Інтегрований курс " Українська мова та читання"

Про матеріал
Фрагмент інтегрованого уроку,формує комунікативну читацьку компетентність,розвиває вміння висловлювати власні думки,почуття, ставлення до певної позиції,вміння критично оцінювати ситуацію,формує вміння вести дискусію( діалог). Здобувач освіти вчиться використовувати інформацію для досягнення життєвих цілей у різних життєвих ситуаціях.
Перегляд файлу

Інтегрований курс « Українська мова та читання»

( розвиток діалогічного мовлення та вміння розв’язувати проблеми)

2 клас

Тема: Гидке каченя ( за Г.К. Андерсеном)

Мета: формувати комунікативну.читацьку компетентність; розвивати вміння висловлювати власні думки,почуття.ставлення до певної позиції; критично оцінювати ситуацію; формувати вміння вести дискусію( діалог); використовувати інформацію для досягнення життєвих цілей у різних комунікативних ситуаціях.

Ключові компетентності:

уміння вчитися:

  • організація робочого місця;
  • оцінення своєї роботи та діяльності однокласників;
  • висока мотивація,пізнавальний інтерес

комунікаційна:

  • розвивати усне ( діалогічне) мовлення;
  • вміння доводити власну думку;
  • вміння правильно будувати висловлювання

соціальна:

  • розвивати вміння роботи в парах;
  • виявляти ініціативу;
  • взаємоповага, свобода самовираження

Розумові операції: аналіз,порівняння,критичне мислення.

Обладнання: стікери,таблиці для діалогу.

Фрагмент( дискусія)

( передує робота з текстом)

Здобувачі освіти розбиваються на пари( за бажанням)

Використовую технологію « Трикутник Волта Діснея».

https://lh5.googleusercontent.com/oHeFWJAAEx-FbGmrqHLAWijbiexCzF185oNOmx_ZITZJuRGHXPpPKdSiBqX2Ip7xKoN4msoXgo8Q8VvRuDCn97v3Bke_n4lLvYBKThOr1uVIQXcTKclj9tpqbN1qT-NaVxol9QM

( на столі вчителя стікери з написами: Критик, Мрійник,Реаліст,

Попередньо пояснювалось значення слів зі словника)

Питання в таблицях підготовлені тільки для одного учня,інший відповідає так,як думає. Якщо учень сам не справляється,то йому допомагає інший.

Критик

Реаліст

Чи погоджуєся зі мною.що каченя було гидким?

 

За що я засуджую поведінку мами – качки?

 

Я маю такі слова: байдужість, агресія,презирство. Заміни їх протилежними за значенням і скажи як зміниться ситуація у пташиному дворі?

 

 

https://lh5.googleusercontent.com/8DOljQL58ZKde7GSdfA6AsneIXiltuUnensix-7mfRuiVFMQdzq3ccz5QHNchLa8gD8KxAFD4QkbyXhtUyQbXckZPPFUO3f53TVc6xii_jFa7FBedoh3WAvZ7_BYrKljU1HCXJM

Реаліст

Мрійник

Як почувало себе гидке каченя серед інших каченят?Як могло бути по – іншому?

 

Чи відчувало каченя у пташиному дворі,що ставлення мами – качки змінилось?

 

Як би ти вчинив,якщо був мамою цього каченяти?

 

 

https://lh5.googleusercontent.com/MNWym37w8Msb_SR7rSb6DkwurJjEfD4kaYLpiBegoD2CDuDzFfDFaNSP5UhQ03zKa5aH_zF-0hAfLcbQwFDOAu10E6HUSLxvoVGuzCKZoBX5fzC0VNVjLrCrhqRxHe-wJwenbZU

Мрійник

Критик

Якби я був гидким каченям…

 

Як би я поводився у пташиному дворі?

 

Якби я став дорослим лебедем…

 

 

docx
Додано
24 січня 2022
Переглядів
366
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку