28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК.АНГЛІЙСЬКА МОВА І ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

Про матеріал
Розвиток творчих здібностей учнів,що розкриває оригінальність,невимушеність,не стереотипність,швидке орієнтування в складних ситуаціях,розвиток уміння застосовувати знання на практиці
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розливенська загальноосвітня школа I-III ступенів. Вчителі зарубіжної літератури Торохтило Т. Г.,Манякіна Г. С.і вчитель англійської мови Кондрашова О. В.

Номер слайду 2

Педагогічна ідея: Розвиток творчих здібностей учнів,що розкриває оригінальність,невимушеність,не стереотипність,швидке орієнтування в складних ситуаціях,розвиток уміння застосовувати знання на практиці

Номер слайду 3

Завдання :створити творчу атмосферуспівпрацювати з учнями в діалозіперевести акценти з усілякого роду вправ на творчу розумову діяльність

Номер слайду 4

Свою педагогічну ідею ми реалізуємо такими формами,методами,засобами: -комп’ютерні та інтерактивні технології; -творчі вправи;-ігрові прийоми;-інноваційні підходи;-інсценування; -інтегровані уроки.

Номер слайду 5

The eternal love storyІсторія вічного кохання. Трагедія В. Шекспіра “Ромео і Джульєтта”(Фрагмент інтегрованого уроку зарубіжної літератури і англійської мови)

Номер слайду 6

Мета: Допомогти учням розкрити образ головної героїні трагедії,усвідомити майстерність автора у змалюванні характерів. Розвивати навички характеристики героїні,спираючись на знання англійської мови, висловлювати власну думку. Виховувати вірність дружбі і коханню

Номер слайду 7

Тип уроку:інтегрований Обладнання: -портрет Шекспіра,текст трагедії,ілюстрації,слайд з портретом Джульєтти і написи до них на українській і англійській мовах,додаток з відповідями

Номер слайду 8

Джульєтта- вічний образ кохання. Образ Джульєтти за трагедією В. Шекспіра“Ромео і Джульєтта”My favourite authors and books.(«Romeo and Juliet»was written by William Shakespeare )

Номер слайду 9

Характеристика образу Джульєтти. Учитель зарубіжної літератури. Сьогодні ми спробуємо скласти з вами характеристику образу Джульєтти, спираючись на ваші знання англійської мови. Учитель англійської мови. This is a portrait of Juliet. Try translating and answering questions to make a description of her appearance. Учитель зарубіжної літератури. Відповіді знаходимо в тексті і записуємо в зошиті з зарубіжної літератури

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Вік “ще й 14 нема їй літ”/she must be under fourteen. Волосся”світиться вродою”/good looks. Очі”дві зірки найяскравіші на небі”/two the brightest stars in the sky. Руки “ніжна ручка”/gentle hand. Нога “легка нога”/easy foot. Подих “ласкавий подих”/tender breath. Слова “мелодія чудова слів”/beautiful melody of words. Уста “чисті і цнотливі”/pure mouth. Постать “тендітне тіло”/frail body

Номер слайду 12

Інсценування творів Шекспіра

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Тиждень англійської мови

Номер слайду 16

Тиждень зарубіжної літератури

Номер слайду 17

Творчість наших учнів

Номер слайду 18

Результативність Наші учні прагнуть відповідати вимогам сучасності,а саме ,беруть активну участь у предметних тижнях,у шкільних та районних олімпіадах,в Міжнародному конкурсі із зарубіжної літератури“Sunflower”: диплом I ступеня Всеукраїнського рівня (2017р.);2 диплома I ступеня регіонального рівня (2017);диплом III ступеня Всеукраїнського рівня (2018 р.);Три диплома регіонального рівня (2018 р.) у Всеукраїнському конкурсі з англійської мови “Greenwich”,10 золотих ,3 срібних,2 бронзових сертифікатів(2017р.),12 золотих ,2 срібних,2 бронзових сертифікатів (2018р.)

Номер слайду 19

Обласні конкурси. Учениця 9 класу ,як переможець конкурсу на кращий твір до Дня Перемоги, була нагороджена поїздкою на екскурсію до Верховної Ради(2018 р.)Приймали участь в дитячому літературному конкурсі “Перо. Дактиль”(2018 р.)-диплом

Номер слайду 20

Районні конкурси“Майстер слова “(два других місця і два третіх місця) (2019 р.)“Створи шедевр”(2019 р.)“Заговори,щоб я тебе побачив”(друге місце)(2019 р.)

Номер слайду 21

Наші досягнення. Ми вважаємо,що тільки творчий учитель,може виховати творчого учня. Щоб підвищити свою творчу майстерність ,ми приймаємо участь в різних конкурсах . Наша школа нагороджена сертифікатом Лауреата Всеукраїнського конкурсу-рейтингу загальноосвітніх навчальних закладів по роботі з обдарованими дітьми”Школа-джерело талантів”(2019р.)

Номер слайду 22

Нагороджено сертифікатом учасника Всеукраїнського конкурсу-рейтингу з “Школа-джерело талантів”-вчителів зарубіжної літератури Торохтило Т. Г.,Манякіну Г. С(2018 р.)Сертифікатом “Лауреат V –го Всеукраїнського конкурсу “Творчий вчитель-обдарований учень”-Манякіна Г. С.(2017 р.)Сертифікатом “Учасник VI –го Всеукраїнського конкурсу “Творчий вчитель-обдарований учень”-Торохтило Т. Г,Манякіна Г. С.(2018 р.)Грамотою “Лауреат конкурсу” Панорама творчих уроків- 2018 р.-вчитель англ.м. Кондрашова О. В. Дипломом за III місце у VI Всеукраїнському літературному конкурсі” Наскрізні змістові лінії в Новій Українській Школі” –Кондрашова О. В.(2018 р.)

Номер слайду 23

Дякуємо за увагу!Thank you for your attention!

pptx
Додано
15 квітня
Переглядів
132
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку