Інтегроване заняття з пріоритетом логіко-математичних завдань для дітей старшого дошкільного віку.

Про матеріал
Формувати уявлення дітей про безмежність Всесвіту,інтерес до зоряного неба, про планети, які обертаються навколо Сонця. Закріпити знання дітей про числа і цифри в межах 10,вміння лічити кількісною ,порядковою та зворотною лічбою; розрізняти та називати геометричні фігури.
Перегляд файлу

Негрей Світлана Олександрівна

Білоцерківський ЗДО №23 «Дзвіночок»

Інтегроване заняття з пріоритетом логіко-математичних завдань для дітей старшого дошкільного віку.

«Космічна мандрівка»

Програмовий зміст:

Формувати уявлення дітей про безмежність Всесвіту,інтерес до зоряного неба, про планети, які обертаються навколо Сонця.

Закріпити знання дітей про числа і цифри в межах 10,вміння лічити кількісною,порядковою та зворотною лічбою;  розрізняти та називати геометричні фігури. Удосконалювати вміння розв’язувати арифметичні задачі , прочитувати слова . Розвивати логічне мислення , пам'ять, увагу, мову, кмітливість . Виховувати дружні взаємини.

Хід :

Увага ! Увага! Збиратися час,цікава мандрівка чекає на нас .

  • Добрий день! У вас все добре?

Гляньте ви тепер за обрій,

Там чекає всіх нас дім.

А який ? Секрет у тім :

Знають всі цей дивний дім,

Що у космосі літає.

Як його ми називаєм ?     ( Ракета)

  • На чому ми будемо подорожувати ? (На ракеті)
  • Значить ми сьогодні, хто ….?  (Космонавти)

« Космонавтом бажаєш стати – повинен багато – багато знати».

Космонавту потрібно виконати  програму польоту, а це багато різних завдань.

  • Давайте подивимось в телескопи . Що ви бачите ? (Сонце, зірки ….)_ Я бачу кільцеві доріжки навколо Сонця. Що це?( Це доріжки , по яких рухаються планети їх називають орбіта)
  • Скільки їх? (8) Отже ,скільки планет на сонячній системі? (8)

Керувати польотом сьогодні буду я .

Пропоную підготувати для польоту ракету. Роздивіться схему ракети.

  • З яких геометричних фігур вона складається? (трикутник, квадрат, прямокутник, круг)
  • А зараз кожен підготує (викладе з пам’яті) свій космічний корабель (фігури у конверті)
  • Ракети до польоту готові? (Так)
  • Одягніть скафандри (діти одягають імітовані скафандри із картону)Интересные объемные рисунки в полоску
  • А тепер займіть місця в космічному кораблі (діти стають у коло, виконується гра «Космонтавти» - фізкультхвилинка)

Хід гри:

Діти: «Ждуть дітей швидкі ракети для польотів на планети. Тільки дружний зореліт може взяти у політ.

Вихователь: «Тільки очікує вас новина: хто запізнився – тим місця нема! Екіпаж по два ставай (по три, по одному) і тд.

  • Ну що ж,я бачу, що наш екіпаж уважний і до польоту готовий. З якої планети ми вирушаємо в космос? (планета Земля)
  • Починаємо зворотній відлік : 10, 9, 8, 7… 2, 1, пуск! (звучить космічна мелодія)
  • От ми і в космічному просторі. Пропоную пригадати всі планети!

Вірш:

По порядку всі планети ми назвемо дружно:

Раз – Меркурій

Два – Венера

Три – Земля

Чотири – Марс

П’ять –Юпітер

Шість – Сатурн

Сім – Уран

За ним _ Нептун

  • Який за рахунком Нептун? (Восьмий)
  • Який за рахунком Меркурій? (Перший)
  • Наближаємось до першої планети від Сонця (показую зображення планети) – це Меркурій.

Тут нас чекає перше завдання – «Порахуй шматочки метеоритів» (індивідуально за столиками).

На жовту смужку викладіть стільки чорних шматочків метеоритів, скільки пролунає звуків (10 ударів паличкою).

Жовтих шматочків метеоритів викладіть на 1 менше.

Скільки чорних шматочків? (10)

Скільки жовтих? (9)

Яких більше? (Чорних)

Що треба зробити, щоб їх стало порівну?

Молодці! Перше завдання виконано!

  • Отже, вирушаємо до наступної планети – Венера! (показую зображення планети)

Д/г «Цифри загубилися».

1___3___5___7

Молодці, завдання виконано!

  • Вирушаємо до планети «Марс!» (показую зображення планети)

Д/г «Порахуй і прищіпи» ( з прищіпками)

Space Count and Clip Cards

  • Наступною на нашому шляху буде планета - Юпітер (показую зображення планети)

Скільки тут зірок! Візьміть по одній.

Яка в тебе цифра? (питаю у кожної дитини) .

Під музику будемо рухатись , в довільному напрямку , коли музика закінчиться – потрібно знайти своє місце в ряду. Шикуватися пропоную від Сонечка.

Весна, картинки для оформления. | OK.RU (Цифрами-зірками можна обміняти і ще раз погратися).

  •  Наближаємось  до планети - Сатурн (показую зображення планети)

(Робота за столиками) «Розв’яжи приклад» .

Easy Addition PracticeSpace Rocket Addition Worksheets  - Pop over to our site at www.twinkl.co.uk and check out our lovely Numeracy primary teaching resources! numeracy, maths, space, rockets #Numeracy #Numeracy_Resources

  • Наступна планета – Уран (показую зображення планети)

 

Ця планета підготувала нам цікаві ситуації , слухаємо уважно.

Перша ситуація: « Ти ввечері ліг спати, а вранці прокинувся на іншій планеті. Щоб ти став робити?»

Друга ситуація : « На планеті Земля  ти зустрів інопланетянина , що ти з ним будеш робити ? » (Відповіді дітей).

Космічні задачі:

1.У віконці видно зорі,                                     2.Чотири ракети на Марс летіли,

   Різні, різні кольорові,                                       Дві з них на Місяці сіли

  Дві червоні, жовта, сіра,                                   Скільки ракет на Марс

  Скільки їх усіх? (4).                                           Прилетіли? (2).

 

  • Вирушаємо до планети – Нептун (показую зображення планети).

Вправа «Зашифровані слова» (Цифри викласти по порядку та прочитати слово)

К  О  С  М  О  С

1   2    3   4   5   6

 

П  Л  А  Н  Е  Т  А

1   2   3   4   5  6   7

 

М  Е  Р  К  У  Р  І  Й

1    2  3  4   5   6  7  8

Наша подорож підходить до завершення , нам час повертатися на нашу планету ! Ми вирушаємо на планету ….? Земля!

Починаємо зворотній відлік : 10, 9, 8, 7,…….2, 1, пуск !

Ось ми  повернулися на нашу планету ! Яка вона ? (гарна, квітуча…..)

Давайте разом розкажемо вірш , про планету Земля !

Вірш :   У космосі планет парад,

Та є одна планета – сад,

Лиш тільки тут ліси шумлять

І птахи в небесах летять ,

У лузі розквітають квіти,

Сміються весело тут діти,

«Земля» планету називають,

Такої іншої не має !

 

Усі молодці ! Всім дякую !

Політ завершений ! Можна виходити з космічного корабля.

docx
Додано
14 січня 2023
Переглядів
225
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку