Інтегрований кейс - урок

Про матеріал
Узагальнюючий урок з природознавства у 4 класі «Людина і планета Земля». . Кейс – урок створений на основі предметів: ядс, математики, читання, української мови.На уроці діти мають можливість повторити і узагальнити свої знання на основі гри, використовуючи різні ресурси та технології.
Перегляд файлу

                 Інтегрований   кейс - урок 4 клас

                         (Узагальнення знань)

Тема :« Людина і планета Земля»

( з предметів: я досліджую світ, математика, читання, українська мова. )

Мета:

сприяти узагальненню знань з теми « Людина і планета Земля», закріпити знання з теми материки та океани; формувати вміння працювати з картою; продовжувати працювати з різними видами текстів, визначати види, аналізувати їх, відповідати на запитання; розшифровувати слова, вдосконалювати вміння працювати з діаграмами; розв’язувати задачі з величинами; удосконалювати вміння працювати в команді.

Розвивати критичне  та логічне мислення, допитливість, пізнавальний інтерес, креативність.

Виховувати  емоційно–позитивне  ставлення до предмета; любов до природи, почуття прекрасного, толерантність .

Обладнання:

Фізична карта, материки – пазли, інтерактивні вправи, філборд, малюнки тварин,  кубик – блума, фішбоун.

 Тривалість уроку :   1година 20 хвилин

Місце проведення : у класі                  

                               Хід уроку

І. Організаційний момент.

Сьогодні на уроці діють п’ять правил:

Правило піднятої руки.

Співпраця з однокласниками

Уміння слухати.

Працювати творчо.

Працювати активно.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

-Який розділ  ми завершили вивчати з предмету я досліджую світ?( Материки і океани)

Погляньте на фізичну карту півкуль, будь яка точка на карті нам уже відома. Ми зможемо помандрувати в любу точку на планеті.

Наша планета – блакитна, а на ній плавають великі і маленькі « шматочки» суші- це материки та острови.

ІІІ. Основна частина.

 -Сьогодні ми помандруємо нашою планетою, щоб потрапити на  якусь частину планети   – будемо отримувати різні завдання. Але отримувати завдання ми будемо не лише з Ядс, а й з математики та української мови.

І завдання – складіть пазл, пізнайте материк за силуетом та дізнайтесь завдання, яке  на вас чекає https://drive.google.com/file/d/1yHBi6qqk_ilkYrqiOmGhIegTvkaEwunF/view?usp=sharing

ЄвразіяЯкі океани омивають цей материк?

                   Бліцвікторина

Найбільший океан. (Тихий)

- Найменший океан. (Північний Льодовитий)

- Океан, названий на честь міфічного героя. (Атлантичний)

- Найтепліший океан. (Індійський)

         Інтерактивна вправа

https://wordwall.net/uk/resource/55638497/

 Кейс з української мови:

- Послухайте 2 тексти, про що в них розповідається?

- В яких стилях описують океан?

Опис океану художній

Океан, мабуть, найзагадковіше місце у світі. Хто знає, які таємниці покриває собою морська вода… Що криється на дні морському?

Океан надзвичайно красивий. Вражає він не тільки своїми хвилями, що відчайдушно кидаються на скелі, а і своїм підводним світом. Як цікаво побачити риф, чи жителів водних просторів! Про це можна розповідати ціле життя…

Він окутаний легендами і розповідями про його красу, про темно-сині хвилі, що шепочуть нам казки, про кораблі з білими вітрилами і про піратів, що йшли по слідам їхнім…

Тому океан-чудове місце, на березі якого мріє опинитися кожна людина

Опис океану в науковому стилі

У світі існує п’ять океанів. Це Тихий океан, Атлантичний, Північний Льодовитий, Південний і Індійський.

Перший з них знаходиться на сході, другий – на заході від нас, Північний Льодовитий океан майже повністю займає полярні простори півночі. А широкі води Індійського океану розкинулися на півдні. Назва його відповідає розташуванню. Води цього океану омивають береги великого Індійського півострова. А ще – півострова Індокитай.

Раніше вважалося, що на планеті всього чотири океани. Нещодавно вчені погодилися визнати ще Південний океан. Він оточує засніжені землі Антарктики. На думку різних вчених в нашому світі існує чотири або п’ять океанів. Всі вони зберігають безцінні природні світи: царство риб, морських тварин і рослин.      

                               https://dovidka.biz.ua/opis-okeanu/

-Спробуймо з’ясувати тему і мету кожного тексту. Порівняємо ці тексти.

(І -текст пояснює, що ж таке Світовий океан. Такий текст вживається у підручниках з природознавства, він називається науково – популярним, оскільки в доступній формі описує явища. А ІІ - текст художньо описує океан. Подібні описи використовуються у художніх творах для створення образу )

-Знайдіть у текстах слова і вирази, вжиті у переносному значенні (які таємниці покриває собою морська вода, вражає, відчайдушно кидаються, оповитий легендами, хвилі шепочуть казки)

Висновок. Слова в переносному значенні вживаються тільки в художніх текстах і їх немає в науково- популярних.

  • Фізкультхвилинка

-Давайте порухаємось . https://www.youtube.com/watch?v=cUmvYKFcP2g

 

ІІ. Складаємо пазл – Африка

Отримуємо завдання.

  • Філворд   

Знайдіть 9 слів з теми « Африка»

З

М

А

Д

А

Г

А

С

К

А

Р

С

А

В

А

Н

А

Ь

А

О

Є

О

Т

П

Г

М

І

Ш

Л

Х

Н

Д

О

Р

Ю

И

Г

Л

Т

Е

А

Г

Р

Д

А

Ь

Е

І

Б

О

Е

Р

О

Ш

З

У

І

Е

Є

П

О

Ж

А

Щ

Ж

Х

С

С

А

Н

А

П

А

Л

Ь

М

А

Я

О

Б

А

О

Б

А

Б

Р

Ю

Ж

     ІІІ. Північна Америка

  • Інтерактивна технологія

Придумайте історію з 6 словами з казки « Снігова Королева»

(Кай, Герда, скло, квіти, карета,  гелікоптер)

ІV. Південна Америка

  • Кейс з української мови та математики

1.Хлопці прочитали в енциклопедії, що на заході Південної Америки є найдовша гірська система світу – Анди. Найвища вершина Анд -гора Аконкагуа  – 6961 м. Напиши це число словами

 

2.Розшифруй назви річок 

ОАМФЗНАК               АНПАРА       ( Амазонка, Парана  )

3. Сашко проживає в Києві, а його тітка – в Аргентині. Хлопець зателефонував їй 0 14 год. 25 хв., щоб привітати з днем народження. В Аргентині в цей момент 9 год. 25 хв. Обчисли чому дорівнює різниця в часі?

 https://childdevelop.com.ua/

 

V. Австралія

  • На який із материків нам потрібно взяти такі речі?( парасольку, валянки, літак, пляшку з водою, панаму)

На дошці записуються відповіді учнів в таблиці. Приймаються всі відповіді дітей, навіть неправильні.

Парасолька -Південна Америка -найвологіший материк.

Валянки -Антарктида - найхолодніший материк.

Літак - Євразія -  найбільший материк.

Воду – Австралія - найсухіший материк.

Панаму – Африка - найжаркіший материк.

VІ .Антарктида

 Фішбоун. 

Часто людина  негативно впливає на Світовий океан.

 -Якщо поглянути на Землю із Космосу, то видно , якою малою є наша планета порівняно зі Всесвітом. Це ще раз переконує людей у необхідності захищати свій дім – планету Земля

VІІ . Підсумок. 

  •          А тепер щоб повернутися з мандрівки додому вам необхідно виконати декілька завдань. Справитеся з завданнями ви працюючи в групах.
  • Гра «Допоможи тваринам потрапити на свої материки»

Обирають тварину та материк в якому вона проживає.

Євразія                    заєць-біляк

Пн. Америка         лама

Пд. Америка        ведмідь гризлі

Австралія             кенгуру

Антарктида          пінгвін

Африка                 жираф

 Кубик  Блума « Материки» дай відповіді

        https://www.educ.com.ua/

 

  • Рефлексія

https://wordwall.net/uk/resource/69378876/%D1%80%D0%B5%D1%84%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%96%D1%8F-%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA%D1%83

 

 

 

 

docx
Додано
7 січня
Переглядів
14
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку