Інтегрований урок «Я досліджую світ» 2 клас (НУШ)
Тема: Про що розкаже родовід?
Мета: Пояснити, що означає рід, з кого складається родовід. Розглянути родовідне дерево. Намалювати своє родовідне дерево. Розказати про своє родовідне дерево однокласникам. Вчити і пояснювати, що клас – це також «шкільна родина» . Виховувати дружні стосунки один до одного, ставитися з повагою.
В цьому класі друзі всі: я, ти, і ми, і ви.
Добрий день, тому хто зліва.
Добрий день тому хто справа. (показують руки)
Ми – одна сім’я.
В цьому класі друзі всі:
Я і ти, і ми, і ви.
Помирися з тим, хто зліва.
Помирися з тим, хто справа.
Ми – одна сім’я.
В цьому класі друзі всі:
Я і ти, і ми, і ви.
Посміхнись, тому , хто зліва.
Посміхнись, тому, хто справа.
Ми – одна сім’я.
1.Доповнити «Мій найкращий друг….»(веселий, щедрий, добрий). Використовуючи клубок ниток, передаючи одне одному, розмотуючи його.
2.Доповни речення « Я бажаю усім» ( я бажаю успіхів, удачі). Передаємо клубок назад, змотуючи його).
Дата.
Щоденні новини.
ЯЯк
Сім’я — це, як правило, наші найближчі люди. Вони нас виховують і навчають — для того, щоб, коли ми виросли, то стали такими самими великими, розумними й надійними, як вони! Вони дають нам силу, розділяють із нами приємні емоції і обов’язково підтримують у скрутну хвилину. А ще, поки ми діти, сім’я забезпечує нам усе необхідне для життя: годує, одягає, записує в школу, піклується про нашу безпеку та дбає про наше здоров’я.
Сьогодні ми поговоримо про родину, про родовід. Ви навчитеся складати родовідне дерево.
Ми є козацького роду.
«Родина , рід, родовід» – це святі слова. Вони потрібні кожному в житті. Бо всі ми з вами – гілочки на дереві. Це дерево – наш славний родовід. Це батько, мати, прадід твій, дід.
Берегти свій рід, свій родовід, пам’ять про нього, створювати «дерево свого роду», знати історію своїх дідусів, бабусь, прадавню гілку свого роду – цікаве завдання сьогодні досліджувати «Моя родина».
Українці – то є назва славного народу.
Складені приказки і прислів’я про славний рід:
«З роду в рід», «Так на роду написано», «Який рід, такий плід».
Фізкультхвилинка «Ходить гарбуз по городу»
https://youtu.be/QLNRbUsVHAM?t=47
Робота з підручником.
Традиційно історію роду показують у вигляді дерева. Як дерево росте від коріння, так і кожен рід тримається на найстаріших його членах. Коріння — це наші предки — прабабусі та прадідусі. У них минуле роду, його пам’ять. Міцний стовбур — це ваші дідусі та бабусі. Гілля — ваші батьки, їхні сестри та брати, ваші тітки й дядьки. Ви — листочки. Ми побачили, як ведеться рід від найстарших до наймолодших — це і є родовід.
Розгорніть зошит на с. 29 та створіть своє родовідне дерево. Розкажіть одне одному в групах про ваші родини.
На дошці прикріплені слова6 дружна, активна, працьовита, весела, спортивна, велика, співчутлива, мистецька.
Завдання. Вибрати слова і розказати про свою сім’ю. Як цікаво спостерігати за родиною.
Вправа «Щаслива родина»
Виберіть ознаки щасливої родини.
Завдання – роздуми.