А. Дістервег
Мета: ➢ узагальнити і систематизувати навчальний матеріал
➢скорегувати знання
➢розвивати логічне мислення студентів , вміння аналізувати
➢показати практичну значущість знань
Знати :
• Зміст понять: струм, носії струму, надпровідність, електроліт, електролітична
дисоціація, електроліз, власна провідність напівпровідників, домішкова провідність напівпровідників , газовий розряд, іонізація, рекомбінація, емісія
• Фізичний зміст закону Фар адея
• Закон Ома для ділянки та повного кола
• Застосування: явища надпровідності , струму в газах, електролітах , металах,
напівпровідниках, вакуумі
Уміти: • Пояснити будову металів, напівпровідників, причини виникнення
електропровідності • Здійснювати розрахунк и з використанням основних фізичних величин
• Встановлювати зв’язки між основними фізичними величинами |
Картка індивідуального контролю _________________________
вхідна проміжна підсумкова
Вид діяльності |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Можливий бал |
4 |
2 |
12+2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
4 |
4 |
6 (за кожну відповідь 2 бали) |
|
|
Отриманий бал |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання 1. Заповніть ідентифікаційну таблицю.
«Мої знання»
Позначте знаком «+» власне розуміння тверджень у відповідній колонці.
|
|
«Знаю і вмію» |
«Вагаюсь» |
«Потрібна допомога» |
1. |
Зміст понять: струм, носії струму, додатній йон, від’ємний йон, електроліз, електролітична дисоціація, газовий розряд. |
|
|
|
2. |
Одиниці вимірювання фізичних величин: сили струму, маси, часу, електрохімічного еквівалента, енергії, швидкості. |
|
|
|
3. |
Фізичний зміст законів Фарадея, Ома. |
|
|
|
4. |
Встановлювати взаємозв’язок між фізичними величинами. |
|
|
|
5. |
Застосовувати формули для визначення основних фізичних величин. |
|
|
|
6. |
Розв’язувати якісні задачі з теми.
|
|
|
|
7. |
Розв’язувати розрахункові задачі з теми. |
|
|
|
8. |
Знати застосування струму в газах, у побуті й техніці. |
|
|
|
Завдання 2: Заповніть паспорт фізичної величини.
«ПАСПОРТ ФІЗИЧНОЇ ВЕЛИЧИНИ»
|
|
Завдання 3: Розв’язування тестових задач.
Задача 1. Скільки електронів щосекунди проходить через поперечний переріз провідника, якщо по ньому тече струм 1, 6 А:
І ІІ ІІІ IV
1020 1019 10-19 1021
Задача 2. До якої температури треба нагріти алюмінієвий дріт, щоб його опір збільшився вдвічі (=0,0042 К-1)? Початкова температура 0°С.
Задача 3. На рисунку зображено 3 електролітичні ванни під’єднані до джерела струму. У якій ванні на катоді виділиться найбільша кількість міді?
Задача 4.
Під час електролізу дихлориду міді CuCl2 виділилося 128 г міді. Визначити роботу електричного струму, якщо напруга на затискачах ванни становить 5 В. Електрохімічний еквівалент міді 0,32 мг/Кл.
Задача 5.
Що буде основним носієм заряду в кремнієвому кристалі після внесення туди домішки індію (ІІІ група).
А |
Б |
В |
Г |
дірки |
електрони |
дірки і електрони |
позитивні йони |
Задача 6.
Порівняти температури однакових металевих резисторів, вольт- амперні характеристики яких зображена на рисунках.
А |
Б |
В |
Г |
T1>T3>T2 |
T2>T3>T1 |
T1<T2<T3 |
T1=T3=T2 |
Задача 7. У якому з джерел |
світла використову |
ють розряд у газі? |
|
А |
Б |
В |
Г |
люмінесцентна лампа |
палаюча свічка |
лампа розжарення |
багаття |
Завдання 4: Заповнити узагальнюючу таблицю.
Середовище |
Носії заряду |
Вольт-амперна характеристика |
Опір при підвищенні температури |
Струм у металах |
|
|
|
Струм у рідинах |
|
|
|
Струм у газах |
|
|
|
Струм у напівпровідниках |
|
|
|
Струм у вакуумі |
|
|
|
Завдання 5: Інфографіка значення теми.