Урок-зустріч з героями мультфільмів

Про матеріал
конспект уроку математики в 2 класі по темі: "Закріплення додавання і віднімання двоцифрових чисел. Порівняння іменованих чисел".
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                   Вчитель  початкових  класів

                                                                                          Закусилівської  ЗОШ І-ІІІ ступенів

                                                                                                                        Панько Н.М.

 

Тема. Закріплення  додавання   і  віднімання  двоцифрових  чисел. Порівняння  іменованих  чисел.

Мета: закріпити  навички  додавання  та  віднімання  двоцифрових  чисел; формувати  вміння  порівнювати  іменовані   числа ; розвивати  мислення , вміння  виявляти  зв’язки, формулювати  висновки, пробуджувати  інтерес  до  предмета  через  гру ,  логічні  завдання.

Обладнання : роздаткові  та  сигнальні  картки , мультиплікаційні  герої , квітка ромашка для  гри «Мовчанка» , конверти  з  геометричними  фігурами .

      Хід  уроку.

І. Організаційний  момент.

1.Вже закінчилась перерва
  І дзвенить для нас дзвінок.

Тож пора нам поспішати
Починаємо урок!
А щоб він минув не марно -
Працювати будем гарно!

2. Вправа «Очікування»
— Чого ви очікуєте від сьогоднішнього уроку? На що сподіваєтесь?
(Учні висловлюють свої очікування . Починають так: «Я очікую...»)

ІІ. Актуалізація  опорних  знань.

Почнемо  ми  сьогодні  наш  урок  із  перевірки  домашнього  завдання . Вона  буде  проходити  у  вигляді  вправи  « Мікрофон». Не  забудьте   що  відповідь  дає  тільки  той  у  кого  мікрофон .

  1. Перевірка  домашнього  завдання . Вправа « Мікрофон»
  • Прочитайте  записані  рівності ?
  • Чого  Каркарона  принесла  більше : монет  чи  прикрас ?  На  скільки ?

Я  знаю,  що  ви  всі  любите  лічити ? Так?  А  чи  швидко  і  правильно   ви  лічите  ми  перевіримо  граючись  у  гру « Мовчанка»  . А  так як  це  мовчанка  і  говорити  не  можна.  То  вам  будуть  допомагати  сигнальні  картки  ,  що  лежать  на  парті. Кожен  колір  сигнальної  картки  відповідає  певному  числу.

  1. Усна  лічба. Гра « Ромашка»

 

 

 

 

  1. Хвилинка  каліграфії.

Настав  зимовий  ранок

Мама  на  кухні  готувала  сніданок

7 млинців  приготувала

Киця  Мура  один  вкрала

Порахуйте  ті  млинці

Що  потраплять  зранку

Дітям  до  сніданку.

  1. Математичний  диктант.
  • До  35 додати  різницю  чисел 17 і  9
  • Від  65  відняти  суму  чисел  28  і  7
  • Від  80   відняти  різницю  чисел 67  і  7

( Вззаємоперевірка  в  парах  :  35+(17-9)=43 ;  65 – (28+7)=30; 80-(67-7)=20 )

ІІІ   Повідомлення  теми  і  мети  уроку.

  • Ви  мабуть  уже  здогадались,  що  урок  у  нас  сьогодні  незвичний. Ми  будемо  разом  з різними  героями  мультфільмів  виконувати  цікаві  завдання , а  також  покажемо  як  навчились  додавати  і  віднімати  двоцифрові  числа , як  вправно  розв’язуємо  задачі, порівнюємо  іменовані  числа . Отож  в  путь .

ІV  Вивчення  нового  матеріалу .

1 . Виконання  завдання  387 ( робота  в  групах «Дерево рішень»)

Любі  мої  діти, там  хтось  сперечається. Та  це  ж  гусенята  Віллі,  Біллі  та  Діллі. Вони  виконували  завдання  від  Поночки .  Кожен  старався   і  хотів  виконати  якнайкраще, та  в  них  виявилась  помилка . Але  в  кого  вони  не  знають. Давайте  ми  зараз  попрацювавши  в  групах  знайдемо  помилку. А  результати  розмістимо  на  дошці  на  таких  собі  цікавих  деревах. На  одному з  них  коричневі  листочки. А  на  іншому зелені. На  зеленому  ми  розмістимо  відповіді  тих  гусенят, які  не  допустили  помилок,  а  на  коричневому – того , хто  помилився. Отож  працюємо.

2.  Робота  з  підручником . Завдання  388.

  • Молодці, ви  гарно  справились. Та  на  нас  знову  чекає  завдання. До  нашого  підручника  заглянув  Лунтик  і  взявся  за  голову . Він  ніколи  не  бачив  прикладів  у  яких  відсутні  числа. А  замість  них  якісь  білі  квадратики. А  ви  з  такими  завданнями  вже  зустрічались. Дуже  добре. Давайте  покажемо  нашому  герою  як  їх виконувати  . Ми  працюємо  за  зразком номер  388 і  кожен  сам .
  • А  зараз  ми  перевіримо один  одного .( взаємоперевірка в  парах ,запис  на  дошці). Ой  які  ви  вправні   та  розумні.  Лунтик  все  зрозумів він  навчився  з  вами  працювати  над  такими  завданнями .

3. Порівняння  іменованих чисел.

- На  дорозі  ось  Незнайко він  не  знає  як  йому  порівняти  всі  ці  числа  ,  що  у  номері  389. Може  й  тут  ми  з  вами  будем  молодцями ,  порівняєм  числа  і  прокоментуємо,  щоб  Незнайко  теж  встиг  записати  до  свого  зошита  результати , бо  в  нього  наступний  урок  математики .                             

5дм4см>45см                                   75хв  >1год5хв

99см< 1м                                            2доби 2год>49год

4 . Фізкультхвилинка .

  • Молодці, діти  ви  дуже  гарно  допомагаєте  героям  та  мабуть  і  втомились  трішки. Давайте  відпочинемо  і  проведемо  фізкультхвилинку .

Треба дружно всім нам встати,

Фізкультпаузу почати.

Руки вгору, руки вниз,

На сусідів подивись

І зроби чотири кроки –

Заморились на уроках.

Вище руки підніміть

І спокійно опустіть.

Нахиліться, розхиліться,

Станьте прямо, усміхніться.

Плесніть, діти ,кілька раз...

За роботу, все гаразд!

 

V .  Розвиток  математичних  умінь .

  1. Робота   над  задачею 390 .

За  роботу  час  прийнятись й  знов  комусь  допомагати .  Пригадаєм  зараз  з  вами  як  задачу  розв’язати. Всі  поглянем  у  підручник  там  задача є  у  нас  під  номером  390. Попрацюємо всі  разом . Прочитайте  задачу.

  • Про  кого  розповідається  в  задачі? ( про  учнів  2  класу).
  • Що  діти  робили? (пили  сік )
  • Який  сік? (апельсиновий, томатний, яблучний)
  • Скільки  учнів  пило  апельсиновий  сік? (12)
  • Скільки  томатний ?9
  • Скільки яблучний ? 10
  • Про  що  запитується  в  задачі?
  • Чи  можемо  ми  зразу ж  дати  відповідь  на  запитання? Яку   дію  потрібно  розв’язати ?

        12+9+10=31

Запишемо  розв’язок  задачі  в  зошити.

  1. А  тепер попрацюємо  в  парах  і  складемо  аналогічну  задачу про  свій  клас.( діти  складають  задачі .)
  2. Самостійна  робота  над  задачею 391 , один  учень  біля  дошки.
  • До  нас  завітала  Маша  і  говорить,  що хоче  з  нами  позмагатись  у  розв’язання  задачі 390. Діти   ви  погодитесь   прийняти  участь  у  змаганні ? Отож  до  роботи .

Про роботів – 26

Динозаврів – 13

Космос  - 9

26+13+9=48

Перевірка  за  розв’язком  на  дошці.

Маша   задоволена   змаганням  і  перекаже  своїм  друзям, що  в  другому  класі  є  в  кого  вчитись.

4.Вимірювання  та  порівняння  відрізків .

- Діти  і  знову  чую  суперечку і  не  десь. А  прямо  у вашому  підручнику. Загляньте  до  номера  392.Хто  там  сперечається ? ( гусінь  і  черв’ячок)

- Прочитайте  які  вони  мають  імена. А  як  можна  визначити  довжину  шляху? Що  нам  потрібно? Дуже  добре  Давайте  попрацюємо  в парах  і  вирішимо  суперечку  між  двома  героями.

4+3+3+2=12 ( черв’ячок  Зем  ), 3+2+3+2=10( гусінь Бум)

  1. Офтальмологічна  пауза

Оченята  роблять  вправи

Вліво, вправо, вліво, вправо

Потім  вгору, потім  вниз

Оченятами  дивись .

  1.  Робота  з  геометричним  матеріалом .
  • До  нас  прийшли  конверти від Колобка ,  а  в  них  завдання які  треба  виконати  в  парі . Кожна  пара  відкриває  свій  конверт  і  виконує  завдання.( Скласти  із  фігур  квадрат)

VІ . Підсумок уроку

 Рефлексія.  Оцінювання.   

      Оцініть свою роботу.  Підніміть руки, хто задоволений тим, як працював на уроці?

  Хто думає, що міг би працювати краще?

 Кому було цікаво на уроці?  Яке завдання було складним? 

 Покажіть картку, яка відповідає вашому настрою в  кінці уроку?  

     VІІ . Домашнє  завдання .

А  зараз  настав  час  записати  домашнє  завдання   394, 395. Ви, діти, всі молодці.  Працювали дружно, старанно,. Впоралися з усіма завданнями. Я вами задоволена.  Дякую вам за роботу. 

 

docx
Додав(-ла)
Panko Natalia
Додано
29 серпня
Переглядів
468
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку