Інтегроване заняття з логіко – математичного розвитку та конструюванняна
Тема: «До Лісовичка на прогулянку»
Програмовий зміст:
Поглибити знання дітей про геометричні фігури, круг та квадрат, трикутник, коло, а також порівнювати фігури за розміром та кольором.
Удосконалювати навички кількісної лічби в межах трьох.
Систематизувати вміння дітей порівнювати предмети за величиною використовуючи метод накладання.
Формувати практичні навички розглядати предмети виокремлювати в них основні складові конструкції, їх співвідношення за розмірами, формою, розташуванням; створювати власні роботи за зразком, будувати з лего- конструкції, щільно приставляти цеглинки одна до одної.
Розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення, зосередженість, дрібну моторику, тактильні відчуття, формувати повітряну струю.
Виховувати бажання виявляти інтерес до логіко – математичної діяльності,
прагнути знаходити свої шляхи розв’язання завдань, навички діяти за командою вихователя.
Матеріал:
геометричні фігури, квітка з повітряних кульок, пелюстки з повітряних кульок;
шаблони диких тварин, добірка матеріалу до дид. гри «Склади потяг», зразок квітки зробленої з лего конструктора,музичні аудіо-записи.
роздавальний матеріал:
ялинки,
шаблони деталей іграшкового потяга,
геометричні фігури,
деталі лего конструктора
Хід заняття
Організаційний момент
Добрий ранок діти любі.
Чи усе гаразд в нас в групі
Ви довкола озирніться
Одне одному всміхніться
Щоб ніхто не сумував
З усіма радів і грав!
До нас сьогодні завітали гості, давайте привітаємось з нашими гостями.
Ігровий момент:
Діти, сьогодні вранці мені подзвонив Лісовичок і запросив нас у ліс на прогулянку.
Давайте скажемо чарівні слова: 1,2,3 покрутись і у лісі опинись.
Ось ми і опинилися у лісі. Ой дивіться перед нами якась стежинка.
Д/гра «Геометрична стежинка»
Куди ж вона нас приведе? Давайте її розглянемо. На що схожі її візерунки?
( на геометричні фігури).
Так це дірочки від камінчиків. Щоб пройтись по стежинці треба залатати дірочки: розкласти камінчики ( геометричні фігури)
(Діти беруть камінчики «геометричні фігури» та розкладають їх у відповідні отвори на стежці)
А де ж наш Лісовичок? Мабуть там де наш лісок. Що ви бачите з’явилось перед вами? (Дерева)
Кого ви бачите на деревах? (Пташків)
Щоб дізнатися де ховається наш Лісовичок треба нагодувати його пташок.
Д/ гра «Нагодуй пташок»
Кожна пташка їсть стільки зернинок, скільки позначає цифра, яку вона тримає у своєму дзьобику.
(Вихователь роздає картки, на яких зображена різна кількість зернинок. Діти відносять їх до птахів з відповідною цифрою).
Ой, діти, пташки мені сказали,
Що не там ми Лісовичка шукали.
Треба йти туди де річка
Щоб набрати нам водички.
А ось і наша річка.
Як набрати нам водички?
Дивіться, на бережку є кольорові відерця. Але ж у них чомусь дірочки. Що ж робити?
( Треба їх залатати)
Д/гра «Кольорові відерця»
(Діти беруть картинку з зображенням кольорового предмету і відносять до такого ж кольору відерця)
Кому ж знадобилась ця водичка? Мабуть ми дізнаємось, коли перейдем через цю річку.
Чи можем ми через нею перестрибнути? (Ні)
Чому? ( Бо вона широка)
Так, дійсно. Але ж нам треба це зробити. Що нам може допомогти? (Місток)
Д/гра «Цифровий місток»
А ось і він. На колодах знаходяться цифри. Щоб не замочити ноги треба пройтися по колодах переходячи від однієї цифри до іншої по порядку від 1до 5.
(Колоди знаходяться в неправильному розташуванні. Коли діти переступають, вони повинні озвучувати свої дії)
Всі дісталися іншого берегу? (Так)
Ой, дивіться, хто нас тут зустрічає? (Лісовичок)
Він сидить перед криничкою і чекає.
Коли наповнимо ми її водичкою.
А за те, що ви були такими винахідниками, розумниками, змогли виконати всі завдання він дарує нам квіточки.
(Вихователь роздає картки з зображенням кімнатних рослин)
Ви їх тільки посадіть
Та не забувайте
Доглядайте усяк час
Краще поливайте
Діти, давайте подякуємо Лісовичку за такий подарунок. Та посадимо наші квіточки.
Д/гра «Посади квітку»
(Діти за допомогою лічильних паличок викладають горщик для своєї квітки за зразком вихователя)
Діти, нам вже час з Лісовичком прощатися, та в садочок повертатися. Давайте скажемо чарівні слова: 1,2,3, покрутись і в садочку опинись.
Підсумок.