Вітерець все тихше тихше

Деревце все вище, вище

7. Діти, а чия це хатинка сховалась під опалим листям дерев? Щоб дізнатися треба швидко позбирати листя.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Д/гра «З якого дерева листочок»

Сонячні зайчики: Фотоконкурс "Краса осені"

Империя Поздравлений - -Империя Поздравлений - -Империя Поздравлений - -

(Діти беруть листочки і відносять їх до своїх дерев: клена, ялинки, горобини та дуба)

Які на цьому дереві листочки?( кленові, ялинкові, горобинові, дубові)

Скільки у нас кленів?/ ялинок/ берізок/ дубів? (по одному)

А скільки на них листочків? ( багато)

8. Діти, мені здається, поки ми з вами розмовляли, хтось визирнув з хатинки. Хто це? (Лісовичок)

ЛІТО В ЗАКЛАДІ З ДЕННИМ ПЕРЕБУВАННЯМ ДІТЕЙ « ЛІСОВИЧОК»

Діти, а він сумний чи веселий?(сумний)

Я зараз у нього запитаю, в чому справа, та чим ми можемо йому допомогти?

Діти, справа в тому, що з приходом осені всі лісові мешканці розбіглися по лісу і стали готуватися до зими. Тому він і засумував за ними? Давайте його розважемо і розповімо про його друзів, як вони готуються до приходу зими.

Мнемосхеми

Презентація "Використання мнемотехніки в мовленнєвому розвитку дошкільників"Восени птахи відлітають в теплі краї

Презентація "Використання мнемотехніки в мовленнєвому розвитку дошкільників"Білочка стає сірою а зайчик білий

Подивіться яким став Лісовичок? (Веселим)

 

 

Гном PNG

9. А ще всі тваринки утеплюють своє житло, деякі з них заготовлюють припаси їжі, щоб їх вистачило до самої весни.

Кто что ест и где живет | Животные игры, Лесные животные, Дикие животные

А давайте допоможемо нашим тваринкам – побудуємо для них казкові  теплі будиночки.

27.03.2020р. – На закріплення теми "Ліс" | Конотопський дошкільний  навчальний заклад (ясла-садок) №1 "Орлятко" Конотопської міської ради  Сумської області

Д/вправа:  палочки Куїзінера

(В залежності від рівня розвитку дитини – діти викладають будинки : з паличок).

Палочки Кюизенера: описание методики, схемы, фото и видео

(Вихователь під час роботи дітей розпитує які геометричні фігури у них утворюються)

10. Діти вам лісові тваринки дякують, а нам треба вже повертатися додому. Треба сказати:

123 покрутись

 В дитсадочок повернись.

Підсумок

Діти, де ми сьогодні були? (У лісі)

На чому ми туди дісталися? ( на транспорті)

Кого ми там зустріли? ( Лісовичка)

Де він ховався? (Під осіннім листям)

Які завдання вам сподобались?

Які були складними?

Мені дуже сподобались сьогодні відповіді таких діток:…..

Сподіваюсь під час наступної подорожі інші дітки будуть більш активними.

Розвиваючий мультфільм "Хто живе у лісі?" укр. мовою для малят 12-36  місяців - YouTubeКомлект фотоілюстрацій Житло свійських та диких тварин ― Інтернет-магазин  Гостина - іграшки, книги, картини, конструктори для дітей доступні ціниПрезентация на тему: "Зимівля звірів". Скачать бесплатно и без регистрации.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мнемотаблиця «Як готуються дикі тварини до зими?» СКЛАДАННЯ РОЗПОВІДІ ПО КАРТИНКАМ СИМВОЛАМ Осінь в лісі.Восени день короткий а ніч довгаВосени небо сіре часто йде дощВосени листя жовтіє падає з дерев з

Дошкільнята. Розрізні картинки для дітей (пазли). Тема: «Транспорт».https://fs01.vseosvita.ua/0100gcde-a30f/005.jpg

 

 

 

 

 

Обои Ежик читает ежатам книжку, by Natalliel на рабочий столКартинки 2 класс окружающий мир – Красивые картинки окружающий мир для детейЖивотные леса для детей - Машенькина мамаЛитКульт — Белка и бельчатаКартинки 2 класс окружающий мир – Красивые картинки окружающий мир для детейМедведица с медвежатами на картинкеZX 10105 Волки и волчата Раскраска картина по номерам на холсте Paintboy  недорого купить в интернет магазине в Москве и Санкт-Петербурге, цена,  отзывы, фото

docx
Додано
24 березня 2021
Переглядів
2664
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку