Інтегроване заняття з української мови та трудового навчання

Про матеріал
Даний урок розроблено відповідно до стандартів НУШ. Заняття проходить в груповій формі, із залученням батьків дітей.
Перегляд файлу

Інтегроване заняття з української мови та трудового навчання

Тема: РЗМ на тему «Весна». Виготовлення святкового букету з кольорового                паперу.

Очікувані результати: розширення словникового запасу учнів по  темі «Весна», вміння  працювати з деформованим мовним матеріалом в               групі; виготовлення святкового букету поетапно: індивідуально – в групі – колективно.

Обладнання: стіна слів на тему «Весна», картки з анаграмами, презентація «Склади речення з LEGO – 6 цеглинок», LEGO - 6 цеглинок, шаблони листочків і пелюсток для квітів, шпажки, кульки з фольги, нитки, клей, відеозапис фізкультхвилинки, індивідуальні картки із зачином тексту, картки з буквосполученнями.

Тип уроку: інтегрований, майстер-клас

Хід заняття

І. Організація класу до уроку.

(діти завчасно поділені на три групи)

ІІ. Мотивація дітей до активної праці на занятті.

Вч.: Нас знов чекає багато цікавої роботи. Щоб все встигнути зробити, потрібно бути якими? (уважними і активними)

ІІІ. Хвилинка каліграфії.

Вч.: Сьогодні на уроці ми будемо використовувати при написанні слів такі буквосполучення: вя, бу, ль, тю, ке (Додаток 1). Але що це сталося? Вони зібралися однією «юрбою». Допоможете їх поставити в один ряд? (читаю буквосполучення, діти знаходять відповідну картку, а в зошит записують рукописними, пригадуємо зєднання)

ІV. Робота над поповненням «Стіни слів». Збагачення словникового запасу учнів на тему «Весна».

  1. Робота над анаграмами слів (Додаток2) (скласти слово, прочитати, перевірити на звороті аркуша напис, співставити з малюнком, прикріпити до «Стіни слів»).

 

  1. Робота в робочому зошиті (записати дані слова в зошит).

V. Проведення майстер-класу (із залученням батьків учнів).

Вч.: Що ж ми все складаємо та пишемо? Ми можемо все це виготовити своїми руками. А допоможуть нам виготовити святковий букет ваші мами.

  1. Діти із заготовок складають пелюсточку (індивідуальна робота).
  2. Складають з них квіточку (групова робота).

 

  1. Створюють букет з виготовлених квітів (колективна робота).

 

(у кожної групи дітей – квіти різних кольорів: червоний, рожевий, жовтий)

VI. Фізкульхвилинка з цеглинками

(див. посилання https://www.facebook.com/100005008545788/videos/1204796686363938/ )

VII. Робота над текстом.

  1. Читання зачину тексту:

 

 

 

 

 

 

 

  1. Складання деформованих речень (LEGO – 6 цеглинок) (див. Презентація «Склади речення з LEGO – 6 цеглинок»).
  2. Діти підбирають заголовок до всього тексту.

VIII. Запис складених речень у зошит.

IX. Підсумок заняття.

Вч.: Як ваш настрій? (діти показують цеглинку відповідного кольору – «світлофор») Втомились? А співати хочеться? Давайте пригадаємо пісні, в яких згадується весна (пригадуємо та співаємо пісні).

 


Додаток 1

 


Додаток 2

 

 


 

 

 

docx
Додано
29 березня 2019
Переглядів
819
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку