Інтегроване заняття в ЗДО "Граймо по - українськи"

Про матеріал
Інтегроване заняття у формі гри – подорожі «Граймо по - українськи» (за програмою Впевнений старт) Тема тижня "Україна: моє – твоє - наше" Цілі і завдання: Удосконалювати знання дітей про свій рідний край, про свою країну. Заохочувати дітей до пізнання традицій та історії рідного краю через гру. Сприяти розвитку логічного мислення та уяви у дітей. Збагачувати досвід застосування у грі різних способів досягнення цілей. Справи дошкільника: - Ігрова діяльність - Мовленнєва діяльність - Художньо – естетична діяльність - Пізнавально –дослідницька діяльність елементарні математичні уявлення у світі предметів - Здоров’язберігальна, рухова діяльність.
Перегляд файлу

 

 

Володимирівський ЗЗСО І-ІІІ ступенів

Володимирівської ОТГ

Миколаївської області

 

 

 

 

 

 

Методичний міст у ЗДО «Світлячок»

 

 

 

 

 

 

 

Інтегроване заняття у формі гри – подорожі

 

«Граймо по - українськи»

 

 

 

 

Провела вчитель початкових класів

Губницька С.М.

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема тижня Україна: моє – твоє - наше

Інтегроване заняття у формі гри – подорожі «Граймо по - українськи»

 

Цілі і завдання:

Удосконалювати знання дітей про свій рідний край, про свою країну.

Заохочувати дітей до пізнання традицій та історії рідного краю через гру.

Сприяти розвитку логічного мислення та уяви у дітей.

Збагачувати досвід застосування у грі різних способів досягнення цілей.

Справи дошкільника:

  • Ігрова діяльність
  • Мовленнєва діяльність
  • Художньо – естетична діяльність
  • Пізнавально –дослідницька діяльність елементарні математичні уявлення у світі предметів
  • Здоровязберігальна, рухова діяльність.

 

І. Організація заняття. Створення психологічного  настрою дітей.

Звучить українська народна пісня, діти заходять у кімнату.

 

- Доброго ранку, діти! Ви такі красиві, нарядні!

- А чи добрий у вас настрій, покажіть свої оченята.

- Щоб у них запалав вогник радощів, давайте разом скажемо такі слова:

Добрий день, Сонце!

Добрий день, Земля!

Добрий день, друзі!

Добрий день, гості!

Добрий день – Я!

 

  • Ну ось і засяяли ваші оченята!

 

ІІ. Мотивація діяльності.

  • Діти, а хто з вас був уважний, під яку музику ми заходили на заняття?
  • А хто її виконував? А про що співала дівчинка?
  • Як ви гадаєте, про що піде мова на занятті?
  • Я пропоную вас разом здійснити подорож Україною, а в цьому нам допоможе гра.
  • Ви любите грати? Ну, що тоді в дорогу!
  •  А в кінці подорожі нас очікує сюрприз.

ІІ. Основна частина

 

Психологічний етюд

 

Маленькі наші ніжки,

Та добре знають путь.

На службу Україні,

Як виростуть, підуть.         (діти крокують до першої локації)

  1. Мовленнєва діяльність

 

  • Як називається наша держава?
  • А наше село?
  • А ваш дитячий садок?
  • А ваша група?

Гра «Чим багата наша Україна»

Вихователь читає слова. Якщо є плескаємо в долоні, немає тупаємо ніжками.

Річки, моря, гори, ліси, океан, міста, села, пшеничні поля, пустеля…..

Гра з клубочком «Яка наша Україна?»

-Завдання доповнити речення і віддати клубочок іншому, залишивши собі ниточку.

Наша Україна …

Наприклад: Україна - калинова, квітуча, зоряна, барвінкова, багата, співуча, барвиста, дружня, мила, дорога, гарна, рідна.

  • Ми не тільки дібрали багато слів, а ще поєдналися однією ниточкою, бо ми всі є громадянами нашої держави України.

 

Психологічний етюд


Маленькі наші ручки,

Так кріпнуть і ростуть.

На службу Україні

Всю працю віддадуть.  


      (діти переходять до іншої локації, піднімаючи руки від плечей і вгору)

  1. Пізнавально - дослідницька діяльність

 

  • Діти, а які державні символи має Україна?
  • Що вони означають?
  • А крім державних символів є народні.
  • Хто з вас може їх назвати?

Завдання: порахувати квіти і поєднати з потрібною цифрою.

Гра – лічилка

Ходила квочка

Коло кілочка

Водила діток

Коло квіток

Квок, квок –

Ось тобі український вінок.

  • У кого залишиться віночок, той виходить до мене.
  • Яка в тебе цифра?
  • Поклич сусідів такими слова «Сусіди, йдіть до мене!»

Подарунок – квіти, діти прикріплюють на карту.

Психологічний етюд

Дитячі в нас серденька,

Та щирі почуття

Любити Україну

Ми будем все життя. .      (діти переходять до наступної локації, тримаючи праву руку до серденька )

 

  1. Художньо – естетична діяльність

 

Лялька - мотонка

  • Дітки, в українського народу є багато оберегів, які вони роблять своїми руками.
  • Я пропоную вам зробити ляльку мотонку з хустинки. Але потрібно це робити в парі. Я запрошую на допомогу вам гостей.

 

  • Дітки, а чи знаєте ви, що українці дуже люблять співати і танцювати.
  • Я вам разом з   пропоную пограти в гру «Подоляночка».

 

«Подоляночка»   (під музику)

Гра – побажання «Я бажаю для нашої рідної України »

  • Подивіться, на столі лежать сердечка. На них написані слова «Я люблю Україну». Обведіть букви ручкою і зафарбуйте їх кольором, який вам найбільше подобається.

Ці сердечка прикріпимо на карту.

 

 

Слова дітей

 

ІІІ. Заключна частина

  • Діти, подивіться на карту.
  • Як гарно прикрасили її ваші сердечка, а квіти щільно закрили кордон від ворогів, від зла і різних негараздів.
  • Я дякую вам за допомогу.

                  

Сюрприз

 

  • Український народ не тільки має розум, чудову пісню, любов до танцю. Але він ще й дуже любить готувати.
  • Ось вам сюрприз від вашого кухара. Спробуйте ці страви і вгадайте їх назву.
  • Хотілося б закінчити заняття слова українського поета

 

Виростай, дитино, й пам’ятай:

Батьківщина – то найкращий край!

docx
Додано
14 червня 2020
Переглядів
874
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку