Інтегрований урок 3 клас "Математичний квест"

Про матеріал
Пізнавально-математичний квест "Математика в природі" Мета: формувати навички навчально-пізнавальної, інформаційної та комунікативної компетенцій, розвивати творчий потенціал учнів, вміння орієнтуватися в різноманітних ситуаціях, спілкуватися з учасниками квесту, працювати в команді,підвищити мотивацію до вивчення математики
Перегляд файлу

Методична розробка інтегрованого уроку з математики

Вчителя початкових класів Комунального закладу «Середня загальноосвітня школа № 34» Кам`янської міської ради

ШКРЯБЕНКОВОЇ  ІРИНИ  МИКОЛАЇВНИ

 

Тема: Пізнавально-математичний квест "Математика в природі"

Мета: формувати навички навчально-пізнавальної, інформаційної та комунікативної  компетенцій, розвивати творчий потенціал учнів, вміння орієнтуватися в різноманітних ситуаціях, спілкуватися з учасниками квесту,  працювати в команді,підвищити мотивацію до вивчення математики

 

ХІД  УРОКУ:

 

 

Вступне слово вчителя:  Увага! Увага! Запрошуємо всіх хлопчиків та дівчаток на цікаве свято. Не забудьте взяти з собою швидкість, винахідливість, увагу, кмітливість.

 

1.ПРИВІТАННЯ ДО ГОСТЕЙ

«Доброго ранку!» - мовлю за звичаєм.

 

Вчитель: Жила-була цариця, а звали її Математика. Вона була дуже працьовитою, розумною і відповідальною.

В 2020 році вирішила вона помандрувати по землям свого королівства. Перевірити, як живе живе її народ. Але подорож її була нелегкою, з великими перепонами. Подолати всі труднощі і перешкоди допоможемо ми - учні 3-Б класу.

Але Ви не просто будете проходити цей складний, але цікавий шлях. Ви будете будувати математичну башточку успіху, заробляючи бали за правильні відповіді.

За кожну правильну відповідь команди відкладатимуть цеглинку. В кінці нашої полорожі ми побачимо, яка команда побудує найвищу башточку успіху.

 

Цариця Математика: До класу заходить цариця. (Учні віршами її зустрічають.)

 Чому так святково навколо?

     Чуєте, як гомін стих.

     Тому, що вітаємо сьогодні

     Ми царицю всіх наук.

 

І не випадково їй така пошана

     Бо про неї вірно кажуть всі,

     Що в порядок розум ставить.

 

 Щоб водить кораблі і на небі літать,

     Треба все нам уміть, треба добре все знать.

     Хто науку цю цікаву добре знатиме,

    Той ніколи в житті не блукатиме.

 

Вчитель. Добрий день, друзі!

Сьогодні тут відбудеться турнір знавців математики. Сьогодні ми проведемо  математичний  квест.

           

Наша команда:

Всі (хором): «Доданок!

Капітан:  Наш девіз:

Всі (хором):  Шануєм безмірно царицю наук

            Для неї не шкода нам розуму й рук!

 

Наша команда:

Всі (хором):  «Множник!»

Капітан:  Наш девіз:

Всі (хором):  Віднімаєм, ділим, множим,

            Додаємо – все ми можем,

            Математика одвічно,

            Вчить нас мислити логічно

Наша команда «Квадрат»

Капітан

Наш девіз:

                           У нашого квадрата

                            Всі сторони рівні.

                             Наші гравці

                             Дружбою сильні.

 

Вчитель. Зараз ми всі познайомились з командами. Починаємо наші перегони.

 Завдання:  УСНИЙ РАХУНОК.

Цариця Математика на кожен стіл команд сипле сніжинки, на яких написані приклади для усного рахунку. Відповіді прикладів додаються і кожна команда називає число. За правильну відповідь команда отримує бали, починаючи будувати свою башточку. На виконання дається 5-7 хвилин.

  Завдання:  ЧАРІВНИЙ КУБИК

Капітани по черзі у себе за столом підкидують червоний кубик. Цифра на стороні кубика -  відповідь таблиці множення кожним гравцям в команді.

Кожна команда виконує це завдання по два рази, відкладаючи цеглинки за правильні відповіді. Помилка у відповіді таблиці не дає права ставити її. Хід переходить іншій команді.

    Завдання: МОЗКОВИЙ ШТОРМ

1.Як  називаються числа  при додаванні?

2.Як  знайти  невідомий  доданок?

3.Яку дію  виконати, якщо  число  зменшити у  кілька разів?

4.З  яких  частин  складається задача?

5.Як по іншому  називається  два  радіуси?

6.Як  знайти площу  прямокутника?

7.Що  треба  зробити, щоб  порівняти  два числа?

8.Як  називається  результат  дії  ділення?

9.Скільки  метрів в одному кілометрі?

10.Що  таке  відрізок?

11.Як  знайти невідомий  множник?

12.Яке  число отримаємо  при  множенні на 0?

13.Яку дію  треба  виконати,  щоб   зменшити  число  на  кілька одиниць?

14.Скільки  сантиметрів  в 1 метрові?

15.Що  таке периметр? 

16.Як знайти  невідоме ділене? 

17.Який результат буде  при діленні однакових чисел?

18.Як називаються числа  при  відніманні?

19.Скільки  кілограм в 1 центнері?

20.Як знайти  невідоме зменшуване?

 На столах учасників стоїть дзвіночок. Цариця Математика читає запитання. На кожному столі стоять дзвіночки. Кожна комада, яка першою знає відповідь, подає сигнал. Правильна відповідь - знову цеглинка ставиться на башточку успіху.

    Фізкульхвилинка        

   А тепер давайте відпочинемо з царицею Математики. Співають і виконують рухи під пісню "Веселі дзвіночки." За такий гарний відпочмнок Цариця дарує кожній команді по 1 балу.

    Завдання: РОЗВІДНИКИ

Цариця в конвертах роздає учасникам математичні ребуси. На це виконання дається 5 хвилин.

100лиця,   ві3ла,  3зуб,   р1а,   пі 2л,  100ляр,  ті100,   ак3са,  40а,   7 я,

Нами 100,  100вп,  3буна,  1000 000ер, і100рія.

 Завдання: ГЕОМЕТРИЧНЕ

2 конверти  з  геометричними  фігурами.

Скласти  предмети(Машинка, Сніговик)

МАШИНКА(4 прямокутники, 2 круги).

СНІГОВИК(5 кругів,6  трикутників)

       Команда, яка першою виконає це завдання, отримує цеглинку.

     КОНКУРС КАПІТАНІВ                               

  «Розумники»     

   Капітани на крижинах отримують завдання (складена задача, приклад на порядок виконання дій, рівняння), правильні відповіді на зворотній стороні пазлів - це висновок квесту і допомога Цариці Математики в подоланні її складної подорожі.

   Капітани складають із пазлів

    МАТЕМАТИКА  -  ЦАРИЦЯ УСІХ НАУК!!!!!

  А так, як наша подорож була напередодні Нового Року, давайте з Вами прикрасимо нашу ялинку святковими смайликами. Якщо Вам сподобалося, то беремо яскраві смайлики, а якщо - ні, то під ялиночку покладіть бурульки .

Поки діти прикрашають ялинку, гості-журі підраховують кількість балів кожної команди і виставляють баштлчки успіху.

Цариця Математики дякує дітям за допомогу, за те, що цілий рік вивчали цю науку.

   «МАТЕМАТИКА-ЦАРИЦЯ  УСІХ НАУК»

Нагородження  переможців.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                 

 

1 кабінет   початкових класів 3 клас.

  «мозковий штурм»

1.Як  називаються числа  при додаванні?

2.Як  знайти  невідомий  доданок?

3.Яку дію  виконати, якщо  число  зменшити у  кілька разів?

4.З  яких  частин  складається задача?

5.Як по іншому  називається  два  радіуси?

6.Як  знайти площу  прямокутника?

7.Що  треба  зробити, щоб  порівняти  два числа?

8.Як  називається  результат  дії  ділення?

9.Скільки  метрів в одному кілометрі?

10.Що  таке  відрізок?

11.Як  знайти невідомий  множник?

12.Яке  число отримаємо  при  множенні на 0?

13.Яку дію  треба  виконати,  щоб   зменшити  число  на  кілька одиниць?

14.Скільки  сантиметрів  в 1 метрові?

15.Що  таке периметр? 

16.Як знайти  невідоме ділене? 

17.Який результат буде  при діленні однакових чисел?

18.Як називаються числа  при  відніманні?

19.Скільки  кілограм в 1 центнері?

20.Як знайти  невідоме зменшуване?

 

 

 

 

 

   2  кабінет  початкових класів 2 клас 

      «Розвідники»

100лиця,   ві3ла,  3зуб,   р1а,   пі 2л,  100ляр,  ті100,   ак3са,  40а,   7 я,

Нами 100,  100вп,  3буна,  1000 000ер, і100рія.

 

Віднови запис. Однакові фігури позначають однакові цифри.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 кабінет   початкових класів 1 клас

    «Геометрична»

2 конверти  з  геометричними  фігурами.

Скласти  предмети(Машинка, Сніговик)

МАШИНКА(4 прямокутники, 2 круги).

СНІГОВИК(5 кругів,6  трикутників)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 кабінет   початкових класів 4 клас

                        

      «Розумники»

 

 

Щ-4         Р-566          Д-10             К-1763      

И-42        О-5              Я-100           У-735

                                                          Ю-70

2*2=                                            1000:100=

168:4=                                          25*4=

326+240=                                    3526:2=

9-4=                                              245*3=

                                                      49+21=

 

 

4, 42, 566, 5, 10, 100, 1763, 735, 70!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МАТЕМАТИКА

 

     ЦАРИЦЯ

 

        УСІХ

 

        НАУК!

 

 

 

 

 

 

Щ-4         Р-566          Д-10             К-1763      

И-42        О-5              Я-100           У-735

                                                          Ю-70

2*2=                                            1000:100=

168:4=                                          25*4=

326+240=                                    3526:2=

9-4=                                              245*3=

                                                      49+21=

 

 

4, 42, 566, 5, 10, 100, 1763, 735, 70!

 

Щ-4         Р-566          Д-10             К-1763      

И-42        О-5              Я-100           У-735

                                                          Ю-70

2*2=                                            1000:100=

168:4=                                          25*4=

326+240=                                    3526:2=

9-4=                                              245*3=

                                                      49+21=

 

 

4, 42, 566, 5, 10, 100, 1763, 735, 70!

 

 

 

 

 

Щ-4         Р-566          Д-10             К-1763      

И-42        О-5              Я-100           У-735

                                                          Ю-70

2*2=                                            1000:100=

168:4=                                          25*4=

326+240=                                    3526:2=

9-4=                                              245*3=

                                                      49+21=

 

 

4, 42, 566, 5, 10, 100, 1763, 735, 70!

 

 

Щ-4         Р-566          Д-10             К-1763      

И-42        О-5              Я-100           У-735

                                                          Ю-70

2*2=                                            1000:100=

168:4=                                          25*4=

326+240=                                    3526:2=

9-4=                                              245*3=

                                                      49+21=

 

 

4, 42, 566, 5, 10, 100, 1763, 735, 70!

 

 

 

 

 

«Мозковий шторм»

     

    «Розвідники»

 

    «Геометрична»

 

      «Розумники»

 

 

 

 

 

 

 

МАРШРУТ КВЕСТУ

1 кабінет   початкових класів 3 клас.  «Мозковий штурм»

2 кабінет   початкових класів 2 клас «Розвідники»

3 кабінет   початкових класів 1 клас «Геометрична»

4 кабінет   початкових класів 4 клас «Розумники»

 «ДОДАНОК»

Мозковий

штурм

Розвідники

Геометрична

Розумники

Підпис

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МАРШРУТ КВЕСТУ

1 кабінет   початкових класів 3 клас.  «Мозковий штурм»

2 кабінет   початкових класів 2 клас «Розвідники»

3 кабінет   початкових класів 1 клас «Геометрична»

4 кабінет   початкових класів 4 клас «Розумники»

 

     «МНОЖНИК»

Мозковий

штурм

Розвідники

Геометрична

Розумники

Підпис

 

 

 

 

 

 

 

   МАРШРУТ КВЕСТУ

1 кабінет   початкових класів 3 клас.  «Мозковий штурм»

2 кабінет   початкових класів 2 клас «Розвідники»

3 кабінет   початкових класів 1 клас «Геометрична»

4 кабінет   початкових класів 4 клас «Розумники»

      «КВАДРАТ»

Мозковий

штурм

Розвідники

Геометрична

Розумники

Підпис

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МАРШРУТ КВЕСТУ

1 кабінет   початкових класів 3 клас.  «Мозковий штурм»

2 кабінет   початкових класів 2 клас «Розвідники»

3 кабінет   початкових класів 1 клас «Геометрична»

4 кабінет   початкових класів 4 клас «Розумники»

       «ЦИФРИ»

Мозковий

штурм

Розвідники

Геометрична

Розумники

Підпис

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
9 лютого 2021
Переглядів
3434
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку