Інтегрований урок. 4 клас. Надзвичайні ситуації у сучасному світі

Про матеріал

До Вашої уваги надаю інтегрований урок для учнів 4 класу з предметів я в світі, основи здоров'я, трудове навчання, розвиток мовлення)

Надзвичайні ситуації у сучасному світі

Мета: створити умови для формування у дітейуявлень про можливі небезпеки сучасного життя; навчати адекватним способам поведінки в надзвичайних ситуаціях; формувати усвідомлене відношення до власної безпеки; вдосконалювати вміння формулювати свої думки в різному вигляді, доносити свою думку до інших; працювати в групі,виховувати особисту громадянську відповідальність.

Перегляд файлу

Інтегрований урок в 4 класі (я в світі, основи здоров’я, трудове навчання, розвиток мовлення)

Надзвичайні ситуації у сучасному світі

 

Мета: створити умови для формування у дітей  уявлень про можливі небезпеки сучасного життя; навчати адекватним способам поведінки в надзвичайних ситуаціях; формувати усвідомлене відношення до власної безпеки; вдосконалювати вміння формулювати свої думки в різному вигляді, доносити свою думку до інших; працювати в групі,  виховувати особисту громадянську відповідальність.

І. Організаційна хвилинка

Вітання. Коло.

2.Щиросердно привітаєм

На уроці нас усіх.

В парах гарно покружляєм,

Не шкодуєм ніг своїх.

Три плескання, три притопи,

Присідання і підскок.

Посміхнулись, привітались

І почнемо наш урок.

  • Кому запропонуємо сісти першими? Молодці, звичайно, спочатку краса, а потім сила .

Діти займають зручні для себе місця.

ІІ. Актуалізація опорних знань

- А навіщо хлопчикам потрібна сила?

Д. Щоб захистити себе і дівчаток у важкій ситуації.

 -Що таке надзвичайна ситуація?

Д. Небезпека, що загрожує відразу багатьом людям.

- Правильно. Які небезпеки можна віднести до надзвичайних?

Д. Землетрус, повінь, шторм, авіакатастрофу, корабельну аварію.

- Про усе це ми з вами багато говорили і навіть малювали. (На виставці - малюнки дітей).

ІІІ. Створення проблемної ситуації

Але останнім часом з'явилася небезпека виникнення інших ситуацій. Я довго думала, про які з них розповісти вам сьогодні. І вирішила - не розповідатиму. На сьогоднішньому зайнятті ви один одному самі розкажіть, як треба діяти:

ДОШКА Тема: Надзвичайні ситуації у сучасному світі

Вивішування на дошку питань  

 Якщо ти побачив на вулиці чиюсь річ

 Якщо недалеко від тебе прогримів вибух

 Якщо тебе на вокзалі попросили перевезти пакет в інше місто

 Якщо тебе намагається відвести або відвезти незнайома людина

 

ІV. Складання плану роботи, використовуючи пам'ятку на дошці

У кожної групи лежить тема, яку ви повинні розкрити.

 - Скласти пам'ятку в стилі ІНФОГРАФІКУ на задану тему  

- Скласти захист своєї пам'ятки, розповісти як поводитися при виникненні надзвичайної ситуації, як не потрапити в таку ситуацію?

- Сфомулювати правило.

 - У кінці уроку, перевіримо, як ви засвоїли правила поведінки в НС

V. Робота дітей в групах над новим матеріалом.

Візьміть на партах деталі, з яких зробіть спрощені, схематичні пам'ятки "дії при  надзвичайних ситуаціях". Підготуйте захист своєї пам'ятки. На дошці, у дітей питання

Діти в групах складають інфографіку по своїй темі і готують захист у формі діалогу, інсценування, життєвого досвіду і так далі

VІ. Виступи дітей в групах.

Підсумком виступу кожної групи є вивішування на дошці робіт дітей і відповідної пам'ятки.

1. Не можна чіпати ніякі предмети, залишені в громадських місцях, навіть іграшки і мобільні телефони!

2. Не можна приймати пакети, коробки і навіть подарунки від сторонніх людей!

3. Нічого не розповідай стороннім. Ні з ким не йди, не сідай в машину до незнайомців! Якщо необхідно - голосно кричи, що ти не знаєш цю людину, відбивайся від нього!

4. Не панікуй, сядь в дверному отворі. Виходь по сходинках і тільки тоді, коли встановиться тиша. Якщо сталася пожежа - дихай через мокрий рушник.

5. Не панікуй! Впади на землю, краще біля міцної будови. Підібгай ноги, накрий голову руками. Не піднімайся до повної тиші.

6. Спокійно склади речі. Чекай команди учителя про евакуацію. Нікуди не відлучайся самостійно!

Обговоренні теми "Вибух" учитель доповнює відеозаписом "Правила поведінки при вибуху" 3.10 - 4.15 хвилин

VІІІ. Закріпленння

Фронтально. Відтвори правило, користуючись картинкою на дошці.

Учитель: На жаль, загроза НС існує. Але ми не повинні боятися, а маємо бути готовими до цього. Потрібно завжди бути насторожі, бути уважними до того, що відбувається навкруги, помічати, чи все нормально.

Робота в парах за картками.

Доповніть правила безпеки життя :

1. Треба (передбачати) небезпеку

2. Намагайся (не потрапляти) в небезпечні ситуації

3. При необхідності - (дій!)

4. Завжди (зберігай) спокій

VІІ.Фізкультхвилинка.

Після обговорення теми "Вибух" учитель проводить перевірку засвоєного з використанням гри: "Вище - нижче"

---Перевіримо, як ви зрозуміли, які укриття є надійними при вибуху, а які не можна використати:

- Пластикова гірка на дитячому майданчику

- Металевий рекламний щит

- Тротуарний бордюр

- Можна заскочити до ліфту

- Дверний отвір

- Бетонна огорожа

- Скляна вітрина

- столик у кафе

- цегляний гараж

- простір між холодильником і стіною

- за електричним щитом

ІХ. Рефлексія Діти стають в коло

-Дети! Я переконалася, що ви знаєте, як поводитися в складних життєвих ситуаціях. АЛЕ я дуже хочу, щоб ці знання вам ніколи не довелося застосувати в житті, щоб ваше життя, дорогі мої, було наповнене радістю і щастям, любов'ю і світом, щоб НС ніколи не затьмарили вашого існування. Спасибі вс ім за  роботу на уроці!

docx
До підручника
Основи здоров’я 4 клас (Танько Т. П., Медведєва В. Л.)
Додано
20 липня 2018
Переглядів
2505
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку