Інтегрований позакласний захід «Комп’ютерно-спортивний лабіринт»

Про матеріал
Завдання: 1. виховувати інтерес до занять фізичною культурою та до вивчення основ інформатики; 2. формувати орієнтацію на групові та індивідуальні дії; 3. удосконалювати вміння володіти комп’ютерною технікою та спортивним інвентарем; 4. розвивати спритність, кмітливість, координацію рухів; 5. сприяти активному фізичному відпочинку; 6. формувати предметні, комунікаційні та інформаційні компетентності здобувачів освіти.
Перегляд файлу

 

ХІД ЗМАГАНЬ

ІІ в. Стати чемпіоном так непросто.

Бажання мало – знаю точно.

Наснага, праця і терпіння,

Вони дадуть тобі уміння!

І в.  Як спорт з дитинства шанувати,

        Шлях до медалей прокладати,

        Рости сміливим, спритним, сильним,

До всього докладать зусилля,

Про тренерів не забувати

І батьківщину прославляти –

Справжнім спортсменом можна стати!

ІІ в. Інформатика – це предмет, який не стоїть на місці, а постійно оновлюється. Стрімкий розвиток комп’ютерної техніки і її різноманітного програмного забезпечення – це одна з характерних прикмет сучасного періоду розвитку суспільства.

І в.  Минають дні, минають роки,

        Прогрес крокує повсякчас,

І вже новиночки науки

Прийшли до школи і до нас.

Просторий клас, а в нім машини

І кожному – як би пізнать

Світ, що несе в собі незнанне,

Твій розум прагне розгадать.

Тож не барімося, до діла -

Вивчайте інформатику ви сміло!

ІІв. А зараз наші учасники продемонструють свої вміння поєднувати роботу на комп’ютерній техніці та одночасно виконувати спортивні вправи. Надаємо слово нашим арбітрам.

 

І. Випробування «ПАРОЛЬ»

Команди шикуються перед канатами на вершині яких знаходяться по 3 мішечки і лише в одному з них знаходиться флешка для ноутбука. По сигналу один із учасників (розвідник) піднімається по канату та визначає в якому мішечку флешка, спускається вниз та інформує команду. Двоє учасників (один в одного на плечах) піднімаються по канату, дістають флешку та передають капітану. Капітан на ноутбуці вводить пароль з флешки та відкриває папку завдань для своєї команди. Команда переможниця отримує 5 б.

ІІ. Випробування «Відгадай дію в спорті»

В відкритій на ноутбуці папці кожна команда отримує звукові файли. Ведучі почергово відкривають файли,  один учасник команди в навушниках слухає  та відгадує, яку саме дію потрібно виконати при отриманні відповідної звукової команди. Перемагає команда, що дасть більшу кількість вірних відповідей. Вірна відповідь – 1 б.

№ з/п

Звук

Дія

1.

Постріл пістолета

Старт спортсмена

2.

Два постріли пістолета

Фальстарт

3.

Гімн країни

На честь перемоги команди

4.

Удари баскетбольного м’яча

Ведіння м’яча в баскетболі

5.

Гонг

Початок або закінчення раунду в боксі

6.

Свисток

Зупинка при порушенні правила бо дозвіл на дію

7.

Шум створений лижами по снігу

Лижні гонки

 

ІІІ. Випробування «Фігурна естафета»

Команди шикуються на лінії старту в колону по одному. На відстані 10-15 метрів ноутбук з завданням для кожного учасника. По сигналу перший учасник біжить до ноутбука відкриває свою фігуру, отримує  завдання, виконує його та біжить до команди і передає естафету наступному гравцеві. Перемагає команда, що виконала завдання першою – 6б.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання:

  1. Присідання на одній нозі - 10 раз
  2. Стрибки з скакалкою - 50 раз
  3. П іднімання тулуба з полу лежачи на спині - 20 раз
  4. Підтягування з вису -10 раз
  5. Зав’язати 4 туристичні вузли
  6. Згин і розгин рук в упорі лежачи -15 раз

 

ІV. Випробування «Емблема Олімпійських ігор»

Розмістити різнокольорові кільця в певній послідовності на Олімпійському прапорі.

Команди по 6 учасників в колоні по одному  розташовані за 10 м від ноутбука. По сигналу кожен з учасників пересувається до ноутбука:

  1. спиною вперед;
  2. в присіді приставними;
  3. на четвереньках в упорі ззаду;
  4. по-жаб’ячому (упор приставний - упор лежачи);
  5. «тачка», (5- ий  учасник - упор лежачи, 6 – й учасник - тримає його за ноги).

Кожен з учасників, підійшовши до ноутбука, на екрані якого окремо розкидані 8 кілець різного кольору вибирає по одному кільцю і розміщує на білому полотнищі прапора. Перемагає команда, яка швидше і без помилок виконає завдання  - 5б.

Відповідь висвітлюється по закінченні конкурсу на екрані.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V. Випробування «Встанови відповідність»

Конкурс капітанів.

Капітани команд на швидкість виконують завдання на ноутбуках. За допомогою напрямних стрілок потрібно встановити певну відповідність між поняттями та виділити результат спеціальною кольоровою гаммою. Вірна і швидка робота оцінюється в – 5б.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VІ. Випробування «Фінальне»

Команди шикуються на лінії старту в колону по одному. На відстані 10-15 метрів ноутбук з завданням. По сигналу перший учасник біжить до ноутбука, створює документ Microsoft Word та роздруковує на принтері відповідну букву назви своєї команди «Олімпік»,  «Джек-пот». Перемагає команда, яка першою підніме вгору свою назву команди – 5б.

   Підсумок змагання підводять арбітри. Нагоролдження переможців.

 

 

 

docx
Додано
18 лютого 2021
Переглядів
386
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку