3 квітня о 18:00Вебінар: Гейміфікація уроку як засіб підвищення ефективності навчання

Інтегрований урок 4 клас "Іменник" + "Списки"

Про матеріал
Урок з української мови 4 клас (інтегрований) Тема. Узагальнення знань з теми «Іменник» (українська мова). Мета:  навчальна: повторити і узагальнити знання з теми «Іменник»;  розвивальна: розвивати мовленнєву і комунікативну компетентність, логічне мислення, вміння висловлювати власну думку;  виховна: виховувати інтерес до вивчення мови. Тема. Списки. Послідовні списки у текстах (інформатика). Мета:  навчальна: сформувати свідомі знання з теми «Список», закріпити правила поведінки в комп'ютерному класі, навчити створювати нумеровані, марковані та багаторівневі списки;  розвивальна: розвивати інформаційну та комунікативну компетентність, логічне мислення;  виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики. Тип уроку: комбінований.
Перегляд файлу

Урок з української мови 4 клас (інтегрований)

Тема.  Узагальнення знань з теми «Іменник» (українська мова).

Мета:

  • навчальна: повторити і узагальнити знання з теми «Іменник»;
  • розвивальна: розвивати мовленнєву і комунікативну компетентність, логічне мислення, вміння висловлювати власну думку;
  • виховна: виховувати інтерес до вивчення мови.

Тема. Списки. Послідовні списки у текстах (інформатика).

Мета:

  • навчальна: сформувати свідомі знання з  теми «Список», закріпити правила поведінки в комп'ютерному класі, навчити створювати нумеровані, марковані та багаторівневі списки;
  • розвивальна: розвивати інформаційну та комунікативну компетентність, логічне мислення;
  • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

 

Тип уроку:  урок узагальнення знань.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація.
Програмне забезпечення: Microsoft Office Word 2007

Хід уроку

І. Організаційний момент

  Встаньте, діти, ви рівненько,

  Посміхніться всі гарненько.

Любі діти в класі гості в нас зібрались,

З ними дружно привітались,

Їм голівками кивнем

І урок свій розпочнем.

Психологічна хвилинка

- Діти, дайте один одному свою  руку і промовте:

Тепло своїх долоньок

Я другу віддаю

Урок новий, цікавий

Я з радістю почну.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

         Проблемна ситуація 1. (3хв)                                                             

Щоб дізнатися тему сьогоднішнього уроку, давайте розгадаємо кросворд.

м

о

н

І

т

о

р

М

и

ш

а

с

и

с

т

Е

м

н

и

й

 

б

л

о

к

с

к

а

Н

е

р

 

і

Н

т

е

р

н

е

т

п

р

И

н

т

е

р

К

л

а

в

і

а

т

у

р

а

 

 


1. Я показую об’єкти,
Фото-, відеопроекти.
Я не плеєр, не мотор,
А звичайний – (монітор) 

2. Я не нишпорю в коморах,
Не ховаюся по норах.
Ковзаю по столу трішки,
Бо комп’ютерна я (миша)

3. Якщо є складна робота,
Мусить бути лиш охота,
Бо зі мною буде толк,
Адже я – (системний блок)

 

4. Він нічого  не малює,

    І не пише й не друкує.

    Може він малюнки вмить

У комп’ютер розмістить. (сканер)

 

5. Ця всесвітня мережа 
Скільки знає – просто жах! 
З нею вчись ти працювати – 
Теж багато будеш знати. (Інтернет) 

6. Ось я кнопку натискаю 
І папір вже заправляю. 
Він друкує без зупинки 
Вірші, пісні і картинки 
І швидкий він, наче спринтер 
Відгадайте, що це ...(принтер)

 

7, А, Б, В, Г, Д і кома –
Всім мабуть уже відома
Така клавішна структура.
Звісно ж, це (клавіатура)


- Яке утворилося слово ? (Іменник)

2. Розгадування ребусів.

 

- Які слова у вас утворилися? (іменник, список, нумерація, маркування)

- Що вам з цих слів уже відомо, а що ні?

- Сформулюйте тему нашого уроку.

- Над чим ми сьогодні будемо працювати?

Повідомлення теми уроку ( вивішати тему уроку)

  1. Формулювання теми учнями.
  2. Оголошення теми вчителем.   
  3.   Визначення завдань та цілей на урок.
  • Уявіть, що ви завітали до чарівної крамниці. Що б ви там придбали для себе на урок згідно теми уроку?    Тримаючи в руках цеглинку відповідного кольору, продовжіть думку.                      

ІІІ. Актуалізація отриманих  знань  (5хв)

  1. Фронтальне опитування.
  • З чого складається наша мова? (Звуки, склади, слова, речення, текст)
  • В які групи обєднуються слова? (частини мови)
  • Яку  частину мови ви вивчаєте на уроці укр.мови? (іменник)
  • А що ви знаєте про іменник зараз ми з’ясуємо?                                                      

VІ . Узагальнення вивченого матеріалу.

  1. Робота в парах.

Висновок: іменники змінюються за родами.

 Висновок: іменники змінюються за числами.

3)

 

 

 

 

        Висновок: іменник відповідає на питання хто? що?

4)

 

 

 

 

 

       Висновок: іменники бувають істоти і неістоти.

 

5)

 

 

 

 

       Висновок: іменники бувають власні і загальні.

 

 

 

 

 

 

 

  • А тепер давайте узагальнимо. Що ж ми знаємо про іменник?

  • А тепер давайте знову зазирнемо до нашої віртуальної крамниці і дізнаємось, що нового з’явилося в світі технологій?
  • Як заряджається така мишка? Скільки коштує?      

VІІ. Проблемна ситуація 2. (3хв)

  • Розподіліть іменники за родами.

Монітор, мишка, інтернет, середовище, вірус, клавіатура, табло, сканер, інформація, правило, твердження, гра.

 

 

 

  • У вигляді чого подана інформація  в середині кожного стовпчика? (список)
  • А що таке список? (Список - це реєстрація предметів, осіб, документів, що складається у певному порядку. )
  • Де в житті ми зустрічаємось зі списками? (журнал, список бажань, продуктів …)

VІІІ. Пояснення матеріалу.

- А зараз ми розглянемо які можливості нам надає програма Word для створення списків.

Для того, щоб створити нумерований список нам потрібно вибрати клавішу початку створення нумерації на вкладці «Основна» та почати вводити текст.  Коли ми закінчимо введення першого пункту достатньо натиснути клавішу Enter та автоматично текстовий процесор створить наступну нумерацію і так далі.

Технологія створення маркованого списку така ж сама але потрібно обирати клавішу створення маркування .

В програмі можна будувати багаторівневі списки де є головний елемент та підпорядковані йому.

  • А зараз ми трішки відпочинемо з мишкою, але не комп’ютерною.

Фізкультхвилинка.

ІX.  Робота за комп’ютером

  • Перш ніж приступити до роботи за комп’ютерами давайте пригадаємо правила поведінки в комп’ютерному класі. Візьміть до рук червону і зелену цеглинку.
  • Я читаю твердження, якщо вірне – зелена, а хибне – червона.

Вправа «Світлофор- Lego»

  • Гратися на комп’ютері можна досхочу.
  • Відстань до екрану повинна бути 50-60см.
  • Поїсти можна і біля комп’ютера.
  • Якщо комп’ютер вимкнувся, то не смикай за кабель.
  • Якщо в тебе мокрі руки або одяг, то сідати до комп’ютера не можна.
  • На клавіші потрібно тиснути сильно.
  • До класу можна заходити тільки з вчителем.
  • До екрану доторкатися можна тільки пальцем.
  • До комп’ютерного кабінету не можна приносити їжу та напої.
  • Можна розпочинати роботу за комп’ютером у будь-яку хвилину без дозволу вчителя.
  • Можна бігати та бавитися в кабінеті інформатики.
  • Руки мають бути брудними та вологими.

 

Практична робота  за комп’ютером.

-Пояснення вчителем практичної роботи.

- Хто виконає роботу швидко, то його чекає наступне завдання.

X. Закріплення матеріалу.

Робота в learningApps

QR Code

https://learningapps.org/4041178

Упізнай прислів’я.

 

Завдання

Відповіді

1

Скажи мені, який у тебе комп’ютер, і я скажу, хто ти

 

 

, хто ти

Кашу маслом не зіпсуєш

2

Комп’ютер пам’яттю не зіпсуєш

Скажи мені, хто твій друг, і я скажу, хто ти

3

Дарованому комп'ютеру в системний блок не

 заглядають

Дарованому коневі в зуби не дивляться

4

Потопаючий за F1 хапається

Що з воза впало, те пропало

5

Біт байт береже

Копійка гривню береже

6

Що з Корзини видалено, те пропало

Потопаючий за соломинку хапається

7

Вірусів боятися - в Інтернет не ходити

Не все те золото, що блищить

8

Всяк web-дизайнер свій сайт хвалить

3 пісні слів не викинеш

9

Не все те WINDOWS, що висить

Вовків боятися - в ліс не ходити

100

3 музичного файлу 16 біт не викинеш

Всяк кулик своє болото хвалить

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

XІ. Рефлексія.

docx
Пов’язані теми
Інформатика, Розробки уроків
НУШ
Додано
8 грудня 2019
Переглядів
126
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку