24 липня о 18:00Вебінар: Методи фасилітації для планування та реалізації STEM-проектів і не тільки

Інтегровані завдання для вивчення наскрізних тем предметних освітніх галузей природничих наук.

Про матеріал

Інтегровані завдання для вивчення наскрізних тем

предметних освітніх галузей природничих наук.

STEM- освіта.Розроблені завдання можуть бути використанні при проведенні інтегрованих уроків. Виконання завдання передбачає уміння використовувати знання з географії,біології,екології,фізики та інших природничих наук.

Перегляд файлу

                                             Комунальний  заклад 

                        Навчально-виховне об’єднання,,Загальноосвітня школа

                      I-III  ступенів  №24-Центр дитячої та юнацької творчості 

                ,, Оберіг ,, Кіровоградської міської ради  Кіровоградської  області,,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інтегровані  завдання для вивчення наскрізних тем

предметних освітніх галузей природничих наук.

STEM- освіта

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                            Середня А.Г.

 

                                                                    Вчитель географії та біології

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І  БДЖІЛКА
- Бджілко пильна, непомильна,
Та куди ж твій лет?
- Ген у полі аж до ночі
Я збираю мед...
Кожна ж квітка, й непримітна,
Теж таїть нектар,
По краплині мед людині
Я ношу задар!
- Будь щаслива, злотокрила
Бджілко дорога!
Діти хочуть, аж муркочуть,
З медом пирога!

 

1.До якого типу тварин належить бджола?

2. До якого класу тварин належить бджола?

3. До якого ряду  тварин належить бджола?

4.У якому природному процесі бере участь бджола?

5.Які ознаки мають квітки  , що запилюються  бджолами?

6.Чому бджоли належать до суспільних комах?

7.Де на території України  займаються бджолярством?

8. Який вид руху здійснює бджола при польоті?

 

ІІ ЖУРАВЕЛЬ
Облітав журавель
Сто морів, сто земель.
Облітав, обходив,
Крила, ноги натрудив.
Ми спитали журавля:
" Де найкраща є земля ?"
Журавель відповідає :
"Краще рідної - немає!"

 

1. До якого типу тварин належить журавель?

2. До якого класу тварин належить журавель?

3.Який вид журавлів  зустрічаються на території України?

4. До яких країн  літає журавель?

5. Які  столиці цих країн?

6.Як називається процес сезонних перельотів?

7.За допомогою чого орієнтуються  птахи при перельотах?

8.Як впливає форма тіла на політ  птаха?

ІІІ. Лами – це безгорбі   південноамериканські верблюди , яких розводять заради вовни і використовують як в’ючних тварин.

 

1.До якого класу тварин належить  лама?

2.До якого ряду належить  лама?

3.Яка держава має зображення цих тварин на своєму гербі?

4.Назвіть столицю цієї держави.

5 Які  гори простягаються через всю територію країни?

6.До якого океану має вихід  ця країна?

 

IV Абсолютним  чемпіоном по отруйності  серед всіх тварин  є крихітна (2-3 см.)

 жабка - кокоа , ЇЇ шкірний слиз страшенно труйний. Водиться жабка - кокоа в тропічних лісах.

 

1. Які пристосування має жабка для життя на суходолі, в  тропічних лісах?

2.Який розвиток характерний для  цих тварин?

3.На якому материку поширені  ці жабки?

4.Хто  відкрив  цей материк?

5.Як називається корінне населення , що проживає на території материка?

V.  Там смог навис, і сонце тяжко гріє,

потік машин тісніший череди і алігатор міста – алергія –

 виходить із асфальтів , як з води.

1. Що таке смог?

2. Причини утворення смогу?

3. У якому шарі  атмосфери утворюється смог?

4. Назвіть міста  над якими найбільше утворюється смог?

5. Що таке алергія?

6.Речовини, які викликають алергію

VІ…. Біля самого борту човна  погойдувалась  райдужно-фіолетова  драглиста куля португальської фізалії . Ось вона повернулася боком ,тоді знов попливла рівно. Вона весело мінилась на сонці,як велика мильна бульбашка, і її довгий  смертоносний фіолетовий   шлейф  тягнувся за  нею у воді на добрий ярд.

 

Біологія

Географія

Фізика

Математика

Хімія

Хто така фізалія португальська?

 

 

 

 

 

До якого типу тварин належить?

 

 

 

 

 

Чому її слід остерігатися?

 

 

 

 

 

У водах яких морів  та  океанах живе?

 

 

 

 

 

З якою країною пов’язана назва  цієї  тваринки?

 

 

 

 

 

На якому материку розташовується країна?

 

 

 

 

 

Яка столиця цієї країни?

 

 

 

 

 

Як називається  рух цієї тваринки?

 

 

 

 

 

Як утворюється фіолетовий колір?

 

 

 

 

 

З яких речовин утворюється мильна бульбашка?

 

 

 

 

 

1 ярд у  метрах?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Література

1.Соболь «Біологія +…./збірка завдань,конкурсів ,тестів,кросвордів:Камянець-Подільський : «Абетка-НОВА», 2002.-80с.

2.Стаття  «Використання елементів STEM - технологій на уроках природничо-математичного циклу»Автори-укладачі  Безіна О.В., вчитель біології Казакова Л.Л., вчитель математики Харківського ліцею № 149

Інтернет - ресурси

1.https://www.welldone.org.ua/videolektoriy-tetyani-chernigivskoi/

2. http://purigok.ucoz.ru/publ/storinka_dlja_ditej/virchi_dlja_malechi_

3.http://kidlib.in.ua/entries/45

docx
Додано
28 червня 2018
Переглядів
185
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку