Інтегроване заняття з української мови та трудового навчання
Тема: РЗМ на тему «Весна». Виготовлення святкового букету з кольорового паперу.
Очікувані результати: розширення словникового запасу учнів по темі «Весна», вміння працювати з деформованим мовним матеріалом в групі; виготовлення святкового букету поетапно: індивідуально – в групі – колективно.
Обладнання: стіна слів на тему «Весна», картки з анаграмами, презентація «Склади речення з LEGO – 6 цеглинок», LEGO - 6 цеглинок, шаблони листочків і пелюсток для квітів, шпажки, кульки з фольги, нитки, клей, відеозапис фізкультхвилинки, індивідуальні картки із зачином тексту, картки з буквосполученнями.
Тип уроку: інтегрований, майстер-клас
Хід заняття
І. Організація класу до уроку.
(діти завчасно поділені на три групи)
ІІ. Мотивація дітей до активної праці на занятті.
Вч.: Нас знов чекає багато цікавої роботи. Щоб все встигнути зробити, потрібно бути якими? (уважними і активними)
ІІІ. Хвилинка каліграфії.
Вч.: Сьогодні на уроці ми будемо використовувати при написанні слів такі буквосполучення: вя, бу, ль, тю, ке (Додаток 1). Але що це сталося? Вони зібралися однією «юрбою». Допоможете їх поставити в один ряд? (читаю буквосполучення, діти знаходять відповідну картку, а в зошит записують рукописними, пригадуємо з’єднання)
ІV. Робота над поповненням «Стіни слів». Збагачення словникового запасу учнів на тему «Весна».
V. Проведення майстер-класу (із залученням батьків учнів).
Вч.: Що ж ми все складаємо та пишемо? Ми можемо все це виготовити своїми руками. А допоможуть нам виготовити святковий букет ваші мами.
(у кожної групи дітей – квіти різних кольорів: червоний, рожевий, жовтий)
VI. Фізкульхвилинка з цеглинками
(див. посилання https://www.facebook.com/100005008545788/videos/1204796686363938/ )
VII. Робота над текстом.
VIII. Запис складених речень у зошит.
IX. Підсумок заняття.
Вч.: Як ваш настрій? (діти показують цеглинку відповідного кольору – «світлофор») Втомились? А співати хочеться? Давайте пригадаємо пісні, в яких згадується весна (пригадуємо та співаємо пісні).
Додаток 1
Додаток 2