Інтегрований урок для дітей 2 класу. Тема:" Політ в країну Математики"

Про матеріал
Інтегрований урок з математики 2 класу для дітей з порушенням зору, на якому учні здійснять захоплюючий політ в країну Математики. В цьому польоті учні узагальнюють і систематизують знання і вміння. Закріплюють усні і письмові прийоми додавання і віднімання двоцифрових чисел. Складають і розв’язують творчі задачі, склавши коротку умову, розв’язання і відповідь. Освітні галузі: математична, мовно – літературна, природнича, соціальна і здоров’язбережна, технологічна.
Перегляд файлу

Про матеріал

Інтегрований урок з математики 2 класу для дітей з порушенням зору, на якому учні здійснять захоплюючий політ в країну Математики. В цьому польоті учні узагальнюють і систематизують знання і вміння. Закріплюють усні і письмові прийоми додавання і віднімання двоцифрових чисел.

Складають і розв’язують творчі задачі, склавши коротку умову, розв’язання і відповідь.

Освітні галузі: математична, мовно – літературна, природнича, соціальна і здоров’язбережна, технологічна.

 

 

                                      Корнійчик Ольга Володимирівна

                                      вчитель початкових класів

                                      школи IIII ступенів  № 309 м. Києва

 

Тема уроку: «Політ в країну Математики учнів 2 класу» Мета уроку: Узагальнення й систематизування знань і вмінь; практичне застосування навичок швидкої лічби при додаванні і відніманні двоцифрових чисел; складання і розв’язування цікавих задач за малюнком; розвиток логічного мислення, уваги, пам’яті; виховання взаємодопомоги та інтересу до навчання в атмосфері творчості.

Освітні галузі: математична, мовно – літературна, природнича, соціальна і здоров’язбережна , технологічна. Очікувані результати:

Спілкується з учителем і однокласниками;

 Грає в творчі ігри.

 Уважно вислуховує інших,  висловлює свою думку.

Працює у парі.

Гарно обчислює двоцифрові приклади на додавання і віднімання, застосовує правила перевірки.

Складає задачу за малюнком, записує коротку умову, розв’язує.

Використовує шість цеглинок.

Планує послідовність технологічних операцій.

Створює модель.

Добирає конструкційні матеріали за їх властивостями для виконання практичної роботи.

Обирає діяльність, яка приносить задоволення та користь собі і близьким.

Обладнання: Іграшковий літак, смужки з прикладами і відповідями, які вже прив’язані на крилах літака: з одного боку смужки з прикладами, а з іншого смужки з відповідями. Лего, шість цеглинок на кожного. Картки з назвами міст, мапа. Малюнок задачі з пазлів, геометричні трикутники.

Форма уроку: інтегрований урок – політ у літаку в країну Математики.

Тип уроку: урок узагальнення та систематизації умінь і навичок.

 

               Хід уроку 

  1.  Організація класу до уроку.

Повідомлення теми уроку. Сьогодні на уроці ми будемо пілотами! Наш політ в країну Математики буде цікавим і захоплюючим. Тож давайте візьмемо з собою кмітливість, сміливість і гарний настрій. Ми пригадаємо  і закріпимо те, що знаємо. І навчимося чомусь новенькому.

Мета уроку: Ми узагальнимо й систематизуємо наші знання і вміння. Повторимо прийоми додавання і віднімання двоцифрових чисел. Будемо складати і розв’язувати цікаві задачі за малюнком, розвиваючи логічне мислення, увагу, пам’ять.

Вчитель:

До уроку ми готові

Політ чекає нас

Ми веселий дружній клас.

  1. Мотивація навчальної діяльності. Створення ситуації успіху.

 Динамічна математична руханка.

Вчитель:

-  Назвіть числа у порядку зростання і запам’ятайте його. Той хто сказав парне число встає праворуч від мене, а той хто сказав непарне число ліворуч від мене.

Загадка про літак.

Сил багато птах цей має!

У повітрі він літає,

Возить у собі людей,

Татусів, мамусь, дітей.

  •  Так! Відгадали. Ми встали на відстані, щоби зручно було запускати літак один одному.

Ну а зараз ми – пілоти.

Запускаємо літак.

Один на проти одного ми встали,

Так  зручно всім,

 Літак ми запускаємо.

Хто літачок упіймає.

Приклад та відповідь знімає, читає.

Після цього літак знову запускає.

 Вчитель запускає літак і той хто зловив розв’язує, і знімає собі з одного боку приклад, і шукає з іншого боку літака відповідь у вигляді незакінчених виразів, і теж знімає її з літака. 

Приклади:

44 +38=         73+18=

59+33=          49+24=

67+28=          37+36=

72+17=           24+18=

64+19=           22+29=

Відповіді:

 44+38=44+6+32=50+32=..

59+33= 59 +1+32=60 +32=..

67+28=67+3+25=70+25=..

72+17=72+8+9=80+9=..

64+19=64+6+13=70+13=..

73+18=73+7+11=80+11=..

49+24=49+1+23=50+23=..

37+36=37+3+33=40+33=..

24+18=24+6+12=30+12=..

22+29=22+8+21=30+21=..

  1. Корекція та актуалізація опорних знань.

Вчитель:

  1. -  Перша наша посадка це каліграфічна хвилинка.

Робота в зошитах. Діти записують число, місяць.

Каліграфічно- математична хвилинка:  Гра «Значення виразу скажи та уважно запиши.» Вчитель:

  • Давайте по черзі назвемо значення виразів, які ми дістали.
  • Якщо значення виразу правильне, тоді я записую його на дошці, а ви у зошиті.
  •  Діти називають значення виразів та записують їх у зошит через клітиночку.

Перевірка: - Перевірку робить той, у кого було найменше значення виразу. Учень називає всі записані числа. Всі слухають і перевіряють.

Вчитель:

  1. - Друга посадка. Робота  в парах. Утворення з одного приклада на додавання два приклади на віднімання.  --- Поверніться до вашого сусіда. На двох у вас два приклади на додавання. Зробіть з кожного приклада на додавання по два приклади на віднімання, записуючи їх у зошит формуючи стовпчики, виконуючи письмове віднімання.
  •      У кожного в парі по одному прикладу, скільки

прикладів вийде на двох?

Після того, як кожна пара виконала вправу вона називає свої приклади, діти вирішують самі, хто і скільки прикладів назве в своїй парі.

Вчитель:

- Дякую, працюючи у парах, ми навчаємося не тільки розв’язувати приклади, а і допомагати один одному.

3. Наступна посадка – «креативний будівельник».

Вчитель роздає кожній парі по 8 трикутників.

  • Складіть літак із трикутників. Уважно подивіться, подумайте, порахуйте…, і скажіть.
  • Якому двоцифровому числу  дорівнює літак?
  •  Чому?

 - Як ви порахували?

https://arhivurokov.ru/multiurok/html/2017/05/05/s_590c588e4c3f4/600898_6.jpeg

  • Так,  24. У кожного трикутника по три кути і склавши їх ми дістанемо число 24. Проте, чи було вам зручно?

Вчитель пише на дошці: 3+3+3+3+3+3+3+3=24.

  •           Тому,  для зручності дію додавання, ми вже зовсім скоро будемо замінювати на дію множення.

Вчитель пише на дошці: 3*8=24. Де – перше число(3) вказує  нам, яке число ми  б додавали, а друге(8) – показує скільки разів ми його додавали. Але це зовсім інший політ…

Наступна наша посадка це:

  1. «Художня майстерня».

Вчитель кожній парі роздає «малюнок – пазлів» ( малюнок може бути у всіх однаковий).

 - Давайте зберемо малюнок – пазлів.

 Хто перший малюнок зібрав,

Усіх тихесенько чекав.

Вчитель: Використовуємо метод ППП (подумайте, поговоріть, поділіться)

 - Подивіться на малюнок, поміркуйте, поспілкуйтеся з сусідом і поділіться вашими думками. Складіть усно задачу.  Пригадайте всі складові частини задачі.

Похожее изображение

Картинки по запросу схеми задач 2 клас

Вчитель роздає кожній парі схеми, для складання задач.

Підходить до кожної пари і надає індивідуальну допомогу.

- Хто задачу з другом склав тихенько руку підняв.

Діти розказують свої задачі.

Вчитель:

 - Які чудові і різні задачі в вас вийшли. Але запишемо  ми їх після офтальмологічної - рухливої хвилинки.

5. Офтальмологічна рухлива хвилинка.

Танець «Що таке дружба?» https://www.youtube.com/watch?v=Ybgj_9Vp93Y

Вчитель:

- Добре з бджілками ми танцювали…

Ну а зараз бджілки в вулик полетіли, а  ми на місця посідали.

6.  Наступна наша посадка «Задача».

-  Запишіть вашу задачу у зошит, склавши коротку умову, розв’язання і відповідь. Вчитель підходить до дітей і допомагає, якщо це необхідно. Важливо, щоб кожна дитина в цьому завданні відчула себе успішною.

Вчитель:

-  Ми записали і розв’язали з вами різні задачі, хоча в нас був однаковий малюнок. Ви дуже творчі!

8. І наступна посадка: Гра «Шість цеглинок»

Продовжуючи працювати у парі ми зробимо модель літака. Наші літаки готові до польоту.

7. Наступна посадка в нас - «Географічна».

 Вчитель підходить до дітей, пропонує витягнути кожній парі одну картку. На картках написані міста нашої України. Парна взаємоперевірка.

- На цій зупинці буде парна взаємоперевірка (пари приїхали з одного міста: Київ – Київ, Одеса – Одеса, Черкаси – Черкаси.) Вчитель роздає картки. Пари зустрічаються біля мапи (мапа висить на дошці) нашої країни, вказують це місто обмінюють зошити для усної перевірки. Якщо ваш літак прилетів з зошитом, у якому все написано правильно, вважайте, що він пройшов технічну перевірку і може вільно літати, повертаючись на своє місце. А якщо ви зробили помилки, необхідно їх виправити – відремонтувавши ваш літак  для подальшого польоту.

Вчитель:

- Увага, до польоту готуються літаки з міста:

Київ (місце зустрічі біля мапи, обмінюються зошитами сідаючи поруч де є місце у класі), Черкаси, Миколаїв, Одеса, Вінниця. Вчитель підходить до всіх груп і нагадує, що перевірка усна, і ви може лише показати де помилка, якщо вона є. А виправляє її тільки власник зошита. Технічна перевірка зроблена і всі групи сіли на свої місця.

  1. Домашнє завдання.

V.   Підсумок. Рефлексія – гра.

- У рядочок ми усі встаємо. Я говорю початок речення, якщо продовження не вірне – ви не рухаєтеся, а літак не злітає. А якщо продовження вірне -  крок вперед.

1.У нас був урок:  музичного мистецтва, читання,

математики – крок уперед.

2. На уроці ми: працювали у парах(крок  уперед), писали словниковий диктант, розв’язували і складали приклади(крок  уперед), записували у зошит задачу з підручника, складали задачу за допомогою малюнка( крок уперед).

3. Урок був: на вулиці, в музеї, в магазині, в класі.

4. На уроці ми: допомагали один одному(крок уперед), закріпили навички додавання і віднімання двоцифрових чисел.(Діти вже біля вчителя.)

 Тепер ми зробимо один великий літак з наших маленьких літачків, бо ми дружній клас!

- Дякую за урок!

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кайдалова Наталія Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
27 серпня
Переглядів
614
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку