Інтегроване заняття в молодшій групі «В гостях у білочки»

Про матеріал
Мета: Розвивальна: розвивати логічне мислення, зв’язне мовлення; вміння відповідати на запитання дорослого; розвивати увагу, фізичні якості; Виховна: виховувати, цікавість дружні відносини, взаємодопомогу, бажання пізнавати довкілля, Навчальна: продовжувати формувати навички кількісної лічби в межах 3; орієнтації у просторі; вміння розрізняти геометричні фігури, основні кольори, предмети за розміром; закріплювати поняття «на», «над», «під»; удосконалювати навички повзання навколішки з упором на руки; переступати з купинки на купинку; закріплювати поняття «один», «багато»;
Перегляд файлу

Міністерство освіти та науки України

Слов'янський міській відділ освіти

Дошкільний навчальний заклад №70 «Сонечко»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інтегроване заняття в молодшій групі

«В гостях у білочки»

 

 

 

 

 

Підготувала:

Вихователь

Григоренко

Олена В'ячеславівна

 

 

м. Слов'янськ

2013р.

Мета:

Розвивальна: розвивати логічне мислення, зв’язне мовлення; вміння відповідати на запитання дорослого; розвивати увагу, фізичні якості;

Виховна: виховувати, цікавість дружні відносини, взаємодопомогу, бажання пізнавати довкілля,

Навчальна: продовжувати формувати навички кількісної лічби в межах 3; орієнтації у просторі; вміння розрізняти геометричні фігури, основні кольори, предмети за розміром; закріплювати поняття «на», «над», «під»; удосконалювати навички повзання навколішки з упором на руки; переступати з купинки на купинку; закріплювати поняття «один», «багато»;

 

Обладнання: магнітофон, аудіозаписи, телевізор, DVD-програвач, відеозвернення білочки, доріжка здоров'я, тунель, 2 дерева , 2 квіткових поляни, сонечко, пташка, метелик, шишки (по 2 на кожну дитину), кошик, піднос, асоціативна карта «Білочка», стільці за кількістю дітей

 

Роздатковий матеріал: квитки, картки із зображенням стільців та ведмеді трьох розмірів за кількістю дітей.

 

Попередня робота: складання асоціативної карти «Білка», формування навичок кількісної лічби в межах 3; понять «один», «багато», «на», «над», «під»; вміння розрізняти предмети за кольором, формою, розміром.

 

 

 

 

 

Хід заняття:

_George Moroder – «Love theme from Flash Dance»

Разом станемо у круг.

Я – твій друг, і ти – мій друг.

Тож за руки ми візьмемось

І друг другу посміхнемось.

Вихователь: А тепер давайте посміхнемось нашим гостям та привітаємось із ними.

Діти вітаються.

Вихователь: Дітки, сьогодні вранці я отримала незвичайний лист від Білочки.

Вмикає телевізор.

♫Звучить відео звернення білочки до дітей.

Білочка: Добрий день, дітки! В нашому лісі вже настала весна. Все прокинулось від зимового сна! Ми із звірятами запрошуємо вас у гості! Приходьте! Чекаємо вас за адресою: Шишкін ліс, дерево з 3 квіточками.

Вихователь: Ну що, малята, вирушаємо? Але ми ввічливі діти і не можемо прийти в гості просто так. Що треба зробити коли йдеш в гості?

Відповіді дітей.

Вихователь: Так. Ми візьмемо з собою гостинці Ось дивіться, що в мене є. (показує кошик з гостинцями) Скільки в мене горішків? Багато. (роздає дітям по одному) А тепер скільки горішків у Каті? А у Діми? Один. Давайте складемо їх у кошик і можемо вирушати. Скільки гостинців у кошику? Багато.

Вихователь: Тепер можна вирушати. А як ми можемо потрапити в ліс? (відповіді дітей) Так, а ще ми можемо поїхати на автобусі.

Д/г «Автобус»

Діти отримують квитки на автобус, на яких зображені цифри або фігури. Треба зайняти «своє місце» відповідно квитка, порахувавши предмети зображені на місцях.

♫ «Червоний автобус»

Вихователь: Ось ми і приїхали до лісу. Далі автобус їхати не може і ми підемо пішки.

Вихователь: Давайте пригадаємо, куди ми з вами ідемо? (до білочки в гості) А що ви про неї знаєте?

Робота з картою.

Висновок: Білка – це дика тварина. Вона руда, в неї пухнаста шубка. Вона стрибає по гілках. Харчується грибами та горіхами.

Вихователь: Давайте пригадаємо правила поведінки в лісі. Чого не можна робити.

Діти: Не можна кричати;

 Не можна ображати тваринок і рослини

 Треба триматись купкою, щоб не заблукати.

Вихователь: А тепер нам треба знайти будиночок білки.

Ходьба по «доріжці здоров'я».

♫ Німецький марш

 

♫ Звучить музика весняного лісу. В групі стоїть 2 дерева з квітами, під деревом багато пролісків, на дереві 1 пташка багато листочків,, над деревом 1 метелик, 1 сонечко.

Вихователь: Щоб знайти білочку на треба уважно подивитись і знайти, що тут одне, а чого багато. А також дерево з 3 квітками.

Діти: На дереві 1 пташка;

 Під деревом багато квітів;

 На дереві 1 листочок;

 Над деревом багато метеликів;

 На дереві багато квітів.

Вихователь: А скільки квітів на дереві? (Три) Напевно саме тут мешкає білочка. Треба подивитись.

 

З-за дерева з'являється білочка.

Білочка: Я дуже рада, що ви завітали до нашого лісу. Давайте пограємо разом.

Вихователь роздає дітям шишки.

Комплекс загальнорозвиваючих вправ «Гостинці для білочки»

  1.          Шукаємо шишки (повороти голови)

В.п. – ноги нарізно, руки з шишками внизу

1 – поворот голови ліворуч

2 – повернутись у в.п.

3 – поворот голови праворуч

3 – повернутись у в.п.

Дозировка 5 разів в середньому темпі

  1.          Збираємо шишки (нахили тулуба вперед-вниз)

В.п. - ноги нарізно, руки з шишками внизу

1 – нахилитись вперед-вниз, покласти шишки

2 – повернутись у в.п.

3 - нахилитись вперед-вниз, взяти шишки

4 – повернутись у в.п.

Дозировка 5 разів в середньому темпі

  1.          Покажемо шишки (піднімання рук з поворотом тулуба)

В.п. – сидячи, руки на поясі

1 – поворот тулуба ліворуч, руки витягнути вперед, сказати «Ось»

2 – повернутись у в.п.

3 – поворот тулуба праворуч, руки витягнути вперед, сказати «Ось»

4 – повернутись у в.п.

Дозировка 5 разів в середньому темпі

  1.          Весело гратись разом (стрибки)

В.п. – ноги разом, руки з шишками перед грудьми

Стрибки на двох ногах.

Дозировка 10 разів в швидкому темпі

Вихователь: А тепер ми пригостимо Білочку. Я Білочці даю 1 шишку. Скільки в неї шишок? (Одна) Саша дай Білочці 1 шишку. Скільки шишок в неї стало? (Дві) Ваня дай Білочці 1 шишку. Скільки шишок в неї стало? (Три) Давайте порахуємо разом. 1, 2, 3. Всього три шишки.

Білочка: Дуже дякую вам за гостинці. Мені дуже сподобалось грати разом з вами. Ви веселі та товаришуєте з математикою. А в моїх друзів ведмедів трапилося лихо. Вони звикли завжди сідати тільки на свій стільчик. Але заплутались де чий. Ви зможете допомогти?

Вихователь: Діти допоможемо ведмедям знайти свої стільчики? А де живуть ведмеді? (В барлозі)

Вихователь: Щоб потрапити в барлогу нам треба встати навколішки та проповзти в тунель.

Повзання навколішки в упорі на руки.

♫ «Барбаріки»

Діти потрапляють до барлоги, де їх чекають 3 ведмеді.

Вихователь: А ось і наші ведмеді. Давайте допоможемо їм знайти свої стільчики. Куди ми посадимо великого ведмедя? (на великий стілець) Куди ми посадимо маму-ведмедицю? (на менший стілець) А куди ми посадимо маленького Мішутку? (на маленький стільчик)

Вихователь: Давайте кожен з вас спробує допомогти ведмедикам. Сідайте за столики. Перед вами картки із зображенням стільчиків та ведмеді різного розміру. Вам треба посадити кожного ведмедя на свій стул.

Д/г «Три ведмеді»

Ведмідь: Дуже дякую вам за допомогу. Тепер давайте пограємо разом.

Р/г «У ведмедя во бору»

«Переполох» з к-ф «Усатый нянь»

Вихователь: Дякуємо вам звірятки, що погралися з нами, але нам час повертатися до дитячого садка.

Вихователь: Дітки, щоб потрапити до нашого автобусу нам треба пройти по кочкам, щоб не замочити ніг.

Ходьба по «кочкам».

Вихователь: Тепер сідайте в автобус.

♫Відеозапис «Мультфільм про машинку. Вчимось рахувати»

Вихователь: Ось ми і повернулись до дитсадка.

doc
Додано
6 квітня 2020
Переглядів
1363
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку