Конспект заняття з аплікації
( старша група )
Тема. Веселунчик
.
Програмовий зміст:
Хід заняття
І. Організаційний момент.
"Дружба починається з усмішки"
Сидячі у колі, діти беруться за руки, дивляться сусіду в очі і мовчки посміхаються одне одному.
2.Психогімнастика «Друзям усміхнімося»
Усміхнемось сонечку:
"Здрастуй, золоте!"
Усміхнемось квіточці.
Хай вона цвіте.
Усміхнемось дощику:
"Лийся, мов з відра!"
Друзям усміхнемося,
Бажаєм всім добра!
3. Бесіда «Настрій»
Гарний настрій допомагає людині жити і бути щасливою. Коли тобі радісно, коли ти щасливий, то будь-яку роботу виконуєш легко і просто, тобі все під силу, ти здатний подолати всі труднощі, а найголовніше — це те, що тобі все вдається. І на душі у тебе радісно, хочеться співати, стрибати, бігати, веселитись — ти усміхаєшся, у тебе гарний настрій! Коли у людини піднесений настрій, вона усміхається! І її усмішка, наче сонечко, випромінює тепло і любов. І це так прекрасно, коли людина усміхається. Всім навколо стає гарно і тепло, легко і весело.
4.Показ зразка, обговорення послідовності роботи. Повторити правила користування ножицями.
Діти, погляньте якого «Веселунчика» я змайструвала. Дивлячись на нього, який у вас настрій? (Відповіді дітей). Спочатку ми виріжемо ось ці смужки, це будуть руки та ноги нашого «Веселунчика» Давайте повторимо правила користування ножицями.
5.Пальчикова гімнастика.
Прилетіло сонечко
На мою долонечку -
Крильця червоненькі
Цяточки чорненькі.
По всіх пальчиках походило,
З мізинчика полетіло
Сідайте, будь ласка, на стільчики за столи.
6.Самостійна робота, індивідуальна допомога.
Після цього діти приступають до роботи. Вихователь показує, як вирізати по контору . Створимо обємну аплікацію в формі серця. Вихователь нагадує про акуратність та тримання рівної спини під час роботи. В ході роботи дітей вихователь здійснює індивідуальний підхід до них, допомагає тим, у кого виникають труднощі.
Вирізані смужки викласти квадратиком та приклеяти :ноги – знизу; руки (ліва, права).
Стврорюємо обємну аплікацію з трьох вирізаних частин в формі серця та відкладемо щоб вона трішки підсохла та зклеялася .
7. Фізкультхвилинка.
Всі ми дружні дошкільнятка
Веселі хлопчики й дівчатка.
Руки вгору, руки вниз,
Подивились пильно скрізь.
Головою покрутили,
Потім разом всі присіли.
Піднялись, понагинались
І здоровими зостались.
Вище руки підніміть.
А тепер їх опустіть.
Плигніть, діти, кілька раз.
За роботу, все гаразд.
8. Гра "Компліменти"
Усі беруться за руки, сидячи у колі. Дивлячись в очі сусіду, треба сказати йому декілька добрих слів, за щось похвалити. Той, хто приймає комплімент, киває головою і говорить: «Спасибі, мені дуже приємно!» Потім він вимовляє комплімент своєму сусідові. Якщо виникають певні труднощі, вихователь може зробити комплімент або запропонувати сказати щось «смачне», «солодке», «квіткове» тощо.
Під час ритуалу вихователь знаходиться у колі разом з дітьми, показує приклад, підказує, підбадьорює, налаштовує дітей.
9. Закінчення роботи
Наші обємні сердечка вже підсохли, ми обмажемо навкруги клеєм та приклеємо його по середині тулуба нашого «веселунчика»
10. Демонстрація робіт
Погляньте, яка чудова аплікація . Кожен з вас був акуратний та старанним. Всі виконали завдання. Дивлячись на нашого «Веселунчика» в кожного буде чудовий настрій.
11. Підсумок
Отже, людина може приносити щастя, радість, любов і доброту або, навпаки, неприємності, дискомфорт. Як ви гадаєте, коли краще? Коли всі веселі і щасливі чи коли у всіх поганий настрій, всім сумно? (Відповіді дітей.) Гадаю, ви зі мною погодитеся, що нести людям радість і щастя, дарувати свою любов іншим набагато приємніше, ніж псувати людям настрій.
"Естафета дружби"
Узятися за руки і передавати, як естафету, рукостискання. Починає вихователь: «Я передам вам свою дружбу, і вона йде від мене до Сергійка від Сергійка до Ладусі (і т.д.) і, нарешті, знову повертається до мене. Я відчуваю, що дружби стало більше, оскільки кожний з нас додав частинку своєї дружби. Хай же вона вас не покидає і гріє. До побачення!».