Інтегрований урок до Дня гарбуза

Про матеріал
Інтегрований урок до Дня гарбуза, 26 жовтня. Містить цікаві завдання, вправи та ігри для учнів 1 класу.
Перегляд файлу

Тема: День гарбуза

Мета:  розширити знання учнів  про гарбуз;

-         познайомити з історією,лікувальними властивостями гарбуза;

-         показати практичне значення знань з української мови, математики, ЯДС, мистецтва;

-         розвивати пізнавальний інтерес, уяву, спостережливість, уміння аналізувати та робити висновки;

-         удосконалювати навички продуктивної праці у парі, групі;

-         виховувати любов і повагу до народних традицій та звичаїв нашого народу.

 

Хід уроку

  1. Привітання

Всі почули вже дзвінок.

Він покликав на урок,

Кожен з нас приготувався,

На перерві постарався.

Зараз сядуть лиш дівчатка,

А за ними – і хлоп'ятка.

 

2.  Вправа мій настрій

Без названия (5).jpgБез названия (5).jpgБез названия (5).jpg

3.Відгадування загадки

На городі виріс дужий,

Круглий, жовтий і байдужий

До червоних помідорів,

До капусти і квасолі.

Хто цей гордий карапуз?

Здогадалися?…

(гарбуз)

 

Щорічно 26 жовтня у США відзначається День гарбуза (Pumpkin Day). Але свято з кожним роком поширюється світом, набуваючи всесвітнього статусу, бо прихильників цього смачного помаранчевого плоду багато і в інших країнах. Це день, присвячений вшануванню одного з найулюбленіших і найуніверсальніших плодів на землі – гарбуза. За його поживні властивості та багате культурне значення, гарбуз займає особливе місце в багатьох серцях і традиціях.

 

4. Історія походження

Цей овоч родом з Північної Америки. А назву свою він отримав від грецького "Pepõn" - велика диня. Ще до прибуття перших переселенців, гарбуз був одним з основних продуктів на столі індіанців. 
Коли Колумб привіз гарбузове насіння до Європи, цей овоч почали використовувати для того, щоб нагодувати худобу, а не людей. Але згодом гарбуз почали широко використовувати в кулінарії.

 

 - Що нового ви дізналися з тексту?

- А можливо знали щось вже?

- Звідки родом гарбуз?

- Хто полюбляв гарбуз?

- Хто привіз гарбузове насіння до Європи?

- Де використовують гарбуз?

 

  1. Складання «хмари» слів.(Додаток 1)
  2. Слухання вірша «Ходить гарбуз по городу»
  3. Технологія «Ромашка Блума»

-         Хто ходив по городі?

-         Якщо я правильно зрозуміла Гарбуз шукав родичів га городі?

-         Чому на вашу думку огірки у віршику Гарбузові сини-дочки?

-         Як ви думаєте, що могло б відбуватися потім?

-         Розкажіть, будь ласка, як ви ставитеся до головного героя? Опишіть його.

-         Чи можемо ми у звичайному життя спостерігати подібну поведінку? Де саме?

 

  1. Інсценізація української народної пісня «Ходить гарбуз по городу».

 

  1.  Завдання від веселого Гарбуза

 

  1. Доберіть слова-ознаки до слова «Гарбуз» (який?)
  2. Робота з словом

-         Визначіть  кількість голосних?

-         Приголосних?

-         Скільки складі у слові?

-         Який склад наголошений?

-         Складіть речення зі словом за схемою.

 

І___  ___  ____  ____.

10. Гарбузова математика.

  1. Віднови ряд чисел.

 

Без названия (5).jpgБез названия (5).jpgБез названия (5).jpgБез названия (5).jpgБез названия (5).jpgБез названия (5).jpgБез названия (5).jpgБез названия (5).jpgБез названия (5).jpgБез названия (5).jpg 

 

 

 

 

  1. Робота в групах. Складіть пазли. (додаток 2)

-         Назви другий і п’ятий овоч зліва?

-         Котрий справва буряк? Квасоля?

-         Назви третій і сьомий овоч справа?

  1. Обчисліть вирази за малюнком. (додаток 3)
  2. Порівняй числа. (додаток 4)
  3. Гра  з ЛЕГО «Чия вежа вища?»

-         Складіть вежу з стільком цеглинок скільки страв з гарбуза ви знаєте.

  1. Художня галерея

-          Гарбуз овоч чи фрукт?

-          На що схожий?

-          Круглий як…?

-          Оранжевий як…?

-          Що можна приготувати з гарбуза?

-          У яких казках, піснях згадується гарбуз?

-          Що можна зробити з нього?

-          Чи знаєте як гарбуз використовували раніше?

-         Розмалюйте картинку за номером і дізнайтеся який овоч ховається.(додаток 5)

  1. Підсумок уроку. Склади корзинку.

-         Діти складіть у свої корзинки все, що ви запам’ятали чи вам сподобалось на уроці.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

06bfd878728f60182a767926f15c83e6.jpgДодаток 1.

 

 

 

 


Додаток 2

 

 

maxresdefault.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

471.png 1 2   3  4   5  6   7  8  9 10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Без названия (4).jpgДодаток 3

3 + 2 =

2+2 =

3 + 1 =

Без названия (4).jpgБез названия (4).jpgБез названия (4).jpgБез названия (4).jpgБез названия (4).jpgБез названия (4).jpgБез названия (4).jpgБез названия (4).jpgБез названия (4).jpgБез названия (4).jpgБез названия (4).jpgБез названия (4).jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Без названия (9).jpgБез названия (9).jpgБез названия (9).jpgБез названия (9).jpgБез названия (9).jpgБез названия (9).jpgБез названия (9).jpgБез названия (9).jpgБез названия (9).jpgБез названия (9).jpgБез названия (9).jpgБез названия (9).jpgДодаток 4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pumpkin-with-autumnal-flowers-color-by-number-580x386.jpgДодаток 5

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ханукова Римма Оскарівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
14 жовтня 2023
Переглядів
1539
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку