Інтегроване заняття з логіко – математичного розвитку та конструюванняна Тема: «До Лісовичка на прогулянку»

Про матеріал
Інтегроване заняття з логіко – математичного розвитку та конструюванняна Тема: «До Лісовичка на прогулянку» Програмовий зміст: Поглибити знання дітей про геометричні фігури, круг та квадрат, трикутник, коло, а також порівнювати фігури за розміром та кольором. Удосконалювати навички кількісної лічби в межах трьох. Систематизувати вміння дітей порівнювати предмети за величиною використовуючи метод накладання. Формувати практичні навички розглядати предмети виокремлювати в них основні складові конструкції, їх співвідношення за розмірами, формою, розташуванням; створювати власні роботи за зразком, будувати з лего- конструкції, щільно приставляти цеглинки одна до одної. Розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення, зосередженість, дрібну моторику, тактильні відчуття, формувати повітряну струю. Виховувати бажання виявляти інтерес до логіко – математичної діяльності, прагнути знаходити свої шляхи розв’язання завдань, навички діяти за командою вихователя. Матеріал: геометричні фігури, квітка з повітряних кульок, пелюстки з повітряних кульок; шаблони диких тварин, добірка матеріалу до дид. гри «Склади потяг», зразок квітки зробленої з лего конструктора,музичні аудіо-записи. роздавальний матеріал: ялинки, шаблони деталей іграшкового потяга, геометричні фігури, деталі лего конструктора Хід заняття Організаційний момент Добрий ранок діти любі. Чи усе гаразд в нас в групі Ви довкола озирніться Одне одному всміхніться Щоб ніхто не сумував З усіма радів і грав! До нас сьогодні завітали гості, давайте привітаємось з нашими гостями. Ігровий момент: Діти, сьогодні вранці мені подзвонив Лісовичок і запросив нас у ліс на прогулянку. Давайте скажемо чарівні слова: 1,2,3 покрутись і у лісі опинись. Ось ми і опинилися у лісі. Ой дивіться перед нами якась стежинка. Д/гра «Геометрична стежинка» Куди ж вона нас приведе? Давайте її розглянемо. На що схожі її візерунки? ( на геометричні фігури). Так це дірочки від камінчиків. Щоб пройтись по стежинці треба залатати дірочки: розкласти камінчики ( геометричні фігури) (Діти беруть камінчики «геометричні фігури» та розкладають їх у відповідні отвори на стежці) А де ж наш Лісовичок? Мабуть там де наш лісок. Що ви бачите з’явилось перед вами? (Дерева) Кого ви бачите на деревах? (Пташків) Щоб дізнатися де ховається наш Лісовичок треба нагодувати його пташок. Д/ гра «Нагодуй пташок» Кожна пташка їсть стільки зернинок, скільки позначає цифра, яку вона тримає у своєму дзьобику. (Вихователь роздає картки, на яких зображена різна кількість зернинок. Діти відносять їх до птахів з відповідною цифрою). Ой, діти, пташки мені сказали, Що не там ми Лісовичка шукали. Треба йти туди де річка Щоб набрати нам водички. А ось і наша річка. Як набрати нам водички? Дивіться, на бережку є кольорові відерця. Але ж у них чомусь дірочки. Що ж робити? ( Треба їх залатати) Д/гра «Кольорові відерця» (Діти беруть картинку з зображенням кольорового предмету і відносять до такого ж кольору відерця) Кому ж знадобилась ця водичка? Мабуть ми дізнаємось, коли перейдем через цю річку. Чи можем ми через нею перестрибнути? (Ні) Чому? ( Бо вона широка) Так, дійсно. Але ж нам треба це зробити. Що нам може допомогти? (Місток) Д/гра «Цифровий місток» А ось і він. На колодах знаходяться цифри. Щоб не замочити ноги треба пройтися по колодах переходячи від однієї цифри до іншої по порядку від 1до 5. (Колоди знаходяться в неправильному розташуванні. Коли діти переступають, вони повинні озвучувати свої дії) Всі дісталися іншого берегу? (Так) Ой, дивіться, хто нас тут зустрічає? (Лісовичок) Він сидить перед криничкою і чекає. Коли наповнимо ми її водичкою. А за те, що ви були такими винахідниками, розумниками, змогли виконати всі завдання він дарує нам квіточки. (Вихователь роздає картки з зображенням кімнатних рослин) Ви їх тільки посадіть Та не забувайте Доглядайте усяк час Краще поливайте Діти, давайте подякуємо Лісовичку за такий подарунок. Та посадимо наші квіточки. Д/гра «Посади квітку» (Діти за допомогою лічильних паличок викладають горщик для своєї квітки за зразком вихователя) Діти, нам вже час з Лісовичком прощатися, та в садочок повертатися. Давайте скажемо чарівні слова: 1,2,3, покрутись і в садочку опинись. Підсумок.
Перегляд файлу

Інтегроване заняття з логіко – математичного розвитку та конструюванняна

Тема: «До Лісовичка на прогулянку»

Програмовий зміст:

Поглибити знання дітей про геометричні фігури, круг та квадрат, трикутник, коло, а також порівнювати фігури за розміром та кольором.

Удосконалювати навички кількісної лічби в межах трьох.

Систематизувати вміння дітей порівнювати предмети за величиною використовуючи метод накладання.

Формувати практичні навички розглядати предмети виокремлювати  в них основні складові конструкції, їх співвідношення за розмірами, формою, розташуванням; створювати власні роботи за зразком, будувати з лего- конструкції, щільно приставляти цеглинки одна до одної.

Розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення, зосередженість, дрібну моторику, тактильні відчуття, формувати повітряну струю.

Виховувати бажання виявляти інтерес до логіко – математичної діяльності,

прагнути знаходити свої шляхи розв’язання завдань, навички діяти за командою вихователя.

Матеріал:

геометричні фігури, квітка з повітряних кульок, пелюстки з повітряних кульок;

шаблони диких тварин, добірка матеріалу до дид. гри «Склади  потяг», зразок квітки зробленої з лего конструктора,музичні аудіо-записи.

роздавальний матеріал:

ялинки,

шаблони деталей іграшкового потяга,

геометричні фігури,

деталі лего конструктора 

Хід заняття

Організаційний момент

Добрий ранок діти любі.

Чи усе гаразд в нас в групі

Ви довкола озирніться

Одне одному всміхніться

Щоб ніхто не сумував

З усіма радів і грав!

До нас сьогодні завітали гості, давайте привітаємось з нашими гостями.

Ігровий момент:

Діти, сьогодні вранці мені подзвонив Лісовичок і запросив нас у ліс на прогулянку.

Давайте скажемо чарівні слова: 1,2,3 покрутись і у лісі опинись.

Ось ми і опинилися у лісі. Ой дивіться перед нами якась стежинка.

Д/гра «Геометрична стежинка»

 

Куди ж вона нас приведе? Давайте її розглянемо. На що схожі її візерунки?

 ( на геометричні фігури).

Так це дірочки від камінчиків. Щоб пройтись по стежинці треба залатати дірочки: розкласти камінчики ( геометричні фігури)

(Діти беруть камінчики «геометричні фігури» та розкладають їх у відповідні отвори на стежці)

 

А де ж наш Лісовичок? Мабуть там де наш лісок. Що ви бачите з’явилось перед вами? (Дерева)

Кого ви бачите на деревах? (Пташків)

Щоб дізнатися де ховається наш Лісовичок треба нагодувати його пташок.

Д/ гра «Нагодуй пташок»

Кожна пташка їсть стільки зернинок, скільки позначає цифра, яку вона тримає у своєму дзьобику.

(Вихователь роздає картки, на яких зображена різна кількість зернинок. Діти відносять їх до птахів з відповідною цифрою).

Ой, діти, пташки мені сказали,

Що не там ми Лісовичка шукали.

Треба йти туди де річка

Щоб набрати нам водички.

 

А ось і наша річка.

Як набрати нам водички?

 

Дивіться, на бережку є кольорові відерця. Але ж у них чомусь дірочки. Що ж робити?

 ( Треба їх залатати)

Д/гра «Кольорові відерця»

(Діти беруть картинку з зображенням кольорового предмету і відносять до такого ж кольору відерця)

Кому ж знадобилась ця водичка? Мабуть ми дізнаємось, коли перейдем через цю річку.

Чи можем ми через нею перестрибнути? (Ні)

Чому? ( Бо вона широка)

Так, дійсно. Але ж нам треба це зробити. Що нам може допомогти? (Місток)

Д/гра «Цифровий місток»

А ось і він. На колодах знаходяться цифри. Щоб не замочити ноги треба пройтися по колодах переходячи від однієї цифри до іншої по порядку від 1до 5.

(Колоди знаходяться в неправильному розташуванні. Коли діти переступають, вони повинні озвучувати свої дії)

Всі дісталися іншого берегу? (Так)

Ой, дивіться, хто нас тут зустрічає? (Лісовичок)

 

Він сидить перед криничкою і чекає.

Коли наповнимо ми її водичкою.

 

А за те, що ви були такими винахідниками, розумниками, змогли виконати всі завдання він дарує нам квіточки.

(Вихователь роздає картки з зображенням кімнатних рослин)

 

Ви їх тільки посадіть

Та не забувайте

Доглядайте усяк час

Краще поливайте

Діти, давайте подякуємо Лісовичку за такий подарунок. Та посадимо наші квіточки.

Д/гра «Посади квітку»

(Діти за допомогою лічильних паличок викладають горщик для своєї квітки за зразком вихователя)

Діти, нам вже час з Лісовичком прощатися, та в садочок повертатися. Давайте скажемо чарівні слова: 1,2,3, покрутись і в садочку опинись.

Підсумок.

 

docx
Додано
24 березня 2021
Переглядів
1958
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку