Інтегрований урок "Ділення багатозначного числа. Екосистема лісу".

Про матеріал

Розробка інтегрованого уроку з математики та природознавства за темою "Ділення багатозначного числа. Екосистема лісу" допоможе учням 6 класу закріпити вміння ділити багатозначне число на двозначне та однозначне. Узагальнити знання дітей про екосистему лісу.


Перегляд файлу

 

 

 

Інтегрований урок (математика + природознавство)

по темі:

«Ділення багатозначного числа. Екосистема лісу»

 

 

 

 

 

 

 

Інтегрований урок (математика + природознавство) по темі "Ділення багатозначного числа. Екосистема лісу"

Мета: закріпити вміння ділити багатозначне число на двозначне та однозначне, розв`язувати складні завдання. Узагальнити знання дітей про екосистему лісу.

Розвивати пізнавальну активність, логічне мислення, вміння аналізувати. Удосконалювати вміння використовувати в роботі раніше отримані знання і робити висновки, спираючись на власні спостереження. Формувати переконання учнів про особисту відповідальність кожної людини за стан природного середовища. Виховувати екологічну культуру учнів, правильне поводження в лісі.

Обладнання та матеріали: картки з завданнями, аудіозапис голосів птахів та звуків лісу.

Тип урока: урок узагальнення і систематизації знань.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

(Звучить запис голосів птахів )

Хочу запросити вас сьогодні в ліс.

 У добрий ліс, могутній ліс,

Повний казок і чудес.

Якщо уважні будете, діти.

Таємниці чудові відкриєте ці.

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку

  • Подорожуючи по лісу, ми можемо зіткнутися з різними питаннями. Спробуємо на них відповісти і згадаємо про ділення і множення багатоцифрових чисел, а також про екосистему лісу.

III. Актуалізація опорних знань

  • Що таке екосистема?

-Який процес відбувається всередині неї?

-Яку роль відіграє ліс в житті і здоров'ї людини?

-Яких тварин можна зустріти в лісі?

-Яку роль можуть виконувати тварини в житті людини?

1. Робота в парі.

  • Відгадайте про яких комах йдеться.

Ці комахи знищують комах - шкідників, беруть участь у ґрунтоутворенні. Виконайте таке завдання: знайдіть порушену закономірність і відновіть послідовність. Розташуйте отримані числа в порядку зростання.

1135, 1132, 1129, 1127, 1124, 1121, 1118.

1118

1121

1124

1127

1129

1132

1135

м

у

р

а

ш

к

и

 

- Що ви знаєте про мурашок?

Трапляється, розворушить хто-небудь мурашник, тоді вода проникає всередину. Господарі розгублені: прийшла біда. Мурахи не встигають швидко відновити його, і в негоду мурашник гине.

-Як їм допомогти?

Обережно підрівняти будинок-пірамідку і поправити дах маківку

-Чому не можна руйнувати мурашники?

  1. Рішення задач (усно).
  • Скільки в 1 годині хвилин?

-У середньому мурашки за 1 хвилину приносять 2 десятки комах. Скільки комах принесуть мурашки за 1 годину? (1200 комах)

  • Чи знаєте ви, що за один день мурашки знищують 70-100 тисяч шкідників лісу?
  • З 250 000 видів рослин Землі 1/10 частина знаходиться на межі зникнення Скільки видів рослин на Землі на межі зникнення?(25 000 видів)
  • Які ви знаєте лісові рослини, що занесені до Червоної книги?

(Волошка, пролісок, черевичок, конвалія. Повідомлення дітей про рослини.)

  • Для чого потрібні дерева лісі?
  • Чи правильно чинять "любителі природи", вирізаючи на корі свої імена, малюнки та просто, знівечивши, збирають сік навесні?

(Демонстрація ілюстрації "Не ріж кору дерев".)

-Як правильно ходити по лісі?

  • Виявляється, багато рослин гине через витоптування. Дуб черешковий доживає до 500-1000 років, досягає висоти 40 м, діаметра 1-1,5 м. Починає плодоносити з 40-60 років. Молода поросль гине через витоптування. Не прокладайте нових стежок!

Сформулюйте і запам`ятайте правила поведінки на природі і намагайтеся слідувати їм.

Правила поведінки на природі.

1. Не чіпай житла тварин, їх дитинчат.

2. Не губи дерева.

  1. Не розпалюй багаття в лісі, не роби нових. Бережи грунт!
  2. Не сміти на місці відпочинку.
  3. Не шуми на прогулянках, не лякай тварин.
  • яких лісових шахів ви знаєте? (Повідомлення дітей про дятла, шпака, велику синицю, зяблика.)
  • Який зв'язок між птахами і рослинами?

3. Розв'язання задач з опорою на короткий запис.

  • На території заповідника гніздяться тисячі птахів. Пара горобців приносить своїм пташенятам 426 гусениць в день, пара шпаків в 6 разів більше, ніж пара горобців, а пара дятлів в 4 рази менше, ніж пара шпаків. На скільки більше гусениць приносить пара шпаків, ніж пара дятлів?Скільки гусениць приносить пара горобців?
  • Пара шпаків?
  • Пара дятлів?
  • Як дізнатися, на скільки одне число більше іншого?
  • Запишіть дії з поясненням.
  • Запишіть відповідь коротко

4. Перед вами картки і прикладами.

І в. розв'яжіть 1 приклад.

ІІ в. Розв`яжіть 2 приклад.

- З отриманих відповідей виберіть більше чи менше число за умовою і запишіть його в зошит.


К-1

1 в                                        2 в

9664:32                            8925:85 

Виберіть з отриманих відповідей найбільшу

К-2

1 в                                         2 в

8624:28                            9407:23

Виберіть з отриманих відповідей найбільшу

К-3

1 в                               2 в

91350:15                   5070:12

Виберіть з отриманих відповідей найбільшу

К-4

1 в                                  2 в

224560:28                 9139:13

Виберіть з отриманих відповідей найбільшу

К-5

1 в                             2 в

8925:85                  973920:24

Виберіть з отриманих відповідей найбільшу

К-6

1 в                                2 в

9684:12                   97120:16

 

Виберіть з отриманих відповідей найбільшу

К-7

1 в                                2 в

78520:13                    8925:85

Виберіть з отриманих відповідей найбільшу

К-8

1 в                                 2  в

78520:13                   817440:16

Виберіть з отриманих відповідей найбільшу

К-9

1 в                           2 в

741290:23             867720:42

Виберіть з отриманих відповідей найбільшу

К-10

1 в                                      2 в

921570:51                     741290:23

Виберіть з отриманих відповідей найбільшу

К-11

1 в                              2 в

801750:25                958830:31

Виберіть з отриманих відповідей найбільшу

і





 

-Виберіть картки з правильними відповідями.Якщо ви розв`язати правильно,то на зворотному боці картки дано назву рослини.

подорожник

302

мухомор

6090

кульбаба

703

валеріана

6040

ромашка

308

звіробій

32 230

липа

506

медунка

51 090

суниця

6030

душиця

32 070

кропива

807

тисячолисник

40 580

 

Повідомлення дітей про лікарські рослини.


 


V. Підсумок уроку.


 


 

 

 

 

Оцінювання відповідей дітей.

  • Що станеться, якщо порушиться екологічна рівновага?

Екологічна рівновага в навколишньому світі дуже важлива, так як в природі все взаємопов'язане. Не можуть жити самі по собі ні рослини, ні тварини, ні людина.

  • Природа наша терпляча, вона багато чого людині прощає. але і волає про допомогу: захисти: людина, усвідомивши свої помилки, багато чого намагається поправити, відновити і це завдання не тільки дорослих, але й дітей.

VI. Домашнє завдання: виконати завданні! (картка).






doc
Додано
19 квітня 2018
Переглядів
695
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку