Інтегрований конспект уроку з ЯДС у 2 класі. Тиждень 21. Хочу-можу-треба.

Про матеріал
Мета: вчити учнів розуміти роль розпорядку дня для здійснення мрій та збереження і зміцнення свого здоров’я; розвивати в дітей вміння самостійно організовувати свою працю і відпочинок розширити знання про вплив емоцій на здоров’я людини; закріпити знання про вплив емоцій людини на її здоровʹя...
Перегляд файлу

Конспект уроку з ЯДС у 2 класі. Тиждень 21. Хочу-можу-треба.

Тема: Що може обмежувати бажання?

Мета: 

вчити учнів розуміти роль розпорядку дня для здійснення мрій та збереження і зміцнення свого здоров’я;

розвивати в дітей вміння самостійно організовувати свою працю і відпочинок розширити знання про  вплив емоцій на здоров’я людини;

закріпити знання про вплив емоцій людини на її здоровʹя;

збагачувати словниковий запас учнів відповідно до тематики тижня;

закріпити знання про час, вчити визначати час за годинником;

активізувати пізнавальну діяльність дітей;

розвивати критичне мислення, самостійне мислення, уяву, логічне мислення, доказове мовлення; зв’язне мовлення дітей, пам'ять, увагу, фантазію, навички вільного спілкування, дрібну моторику руки;

виховувати бажання дбати про своє здоров’я, бажання  мріяти, поважати один до одного, взаєморозуміння, вдячність, тактовність, щирість у спілкуванні з іншими.

Очікуванні результати учіння:

з увагою сприймає усні репліки учителя й однокласників й доречно реагує на усну інформацію в діалозі;

розповідає про те, що його вразило;

звертається, вітається дотримуючись норм мовленнєвого етикету, використовує ввічливі слова;

спілкується з однокласниками та з вчителем;

організує своє робоче місце для навчання;

об’єднується з іншими дітьми у групу, в пари  для спільної діяльності;

обговорює з іншими інформацію, яка зацікавила;

встановлює послідовність із запропонованих дій для виконання роботи у групі;

розуміє вплив розпорядку дня на здоров’я;

знає, чому мрія залежить від дотримання режиму дня;

знає, як емоції впливають на здоров’я людини;

складає алгоритм  виконання свого бажання;

уміє визначати час за годинником.

Обладнання:  картки для індивідуальної, парної, групової роботи, цеглинки LEGO.

I . Ранкова зустріч.

Розпочинаємо урок з руханки “А ти готовий?”                                                                                                                                                                 https://youtu.be/Jl-L-zHQP2A        

Посміхніться всі гарненько.

Посміхніться всі до мене,

Посміхніться і до себе.

Привітайтесь: Добрий день!

Хай гарно розпочнеться новий день!

 

2.  Діагностична вправа «Кольоровий настрій».     

 Покажіть цеглинку LEGO, який відповідає вашому настрою. З чим у вас асоціюється обраний колір?

                                                                       

2. Новини дня. Дитина дня.

Календар погоди. Повідомлення синоптика.

Сьогодні___ (число)__________ (місяць)_________ (день тижня).

На дворі________ (пора року).

Коли в ранці я йшла до школи небо було _____(ясним, похмурим).

Опади (були/не було).

 

II. Повідомлення теми уроку. Тиждень 21.

Що може обмежувати бажання?

  1. Робота над змістом оповідання О. Касьян «Хитроумний час».

ХИТРОМУДРИЙ ЧАС

(за оповіданням Олени Касьян)

Мамо, а як ти жила, коли мене в тебе не було?

— Ну, ось жила якось. Була спочатку маленька, потім росла, навчалася, тоді зовсім виросла, а там уже й ти з’явилася. І жити стало ще краще.

— Звісно, краще! — кажу я. — Ось я сукенку забрудню, а ти попереш. Я їсти захочу, а ти приготуєш. А без мене тобі геть нічого було б робити. Зовсім би нудно ти жила. Правда ж?

— Ой, рятівнице моя, — усміхається мама. — Піди-но, прибери в кімнаті.

Я йду до своєї кімнати, стаю посередині, заплющую очі й кажу:

— Раз, два, три, кімнато, приберися!

 Але так не виходить. Просто тут усі дуже хитрі: і книжки, і одяг, і мої іграшки. Ось уночі, коли ніхто не бачить, вони всі оживають! Тільки їх дуже важко впіймати — я засинаю раніше.

— Поліно! По-лі-но! — це Данка з Касею кличуть мене гуляти.

— Не можу, я зайнята. У мене прибирання! У мене немає часу!

 І я повертаюся до кімнати і думаю, як це так, що в мене немає часу? Он же він на стіні цокає! І не спить, і не ховається. Значить він є, навіть коли його немає? Я складаю книжки та іграшки, а сама тихенько за годинником підглядаю. Книжок у мене багато. Іграшок теж. Можна весь день складати!

 А потім заходить мама і каже:

— Ну, все як завжди! Нічого не прибрала, а сама сидиш читаєш?

 Я дивлюся: а й справді — зовсім не помітила, як так сталося, що сиджу на підлозі й читаю книжку. І навіть за годинником підглядати забула.

 

Запитання для обговорення:

- Як поставилася Поліна до прохання мами прибрати в кімнаті?

- Прочитай з відповідною інтонацією.

- Про що мріяла дівчинка, опинившись у своїй неприбраній кімнаті?

- Що обмежувало бажання дівчинки?

 

  1. Вправа «Допоможи  дівчинці».

- Поліна вирішила уважніше ставитися до часу й не дозволяти йому обмежувати свої бажання. Для цього дівчинка розписала всі свої справи впродовж дня. Віднови режим дня Поліни, пронумерувавши.

 

  • Виконання домашніх завдань
  • Обід.
  • Сон.
  • Заняття у школі.
  • Процедури перед сном.
  • Вечеря.
  • Вільний час.
  • Сніданок.
  • Ранкові процедури.
  • Допомога батькам.
  • Заняття у кружках.

 

- Чому важливо дотримуватися режиму дня?

- До чого може призвести його недотримання?

- Чи відрізняються режими вихідних днів і буднів? Чим саме?

 

3. Гра «Розсипанка».

- Зберіть слова і прочитайте вислів:

    Здоров’я - це режим дня  (Режим дня – це здоров’я).

  - Як ви розумієте вислів  режим дня? (Відповіді учнів).

 

Висновок.  Щоб бути здоровим – треба дотримуватися  розпорядку  дня. Ваш організм працює, як годинник. Треба робити все, в один і той самий час лягати спати,прокидатися вранці,робити зарядку, вмиватися, йти до школи,тобто дотримуватися розпорядку дня.

 

  Робота з підручником.Частина 2.( стор.35) Волощенко, Козак.

  1. Вправа 1. Щоб час не обмежував бажань Поліни, дівчинка вирішила уважніше до нього ставитися. У цьому їй допомагає власноруч створений розклад дня з  малюнками. Скільки часу ти порадиш Поліні приділити кожній справі, якщо вона вертається зі школи о 14-й годині, а лягає спати о 21-й?

* Виконання домашніх завдань 

* Обід

* Вільний час

* Вечеря

* Допомога батькам

* Заняття в гуртках

 

III.Вправа “Мікрофон”

☼ Чи важливо, на твою думку, дотримуватися режиму дня? До чого може призвести його порушення?

☼ Чи відрізняється твій режим дня у вихідні та у будні? Чим саме?

IІІ. Дитячі живі листівки “Пунктуальність” https://www.youtube.com/watch?v=GprAfoZbjWM&feature=emb_logo

 

ІV. Практична робота «Мій режим дня».

Складіть свій режим  дня.

 

VI. Підсумок уроку. Щоденні 5.

Мені сподобався урок, тим що...

Для мене найбільш цікаво було...

Урок мене навчив...

 

 

 

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бондар Інна Степанівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
9 лютого 2021
Переглядів
2621
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку