закріпити й узагальнити вивчений матеріал; перевірити рівень умінь і навичок учнів; розвивати мислення, уміння розпізнавати геометричні фігури ; виховувати почуття відповідальності, уміння прийти на допомогу , інтерес до математики. Трудове навчання: виготовлення колобка
(математика, трудове навчання)
МАТЕМАТИКА
Мета уроку: закріпити й узагальнити вивчений матеріал; перевірити рівень умінь і навичок учнів; розвивати мислення, уміння розпізнавати геометричні фігури ; виховувати почуття відповідальності, уміння прийти на допомогу , інтерес до математики.
Трудове навчання: виготовлення колобка
Мета уроку: навчити виготовляти з геометричного матеріалу колобка.
Розвивати уважність та охайність.
Тип уроку: гра-подорож.
І. Організація класу до уроку.
Сьогодні у нас незвичайний урок. А знаєте чому? До нас прийшли гості. Поверніться до наших гостей , привітайтеся і подаруйте їм свою усмішку. Адже усмішка прикрашає обличчя , підвищує настрій, сприяє добрим стосункам. Але це ще не всі гості . До нас завітає ще герой однієї казки. Ви його впізнаєте коли послухаєте пісеньку.
(ЗВУЧИТЬ ПІСНЯ КОЛОБКА) Впізнали? Ось хтось стукає , то мабуть він. Ні. Це листоноша, що він приніс?
Любі діти!
Знаємо, ви всі чекаєте колобка. Наш Колобок потрапив у біду і ми йдемо його виручати, але самі ми будемо довго це робити, тож просимо нам допомогти.
Дідусь і бабуся
Що ж будемо робити? Допоможемо їм ? Тоді потрібно вирушати.
Сьогодні поїдемо ми потягом в ліс за знаннями,
Але мандрівка буде нелегка. Важкий шлях здолаємо, виконавши наступні завдання:
- ? + - обчисли ;
< ? > - порівняй;
=
??? - розв’яжи задачу;
ІІ. Закріплення вивченого матеріалу.
1.Усний рахунок
Допомога Дідусеві і Бабусі полягає в тому,що нам потрібно дібрати потрібний колір нового одягу для Колобка. На кожній зупинці ми будемо одержувати певний колір, але, якщо справимось із завданнями.
Порахуйте від 6 до 10
Порахуйте від 9 до2
2. Робота на картках
- Для того, щоб потяг відправився , нам потрібно придбати квитки. Провідник роздає квитки ( хтось із дітей ).
- Бачите, це квитки не звичайні: на кожному з них записані два числа, Порівняйте їх.
2 5 ; 4 4 ; 9 10 ; 5 8 ; 9 3 ; 6 7 ; 8 3 ; 4 7 ; 1 6.
Покажіть квитки!
Ну, що рушаємо! (звук відправлення потяга).
Зупинка № 1
- Щоб цифри правильно писати, хвилинку каліграфії треба почати.
- Цифри пишу рівнесенько,
Щоб були гарнесенькі,
Щоб залюбки дивився я,
Вчитель наш і вся моя сім’я.
Пишемо рядочок цифри 4.
Діти, погляньте на дошку, прочитайте числа.
6.9. 4.1. 7. 2.5 3
Запишіть числа у порядку зростання
Завдання виконали, тож маємо право одержати жовтий колір для кожушка.
Подорожуємо далі! (звук відправлення потяга).
Зупинка № 2 Але довго ніколи стояти,
Слід колір новий добувати
4. Робота в парах.
Гра «Загубилося число»
На парті у вас лежить листочок у якому загубилося число. Сума чисел становить 10 . відомий один доданок . Вам потрібно знайти другий доданок.
( Пара яка справилась піднімає ручки)
(Подивіться на екран ,перевірте ,виправте помилки)
10 |
1 |
|
3 |
|
5 |
6 |
|
8 |
|
8 |
|
6 |
|
|
3 |
|
Молодці ,я вас вітаю – ми одержали зелений колір для черевичок.
Отже, їдемо далі.( Звук відправленого потягу)
Подорож продовжується. Поспішаймо ж допомогти Дідусеві та Бабусі
А щоб швидше це зробити
Слід нам, друзі, відпочити!
5.Фізкультхвилинка
ІІІ. Розвиток математичних знань.
6. Робота біля дошки
Діти, нашому колобочку по дорозі зустрівся дикий звір .Ви дізнаєтесь хто , якщо обчислите вирази
6+4-2=8 9+0-5=4 ВОВК
7-3+1=5 6+3-2=7
Але наш колобок від нього втік
Посміхнеться й нам удача, як розв҆ яжеться задача
7.Розвязування задачі
Задача в зошиті ст. 12 №6
Подивіться на екран (скорочений запис задачі).
Аналіз задачі .Запишіть розв҆язок задачі в зошит.
Молодці, діти, розв’язавши задачу ми отримали оранжевий колір для рукавичок.
Вирушаємо далі! ( звук відправлення потяга).
Зупинка № 4
7.Самостійна робота
Завдання: обчислити вирази №3
1+6=7 8-3=5 2+8=10 9-8=1
Перевірка самостійної роботи (на картках) - Молодці! Ми, мабуть, все ближче під’їзджаємо до місця, де Колобок потрапив у біду. У нас уже є голубий колір для очей.
8.Фізкультхвилинка
Зупинка №5
Діти називають всі геометричні фігури.
Молодці, діти, ви працювали гарно! Тепер можна взяти червоний колір для ротика.
Ось наш колобок і знайшовся.
ІV. Рефлексія
Що ми робили для того , щоб знайти колобочка?
(Розвязували приклади і задачі. Порівнювали вирази)
Дід і Баба вам щиро вдячний і прийміть на згадку від них такі колобочки .Ви плідно працювали, велика дяка вам від Колобка!
А тепер давайте пригадаємо як ми шукали колобка
Послідовність виконання( на екрані)
ІV. Підсумок уроку.
Дітки, ви молодці .Залишіть собі на пам'ять ці колобочки