Інтегрованого заняття в ІІ молодшій групі «Ромашка» Тема: «На пошуки Весни»

Про матеріал
Дата проведення: Вихователь: Лебеденко Н.Г. Вік: ІІ молодша група Розділ: Інтегроване з пріоритетом логіко математичного розвитку Тип: підгрупове Вид: заняття – подорож. Тема: «На пошуки Весни» Програмовий зміст: Логіко – математичний розвиток: Вдосконалювати навики розпізнавання геометричних фігур та форм (плоскі: квадрат, трикутник, коло та об’ємні: циліндр, цеглина, куля, конус, а також порівнювати фігури за розміром та кольором. Вдосконалювати навики класифікування предметів за кольором. Удосконалювати навички кількісної лічби в межах п'яти, розпізнавати цифри в межах 3-5. Систематизувати вміння дітей порівнювати предмети за шириною: вузькй_ широкий. Розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення, зосередженість, дрібну моторику. Виховувати бажання виявляти інтерес до логіко – математичної діяльності, прагнути знаходити свої шляхи розв’язання завдань, навички діяти за командою вихователя. Розвиток мовлення та культура спілкування: Зв’язне мовлення: Вправляти дітей у складанні невеличких описових розповідей за допомогою описових схем. Звукова культура: Вміти робити висновки, виховувати турботливе, доброзичливе ставлення до проблем інших, виховувати бажання допомагати тим, хто того потребує. Словник: Збагатити словник дітей прикметниками. Ознайомлення з природою: Закріпити назви першоцвітів: пролісок, підсніжник, дзвіночок, кульбаба, нарцис, тюльпан. Вчити помічати зміни, які відбуваються в природі з приходом весни. Матеріал: Лист, кольорові вагончики, намальоване сонечко і до нього промінчики; геометричні фігури, описові схеми; цифри від1-5: місток, картки для рахування, ключики –пазли з квіткою в середені, замки для ключиків, струмочок, річка з тканини, намальований замок, аудіо-запис голоса Весни з подякою. Хід заняття: 1. Привітання: Доброго ранку, сонце привітне, Доброго ранку, небо блакитне, Доброго ранку, в небі пташки, Доброго ранку, маленьки дубки, Доброго ранку, добрії люди, Ми вас вітаємо в нашої групі. 2. Вихователь: Діти, хтось стукає до нас у вікно «Хто це?» Діти: Пташка. Вихователь: А як вона називається? Діти: Голуб. Вихователь: Подивіться, а що це у нього в дзьобику? Діти: Лист Вихователь: Давайте дізнаємось від кого він? Лист «Добрий день, діти! Мене вкрала зла чарівниця – Зима і зачинила у замку. А природу зачарувала, щоб усе спало зимовим сном і не прокидалося ніколи. Допоможіть мені. Її чари розвіються, якщо ви правильно виконаєте завдання. Весна». Вихователь: Якщо в природі все спатиме вічно, що буде? Діти: Все загине від холоду і голоду без тепла. Вихователь: Допоможемо Весні? Діти: Так. 3. Вихователь: Щоб знайти нам замок злої чаклунки, я пропоную скористатися чарівним кольоровим потягом. Якщо ми виконаємо його завдання він швидко домчить нас куди нам треба. А завдання таке: Треба допомогти розмістити всіх його пасажирів по місцях. Д/ гра «Кольорові вагончики» (Діти розкладають кольорові картинки певного кольору до плями з такого ж кольору у віконечка потягу: 4. Вихователь: Ось ми і приїхали на першу нашу зупинку. Щось темно стало. Що трапилося? Чого немає на небі? Діти: Сонця. Вихователь: Мабуть воно теж спить. Щоб його розбудити і воно могло нам освітити нашу подорож, треба виконати таке завдання: правильно дібрати сонечку промінчики. Д/гра « Відгадай геометричну фігуру» (Діти за допомогою описової схеми, в якій вказується: умовна позначка – контур фігури; контур з двома вікнами (велика геометрична фігура), контур з одним вікном (маленька геометрична фігура) будиночка; силует товстого ( об’ємна геометрична фігура), силует худого (плоска геометрична фігура) фігурки чоловічка; плями різного кольору – колір геометричної фігури)-відгадують з якою геометричною фігурою промінчик треба прикріпити до сонечка.) Сонце, сонечко, дружок! Подивись сумний лісок. То, щоб стало веселіше, Грій частіше і тепліше. 5. Вихователь: Прокинулося сонечко, пригріло землю і що з’явилося? Діти: травка зелена, перші весняні квіти, повилазили різні комашки, тощо. Вихователь: А як же нам до них дістатися, щоб помилуватися їхньою красою. Що з’явилось на нашому шляху? Діти: Це струмочок. Вихователь: Звідки він? Як утворився? Чим він був спочатку? Діти: Снігом. Вихователь: А чим став потім? Діти: Сонечко пригріло і розтопило сніг на весняний струмочок. Тож дивіться он лісок, а за ним уже струмок. А в струмку вода холодна. Можна замочити ноги. Ми його перестрибнемо, Потім далі всі підемо. Вихователь: Що ж нам робити, як дістатися до квіткової галявини? Діти: Можна перестрибнути через струмок. 6. Фізхвилинка (Діти виконують стрибки через струмочок) Підемо до струмочка І кожен зробить по стрибочку. 6. Вихователь: Струмочки привели нас до річки. Але як нам вчинити, щоб і ніг не замочити? І вода в річці холодна, і перестрибнути не можна А чому через струмок ми могли перестрибнути? Діти: Бо він вузький – вузький. Вихователь: А чому через річку не можна перестрибнути? Діти: Бо вона широка. Вихователь: Покажіть, яка вона? Як же нам потрапити на інший берег? Діти: Знайти місток. Вихователь: Погляньте, чи нічого поруч немає? (Діти знаходять колоди з цифрами від 1 до 5) 7. Вихователь: Щоб не замочити ноги треба переходити через місток , наступаючи на цифри на колоді по порядку. З якої цифри ми почнемо? Діти: З цифри 1, потім 2, 3, 4, 5. Д/гра: «Цифровий місток» (Діти переходять по колоді з цифрами, які розташовані в неправильній послідовності – намагаючись виконувати завдання вірно, і називаючи свої дії). 8.Вихователь: Всі вдало перейшли? Ніхто не замочив ніг? Подивіться, які гарні квіти нас зустрічають. Та це ж першоцвіти. Квіти, квіти, прокидайтесь, З ясним сонцем привітайтесь. Давайте роздивимось їх та назвемо. Діти: Це – пролісок синенький І перший навесні. Сказати вам раденький: «Кінець, кінець зимі!» Він – проліска родич близький, Тендітний і ніжний такий. Та кольору неба немає А в білій сорочці гуляє. Розквітають у траві Сонечка маленькі – Це кульбабки золоті, Зірочки кругленькі. У лісочку ми зростаєм, Дзвоном сонце зустрічаєм. Маєм гарні сині очка, Називаємось дзвіночки. 9.Вихователь: Діти, мені здається, що наші квіточки, вони якісь незвичайні. На що вони схожі? Діти: На ключики. Вихователь: Так, дійсно. Як ви гадаєте від чого вони могли бути? (Діти роздивляються навколо та звертають увагу на замок, який знаходиться на мольберті. Замок опутаний павутинням. На павутинні сидять павуки, біля яких знаходяться замочки.) Діти: Від замку. Вихователь: Як ви гадаєте, кого вони там стережуть? Діти: Весну. Вихователь: Так, дійсно. Злодійка Зима наказала павукам стерегти Весну і не випускати. Як же нам її визволити ? Діти: Відкрити замки ключами. Вихователь: Чи не злякаєтесь ви павуків? Діти: Ні! Вихователь: Замки відкриються лише тоді коли ви правильно підберете до них ключи. Треба порахувати крапочки на ключах, роздивитися колір ключа та розріз половинки та прикласти його до замка, який такого ж кольору, з таким же розрізом та головне відповідає цифрі, яка вказує на кількість крапочок вашого ключика. Справитесь? Тоді – вперед визволяти Весну! Д/ гра «Кількість – цифра» Вихователь: Ой, які ж ви у мене, молодці, таку добру справу зробили! (Вихователь розкриває двері у замку, а звідти показується картинка, на якій зображена Весна. Звучить фонограма: «Дякую, мої любі діти, що визволили мене з зимового полону. Тож мені вже час поспішати – теплом землю зігрівати, всіх тваринок і птахів буду пробуджати. До побачення діточки! » 10. Вихователь: А нам теж треба повертатися до дитячого садка. Давайте всі дружно скажемо 1,2, 3! Покрутись! І додому повернись! Підсумок. - Від кого ми звами отримали листа? -Хто його приніс? -Чи вдалось нам врятувати Весну від злодійки Зими? - Які ми з вами долали перешкоди на своєму шляху? -Що для вас було приємно робити? - Що було складно робити? -Чи сподобалось вам заняття? - Мені дуже сподобались усі діти. Бо ви всі були дуже кмітливими, сміливими, допомагали один одному та Весні. Я вам дуже вдячна за заняття.
Перегляд файлу

Дошкільний навчальний заклад ясла – садок

 комбінованого типу №9 «Орлятко»

 Соледарської міської ради

 Донецької області

 

 

 

Узгоджено:                                                                                     

Вихователь-методистДНЗ№9                                                  

 __________Калашник Т.І                                             

 

 

 

 

 

 

Конспект

Інтегрованого заняття  в ІІ молодшій групі «Ромашка»

Тема: «На пошуки Весни»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала:

Вихователь

Лебеденко Н.Г.

2021р.

Картка №

Дата проведення:

Вихователь: Лебеденко Н.Г.

Вік: ІІ молодша група

Розділ: Інтегроване з пріоритетом логіко математичного розвитку

Тип: підгрупове

Вид: заняття – подорож.

Тема: «На пошуки Весни»

Програмовий зміст:

Логіко – математичний розвиток: Вдосконалювати навики розпізнавання  геометричних фігур та форм (плоскі: квадрат, трикутник, коло та об’ємні: циліндр, цеглина, куля, конус, а також порівнювати фігури за розміром та кольором. Вдосконалювати навики класифікування предметів за кольором.

Удосконалювати навички кількісної лічби в межах п'яти, розпізнавати цифри в межах 3-5.

Систематизувати вміння дітей порівнювати предмети за шириною: вузькй_ широкий.

Розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення, зосередженість, дрібну моторику. Виховувати бажання виявляти інтерес до логіко – математичної діяльності, прагнути знаходити свої шляхи розв’язання завдань, навички діяти за командою вихователя.

Розвиток мовлення та культура спілкування:

Зв’язне мовлення: Вправляти дітей у складанні невеличких описових розповідей за допомогою описових схем.

Звукова культура: Вміти робити висновки, виховувати турботливе, доброзичливе ставлення до проблем інших, виховувати бажання допомагати тим, хто того потребує.

Словник: Збагатити словник дітей прикметниками.

Ознайомлення з природою:

Закріпити назви першоцвітів: пролісок, підсніжник, дзвіночок, кульбаба, нарцис, тюльпан. Вчити помічати зміни, які відбуваються в природі з приходом весни.

Матеріал:

Лист, кольорові вагончики, намальоване сонечко і до нього промінчики; геометричні фігури, описові схеми; цифри від1-5: місток, картки для рахування, ключики –пазли з квіткою в середені, замки для ключиків, струмочок, річка з тканини, намальований замок, аудіо-запис голоса Весни з подякою.

Хід заняття:

1. Привітання:

  Доброго ранку, сонце привітне,

  Доброго ранку, небо блакитне,

  Доброго ранку, в небі пташки,

  Доброго ранку, маленьки дубки,

  Доброго ранку, добрії люди,

  Ми вас вітаємо в нашої групі.

2. Вихователь:

Діти, хтось стукає до нас у вікно «Хто це?»

Картинки по запросу "голуб для днз"

Діти: Пташка.

Вихователь: А як вона називається?

Діти: Голуб.

Вихователь: Подивіться, а що це у нього в дзьобику?

Діти: Лист

Вихователь: Давайте дізнаємось від кого він?

Лист

«Добрий день, діти! Мене вкрала зла чарівниця – Зима і зачинила у замку. А природу зачарувала, щоб усе спало зимовим сном і не прокидалося ніколи. Допоможіть мені. Її чари розвіються, якщо ви правильно виконаєте завдання.

                                                                                                    Весна».

Вихователь: Якщо в природі все спатиме вічно, що буде?

Діти: Все загине від холоду і голоду без тепла.

Вихователь: Допоможемо Весні?

Діти: Так.

3. Вихователь: Щоб знайти нам замок злої чаклунки, я пропоную скористатися чарівним кольоровим потягом. Якщо ми виконаємо його завдання він швидко домчить нас куди нам треба.

А завдання таке: Треба допомогти розмістити всіх його пасажирів по місцях.

Д/ гра «Кольорові вагончики»

(Діти розкладають кольорові картинки певного кольору до плями з такого ж кольору у віконечка потягу:

Картинки по запросу "дидактична гра "Логічний потяг" для днз"

Комментарии к теме

Комментарии к теме

Дидактическая игра учим цвета с ребенком, игровое поле - красный цвет

Картинки по запросу "математический картинки паровозик с вагончиками"

Картинки по запросу "математический картинки паровозик с вагончиками"

Картинки по запросу "математический картинки паровозик с вагончиками"

Картинки по запросу "дидактична гра "Логічний потяг" для днз"

Mommy Life

Mommy Life

Mommy Life

Картинки по запросу "математический картинки паровозик с вагончиками"

Картинки по запросу "математический картинки паровозик с вагончиками"

Картинки по запросу "математический картинки паровозик с вагончиками"

4. Вихователь: Ось ми і приїхали на першу нашу зупинку. Щось темно стало. Що трапилося?

Картинки по запросу "хмарне небо для днз"

Чого немає на небі?

Діти: Сонця.

Вихователь: Мабуть воно теж спить. Щоб його розбудити і воно могло нам освітити нашу подорож, треба виконати таке завдання: правильно дібрати сонечку промінчики.

Д/гра « Відгадай геометричну фігуру»

 

 

Картинки по запросу "солнечный лучик для днз"

 

 

 

Обучение и развитие детей — Фото | OK.RU

Картинки по запросу "солнечный лучик для днз"

Картинки по запросу "веселі геометричні фігури"Обучение и развитие детей — Фото | OK.RUMaestr@s de infantil: FIGURAS GEOMÉTRICASРаздумывая смайлик одним пальцем и большим пальцем, отдыхая на подбородке, думая, задаваясь вопросом.​: похожие изображения, стоковые фотографии и векторная графика, 755253742 | ShutterstockОбучение и развитие детей — Фото | OK.RU  Mascot Ilustraci�n de un M�dulo Colocar un bloque m�s peque�o en su cabeza

(Діти за допомогою описової схеми, в якій вказується: умовна позначка – контур фігури; контур з двома вікнами (велика геометрична фігура), контур з одним вікном (маленька геометрична фігура) будиночка; силует товстого ( об’ємна геометрична фігура), силует худого (плоска геометрична фігура) фігурки чоловічка; плями різного кольору – колір геометричної фігури)-відгадують з якою геометричною фігурою промінчик треба прикріпити до сонечка.)

Trabajamos la atención con colores y figuras geométricas - Imagenes Educativas

 

 

 

Картинки по запросу "опорні схеми для складання описових розповідей картинки"

Trabajamos la atención con colores y figuras geométricas - Imagenes Educativas

 

 

 

 

Картинки по запросу "опорні схеми для складання описових розповідей картинки"

Trabajamos la atención con colores y figuras geométricas - Imagenes Educativas

 

 

 

 

Картинки по запросу "опорні схеми для складання описових розповідей картинки"

Trabajamos la atención con colores y figuras geométricas - Imagenes Educativas

 

 

 

 

Картинки по запросу "опорні схеми для складання описових розповідей картинки"

Trabajamos la atención con colores y figuras geométricas - Imagenes Educativas

 

 

Картинки по запросу "опорні схеми для складання описових розповідей картинки"

 

Картинки по запросу "солнечный лучик для днз"

Сонце, сонечко, дружок!

Подивись сумний лісок.

То, щоб стало веселіше,

Грій частіше і тепліше.

5. Вихователь: Прокинулося сонечко, пригріло землю і що з’явилося?

Картинки по запросу "рисунок на тему весна пришла"

Діти: травка зелена, перші весняні квіти, повилазили різні комашки, тощо.

Вихователь: А як же нам до них дістатися, щоб помилуватися їхньою красою. Що з’явилось на нашому шляху?

Картинки по запросу "весенний ручеёк для днз"

Діти: Це струмочок.

Вихователь: Звідки він? Як утворився? Чим він був спочатку?

Картинки по запросу "снежинка для днз"

Діти: Снігом.

Вихователь: А чим став потім?

Діти: Сонечко пригріло і розтопило сніг на весняний струмочок.

Тож дивіться он лісок,

а за ним уже струмок.

А в струмку вода холодна.

Можна замочити ноги.

Ми його перестрибнемо,

Потім далі всі підемо.

Вихователь: Що ж нам робити, як дістатися до квіткової галявини?

Діти: Можна  перестрибнути через струмок.

6. Фізхвилинка

(Діти виконують стрибки через струмочок)

Підемо до струмочка

І кожен зробить по стрибочку.

6. Вихователь: Струмочки привели нас до річки.

Картинки по запросу "рисунок на тему весна пришла"

Але як нам вчинити, щоб і ніг не замочити?

І вода в річці холодна, і перестрибнути не можна А чому через струмок ми могли перестрибнути?

Діти: Бо він вузький – вузький.

Вихователь: А чому через річку  не можна перестрибнути?

Діти: Бо вона широка.

Вихователь: Покажіть, яка вона?

Як же нам потрапити на інший берег?

Діти: Знайти  місток.

Вихователь: Погляньте, чи нічого поруч немає?

(Діти знаходять колоди з цифрами від 1 до 5)

7. Вихователь: Щоб не замочити ноги треба переходити через місток , наступаючи на цифри на колоді по порядку. З якої цифри ми почнемо?

Діти: З цифри 1, потім 2, 3, 4, 5.

Д/гра: «Цифровий місток»

(Діти переходять по колоді з цифрами, які розташовані в неправильній послідовності – намагаючись виконувати завдання вірно, і називаючи свої дії).

8.Вихователь: Всі вдало перейшли? Ніхто не замочив ніг?

Подивіться, які гарні квіти нас зустрічають. Та це ж першоцвіти.

Квіти, квіти, прокидайтесь,

З ясним сонцем привітайтесь.

Давайте роздивимось їх та назвемо.

Діти:

Картинки по запросу "пролісок картинка для дітей"

Це – пролісок синенький

І перший навесні.

Сказати вам раденький:

«Кінець, кінець зимі!»

 

Картинки по запросу "підсніжник картинка для дітей"

Він – проліска родич близький,

Тендітний і ніжний такий.

Та кольору неба немає

А в білій сорочці гуляє.

 

Картинки по запросу "кульбабка картинка для дітей"

Розквітають у траві

Сонечка маленькі –

Це кульбабки золоті,

Зірочки кругленькі.

 

 

Картинки по запросу "колокольчик для днз"

У лісочку ми зростаєм,

Дзвоном сонце зустрічаєм.

Маєм гарні сині очка,

Називаємось дзвіночки.

 

9.Вихователь: Діти, мені здається, що наші квіточки, вони якісь незвичайні. На що вони схожі?

Картинки по запросу "пролісок картинка для дітей"Картинки по запросу "ключик з казки картинка для дітей"Картинки по запросу "дидактична гра кількість - цифра картинка для дітей"

Картинки по запросу "колокольчик для днз"Картинки по запросу "ключик з казки картинка для дітей"Картинки по запросу "дидактична гра кількість - цифра картинка для дітей"

Картинки по запросу "підсніжник картинка для дітей"Картинки по запросу "ключик з казки картинка для дітей"Картинки по запросу "дидактична гра кількість - цифра картинка для дітей"

Картинки по запросу "кульбабка картинка для дітей"Картинки по запросу "ключик з казки картинка для дітей"Картинки по запросу "дидактична гра кількість - цифра картинка для дітей"

Діти: На ключики.

Вихователь: Так, дійсно. Як ви гадаєте від чого вони могли бути?

(Діти роздивляються навколо та звертають увагу на замок, який знаходиться на мольберті. Замок опутаний павутинням. На павутинні сидять павуки, біля яких знаходяться замочки.)

Картинки по запросу "замок злої чаклунки в павутинні з казки картинка для дітей"Картинки по запросу "павук на павутинні картинка для дітей"Картинки по запросу "павук на павутинні картинка для дітей"

Діти: Від замку.

Вихователь: Як ви гадаєте, кого вони там стережуть?

Діти: Весну.

Вихователь: Так, дійсно. Злодійка Зима наказала павукам стерегти Весну і не випускати. Як же нам її визволити ?

Картинки по запросу "казкові замки для ключей картинка для дітей"Картинки по запросу "казкові замки для ключей картинка для дітей"Картинки по запросу "казкові замки для ключей картинка для дітей"

Картинки по запросу "казкові замки для ключей картинка для дітей"

Картинки по запросу "казкові замки для ключей картинка для дітей"Картинки по запросу "цифры в кружочках"Картинки по запросу "казкові замки для ключей картинка для дітей"Картинки по запросу "цифры в кружочках"Картинки по запросу "цифры в кружочках"

Діти: Відкрити замки ключами.

Вихователь: Чи не злякаєтесь ви павуків?

Діти: Ні!

Вихователь: Замки відкриються лише тоді коли ви правильно підберете до них ключи. Треба порахувати крапочки на ключах, роздивитися колір ключа та розріз половинки та прикласти його до замка, який такого ж кольору, з таким же розрізом та головне відповідає цифрі, яка вказує на кількість крапочок вашого ключика. Справитесь?

Тоді – вперед визволяти Весну!

Д/ гра «Кількість – цифра»

Вихователь: Ой, які ж ви у мене, молодці, таку добру справу зробили!

(Вихователь розкриває  двері у замку, а звідти показується картинка, на якій зображена Весна.

Картинки по запросу "весна красна картинки україни"

Звучить фонограма:

«Дякую, мої любі діти, що визволили мене з зимового полону. Тож мені вже час поспішати – теплом землю зігрівати, всіх тваринок і птахів буду пробуджати. До побачення діточки! »

10. Вихователь: А нам теж треба повертатися до дитячого садка. Давайте всі дружно скажемо 1,2, 3! Покрутись! І додому повернись!

Підсумок.

- Від кого ми звами отримали листа?

-Хто його приніс?

-Чи вдалось нам врятувати Весну від злодійки Зими?

- Які ми з вами долали перешкоди на своєму шляху?

-Що для вас було приємно робити?

- Що було складно робити?

-Чи сподобалось вам заняття?

- Мені дуже сподобались усі діти. Бо ви всі були дуже кмітливими, сміливими, допомагали один одному та Весні. Я вам дуже вдячна за заняття.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу "цифры в кружочках"Картинки по запросу "цифры в кружочках"Картинки по запросу "пролісок картинка для дітей"Картинки по запросу "підсніжник картинка для дітей"Картинки по запросу "колокольчик для днз"

 

 

Картинки по запросу "кульбабка картинка для дітей"

 

 

 

Картинки по запросу "хмарне небо для днз"

 

 

 

 

 

Картинки по запросу "казкові замки для ключей картинка для дітей"Картинки по запросу "казкові замки для ключей картинка для дітей"Картинки по запросу "казкові замки для ключей картинка для дітей"Картинки по запросу "казкові замки для ключей картинка для дітей"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Trabajamos la atención con colores y figuras geométricas - Imagenes Educativas

 

 

 

Картинки по запросу "опорні схеми для складання описових розповідей картинки"

Trabajamos la atención con colores y figuras geométricas - Imagenes Educativas

 

 

 

 

Картинки по запросу "опорні схеми для складання описових розповідей картинки"

Trabajamos la atención con colores y figuras geométricas - Imagenes Educativas

 

 

 

 

Картинки по запросу "опорні схеми для складання описових розповідей картинки"

Trabajamos la atención con colores y figuras geométricas - Imagenes Educativas

 

 

 

 

Картинки по запросу "опорні схеми для складання описових розповідей картинки"

Trabajamos la atención con colores y figuras geométricas - Imagenes Educativas

 

 

Картинки по запросу "опорні схеми для складання описових розповідей картинки"

Trabajamos la atención con colores y figuras geométricas - Imagenes Educativas

 

 

Картинки по запросу "опорні схеми для складання описових розповідей картинки"

Trabajamos la atención con colores y figuras geométricas - Imagenes Educativas

 

 

Картинки по запросу "опорні схеми для складання описових розповідей картинки"

Trabajamos la atención con colores y figuras geométricas - Imagenes Educativas

 

 

Картинки по запросу "опорні схеми для складання описових розповідей картинки"

 

Картинки по запросу "опорні схеми для складання описових розповідей картинки"Картинки по запросу "опорні схеми для складання описових розповідей картинки"Картинки по запросу "опорні схеми для складання описових розповідей картинки"Картинки по запросу "опорні схеми для складання описових розповідей картинки"

Картинки по запросу "опорні схеми для складання описових розповідей картинки"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- 1вагончик: за кольором

Варіант №1 (якщо наприклад штанці синього кольору то їм підходить квиток, на якому намальоване відерце теж також кольору; курча жовтого кольору –квиток з зображенням лимону жовтого кольору; яблуко зелене – квиток з зображенням листочка теж зеленого кольору; малина червона – квиток з зображенням олівця такого ж червоного кольору…)

-2 вагончик: протилежність (якщо намальований швидкий кінь – то квитком йому буде повільна черепаха; гарячий чай – холодне морозиво; сумна дівчинка – весела дівчинка; олівець, яким малюють – гумка, якою стирають; в день ми бачимо сонечко – в ночі місяць).

- 3 вагончик: частина – ціле (квиток кришка – це частина цілої каструлі; квиток колесо –частина машини; квиток лист – частина дерева; квиток рибка – це частина акваріуму; квиток перо – це частина птаха).

-4 вагончик: що для чого або асоціація ( квиток пензлик- для фарби; квиток зубна щітка – для зуба; квиток павук – для павутиння; квиток ключик – для замка; квиток лампочка – для торшеру).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу "дидактична гра "Логічний потяг" для днз"

 

 

Картинки по запросу "веселі геометричні фігури"Раздумывая смайлик одним пальцем и большим пальцем, отдыхая на подбородке, думая, задаваясь вопросом.​: похожие изображения, стоковые фотографии и векторная графика, 755253742 | Shutterstock

 Обучение и развитие детей — Фото | OK.RUОбучение и развитие детей — Фото | OK.RU

Maestr@s de infantil: FIGURAS GEOMÉTRICASMascot Ilustraci�n de un M�dulo Colocar un bloque m�s peque�o en su cabezaКартинки по запросу "веселі геометричні фігури"Картинки по запросу "веселі геометричні фігури"

Картинки по запросу "веселі геометричні фігури"

 

 Картинки по запросу "веселі геометричні фігури"

 

 

 

 

Mommy Life

Картинки по запросу "математический картинки паровозик с вагончиками"

 

 

 

 

Дидактическая игра учим цвета с ребенком, игровое поле - зеленый цвет

Дидактическая игра учим цвета с ребенком, игровое поле - красный цвет

Комментарии к теме

Комментарии к теме

Картинки по запросу "математический картинки паровозик с вагончиками"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Комментарии к теме

Комментарии к теме

Комментарии к теме

Картинки по запросу "математический картинки паровозик с вагончиками"

docx
Додано
24 березня 2021
Переглядів
2240
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку