Інтегрований курс « Українська мова та читання»
( розвиток діалогічного мовлення та вміння розв’язувати проблеми)
2 клас
Тема: Гидке каченя ( за Г.К. Андерсеном)
Мета: формувати комунікативну.читацьку компетентність; розвивати вміння висловлювати власні думки,почуття.ставлення до певної позиції; критично оцінювати ситуацію; формувати вміння вести дискусію( діалог); використовувати інформацію для досягнення життєвих цілей у різних комунікативних ситуаціях.
Ключові компетентності:
уміння вчитися:
комунікаційна:
соціальна:
Розумові операції: аналіз,порівняння,критичне мислення.
Обладнання: стікери,таблиці для діалогу.
Фрагмент( дискусія)
( передує робота з текстом)
Здобувачі освіти розбиваються на пари( за бажанням)
Використовую технологію « Трикутник Волта Діснея».
( на столі вчителя стікери з написами: Критик, Мрійник,Реаліст,
Попередньо пояснювалось значення слів зі словника)
Питання в таблицях підготовлені тільки для одного учня,інший відповідає так,як думає. Якщо учень сам не справляється,то йому допомагає інший.
Критик |
Реаліст |
Чи погоджуєся зі мною.що каченя було гидким? |
|
За що я засуджую поведінку мами – качки? |
|
Я маю такі слова: байдужість, агресія,презирство. Заміни їх протилежними за значенням і скажи як зміниться ситуація у пташиному дворі? |
|
Реаліст |
Мрійник |
Як почувало себе гидке каченя серед інших каченят?Як могло бути по – іншому? |
|
Чи відчувало каченя у пташиному дворі,що ставлення мами – качки змінилось? |
|
Як би ти вчинив,якщо був мамою цього каченяти? |
|
Мрійник |
Критик |
Якби я був гидким каченям… |
|
Як би я поводився у пташиному дворі? |
|
Якби я став дорослим лебедем… |
|