Смолінське НВО
Конспект інтегрованого уроку
МАТЕМАТИКА + Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
у 1-Б класі по темі:
«Додавання та віднімання в межах 10. Де живуть тварини?»
Склала і провела
вчитель початкових класів
Куратовба Ганна Вікторівна.
2020-2021 н.р.
Мета:
Формувати в учнів ключові компетентності, а саме:
Формувати в учнів предметні компетентності:
Хід уроку
І. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності
Сьогодні у нас незвичайний урок. Що очікує вас на цьому уроці? Скажу так: відкриття знання, яке водночас нове для вас і вже знайоме…
Ми спробуємо поєднати математику і ядс. Будемо вправлятися в додаванні і відніманні в межах 10, а також …
А ось і перше завдання. Розташуйте букви по порядку і ви дізнаєтеся
тему по ядс.
Т В А Р И Н И З Е М Л І
ІІ. Актуалізація опорних знань.
Каліграфічна хвилинка (працюємо в зошитах в клітинку) .На екрані «Зачаровані цифри».
На що схожі малюнки? (на цифри)
Назвіть цифри, які впізнали.
Запишіть у зошит від більшого до меншого. (Пишемо каліграфічно, старанно)
ПЕРЕВІРКА
Яких тварин впізнали? (лелека, кішка, лебідь) Де живуть?
Дізнаємося де ще можуть жити тварини.
ІІІ. Робота над темою уроку.
Які геометричні фігури ви бачите? На що схожі вони?
(гори, хвилі, водойма, дерева, ліс , рівнина, луг)
Кожна група має набір прикладів на магнітних картинках з тваринками. Діти обчислюють приклади. Співвідносячи відповідь з цифрою на картинці , розміщують тваринку у місце її проживання.
Гори ліс луг водойма
Орел 5+4=9 дятел 4+3=7 миша 3+5=8 бобер 6+4=10
Змія 6+3=9 вовк 7+0=7 кріт 4+4=8 равлик 7+3=10
Барс 7+2=9 кабан 6+1=7 джміль 6+2=8 щука 8+2=10
Муфлон 8+1=9 пташка 2+5=7 лелека 7+1=8 жаба 5+5=10
Ящірка 0+9=9 ведмідь 5+2=7 хом’як 0+8=8 черепаха 9+1=10
Висновок : тварини можуть жити в різних умовах.
ФІЗХВИЛИНКА. ГРА « Земля, вода, небо»
7-2=5 8-0=8 10-10=0
3-1=2 4-0=4 9-7=2
6-3=3 9-4=5 10-2=8
Наче мерехтить,
За пальне - поп'є нектар
Й знову у політ? ( метелик)
Відео https://www.youtube.com/watch?v=R7edjAcDfjc
Математична розмальовка в подарунок.
ІV. Заключна частина. Рефлекія.
Тепер я знаю, що…
Тепер я вмію …