Міністерство освіти та науки України
Слов'янський міській відділ освіти
Дошкільний навчальний заклад №70 «Сонечко»
Інтегроване заняття в молодшій групі
«В гостях у білочки»
Підготувала:
Вихователь
Григоренко
Олена В'ячеславівна
м. Слов'янськ
2013р.
Мета:
Розвивальна: розвивати логічне мислення, зв’язне мовлення; вміння відповідати на запитання дорослого; розвивати увагу, фізичні якості;
Виховна: виховувати, цікавість дружні відносини, взаємодопомогу, бажання пізнавати довкілля,
Навчальна: продовжувати формувати навички кількісної лічби в межах 3; орієнтації у просторі; вміння розрізняти геометричні фігури, основні кольори, предмети за розміром; закріплювати поняття «на», «над», «під»; удосконалювати навички повзання навколішки з упором на руки; переступати з купинки на купинку; закріплювати поняття «один», «багато»;
Обладнання: магнітофон, аудіозаписи, телевізор, DVD-програвач, відеозвернення білочки, доріжка здоров'я, тунель, 2 дерева , 2 квіткових поляни, сонечко, пташка, метелик, шишки (по 2 на кожну дитину), кошик, піднос, асоціативна карта «Білочка», стільці за кількістю дітей
Роздатковий матеріал: квитки, картки із зображенням стільців та ведмеді трьох розмірів за кількістю дітей.
Попередня робота: складання асоціативної карти «Білка», формування навичок кількісної лічби в межах 3; понять «один», «багато», «на», «над», «під»; вміння розрізняти предмети за кольором, формою, розміром.
Хід заняття:
♫ _George Moroder – «Love theme from Flash Dance»
Разом станемо у круг.
Я – твій друг, і ти – мій друг.
Тож за руки ми візьмемось
І друг другу посміхнемось.
Вихователь: А тепер давайте посміхнемось нашим гостям та привітаємось із ними.
Діти вітаються.
Вихователь: Дітки, сьогодні вранці я отримала незвичайний лист від Білочки.
Вмикає телевізор.
♫Звучить відео звернення білочки до дітей.
Білочка: Добрий день, дітки! В нашому лісі вже настала весна. Все прокинулось від зимового сна! Ми із звірятами запрошуємо вас у гості! Приходьте! Чекаємо вас за адресою: Шишкін ліс, дерево з 3 квіточками.
Вихователь: Ну що, малята, вирушаємо? Але ми ввічливі діти і не можемо прийти в гості просто так. Що треба зробити коли йдеш в гості?
Відповіді дітей.
Вихователь: Так. Ми візьмемо з собою гостинці Ось дивіться, що в мене є. (показує кошик з гостинцями) Скільки в мене горішків? Багато. (роздає дітям по одному) А тепер скільки горішків у Каті? А у Діми? Один. Давайте складемо їх у кошик і можемо вирушати. Скільки гостинців у кошику? Багато.
Вихователь: Тепер можна вирушати. А як ми можемо потрапити в ліс? (відповіді дітей) Так, а ще ми можемо поїхати на автобусі.
Д/г «Автобус»
Діти отримують квитки на автобус, на яких зображені цифри або фігури. Треба зайняти «своє місце» відповідно квитка, порахувавши предмети зображені на місцях.
♫ «Червоний автобус»
Вихователь: Ось ми і приїхали до лісу. Далі автобус їхати не може і ми підемо пішки.
Вихователь: Давайте пригадаємо, куди ми з вами ідемо? (до білочки в гості) А що ви про неї знаєте?
Робота з картою.
Висновок: Білка – це дика тварина. Вона руда, в неї пухнаста шубка. Вона стрибає по гілках. Харчується грибами та горіхами.
Вихователь: Давайте пригадаємо правила поведінки в лісі. Чого не можна робити.
Діти: Не можна кричати;
Не можна ображати тваринок і рослини
Треба триматись купкою, щоб не заблукати.
Вихователь: А тепер нам треба знайти будиночок білки.
Ходьба по «доріжці здоров'я».
♫ Німецький марш
♫ Звучить музика весняного лісу. В групі стоїть 2 дерева з квітами, під деревом багато пролісків, на дереві 1 пташка багато листочків,, над деревом 1 метелик, 1 сонечко.
Вихователь: Щоб знайти білочку на треба уважно подивитись і знайти, що тут одне, а чого багато. А також дерево з 3 квітками.
Діти: На дереві 1 пташка;
Під деревом багато квітів;
На дереві 1 листочок;
Над деревом багато метеликів;
На дереві багато квітів.
Вихователь: А скільки квітів на дереві? (Три) Напевно саме тут мешкає білочка. Треба подивитись.
З-за дерева з'являється білочка.
Білочка: Я дуже рада, що ви завітали до нашого лісу. Давайте пограємо разом.
Вихователь роздає дітям шишки.
Комплекс загальнорозвиваючих вправ «Гостинці для білочки»
В.п. – ноги нарізно, руки з шишками внизу
1 – поворот голови ліворуч
2 – повернутись у в.п.
3 – поворот голови праворуч
3 – повернутись у в.п.
Дозировка 5 разів в середньому темпі
В.п. - ноги нарізно, руки з шишками внизу
1 – нахилитись вперед-вниз, покласти шишки
2 – повернутись у в.п.
3 - нахилитись вперед-вниз, взяти шишки
4 – повернутись у в.п.
Дозировка 5 разів в середньому темпі
В.п. – сидячи, руки на поясі
1 – поворот тулуба ліворуч, руки витягнути вперед, сказати «Ось»
2 – повернутись у в.п.
3 – поворот тулуба праворуч, руки витягнути вперед, сказати «Ось»
4 – повернутись у в.п.
Дозировка 5 разів в середньому темпі
В.п. – ноги разом, руки з шишками перед грудьми
Стрибки на двох ногах.
Дозировка 10 разів в швидкому темпі
Вихователь: А тепер ми пригостимо Білочку. Я Білочці даю 1 шишку. Скільки в неї шишок? (Одна) Саша дай Білочці 1 шишку. Скільки шишок в неї стало? (Дві) Ваня дай Білочці 1 шишку. Скільки шишок в неї стало? (Три) Давайте порахуємо разом. 1, 2, 3. Всього три шишки.
Білочка: Дуже дякую вам за гостинці. Мені дуже сподобалось грати разом з вами. Ви веселі та товаришуєте з математикою. А в моїх друзів ведмедів трапилося лихо. Вони звикли завжди сідати тільки на свій стільчик. Але заплутались де чий. Ви зможете допомогти?
Вихователь: Діти допоможемо ведмедям знайти свої стільчики? А де живуть ведмеді? (В барлозі)
Вихователь: Щоб потрапити в барлогу нам треба встати навколішки та проповзти в тунель.
Повзання навколішки в упорі на руки.
♫ «Барбаріки»
Діти потрапляють до барлоги, де їх чекають 3 ведмеді.
Вихователь: А ось і наші ведмеді. Давайте допоможемо їм знайти свої стільчики. Куди ми посадимо великого ведмедя? (на великий стілець) Куди ми посадимо маму-ведмедицю? (на менший стілець) А куди ми посадимо маленького Мішутку? (на маленький стільчик)
Вихователь: Давайте кожен з вас спробує допомогти ведмедикам. Сідайте за столики. Перед вами картки із зображенням стільчиків та ведмеді різного розміру. Вам треба посадити кожного ведмедя на свій стул.
Д/г «Три ведмеді»
Ведмідь: Дуже дякую вам за допомогу. Тепер давайте пограємо разом.
Р/г «У ведмедя во бору»
♫ «Переполох» з к-ф «Усатый нянь»
Вихователь: Дякуємо вам звірятки, що погралися з нами, але нам час повертатися до дитячого садка.
Вихователь: Дітки, щоб потрапити до нашого автобусу нам треба пройти по кочкам, щоб не замочити ніг.
Ходьба по «кочкам».
Вихователь: Тепер сідайте в автобус.
♫Відеозапис «Мультфільм про машинку. Вчимось рахувати»
Вихователь: Ось ми і повернулись до дитсадка.