Презентація до інтегрованого уроку з математики та природознавства "Число 10. Доповнення до 10. Утворення числа 10. Натуральні числа. В гостях у Н2О." ( 1 клас. Урок 36)

Про матеріал
Презентація до інтегрованого уроку з математики та природознавства "Число 10. Доповнення до 10. Утворення числа 10. Натуральні числа. В гостях у Н2О." ( 1 клас. Урок 36) Допоможе цікаво провести урок. Ознайомити дітей з утворенням числа 10; поняттям «двоцифрове число». Формувати уміння обчислювати приклади, порівнювати числа, розвивати логічне мислення. Розкрити значення води; ознайомити з властивостями води. Виховувати бережливе ставлення до води та інтерес до математики. Формувати вміння роботи в групі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Число 10. Доповнення до 10. Утворення числа 10. Натуральні числа. В гостях у Н2 О. ( 1 клас. Урок 36)Виконала Шкуматова О. Ю.,Вчитель початкових класів. Сергіївського. ЗЗСО І-ІІІ ст.

Номер слайду 2

- Любі діти! Добрий день! Зичу праці і пісень. А ще, друзі, всім бажаю Сил, натхнення на весь день! - Добрий день! Добрий день! Дякуєм за побажання. На урок берем з собою Знання, вміння, навички й старання. Девіз роботи на уроці: - Діяти активно ! - Думати оперативно! - Сперечатися доказово - Для всіх обов’язково!

Номер слайду 3

Загадка: Без коліс, без ніг,А біжить як день, так ніч. (річка)Сьогодні я пропоную вам бути мандрівниками-дослідниками. Ми вирушимо з вами в подорож по ….. Вирушимо річкою не звичайною, а Математичною. А попливемо на красивому човні.

Номер слайду 4

Попрацюймо в команді: на столі лежить велика математична розфарбівка, давайте створимо власноруч свій яскравий човник. Чудовий парусник ми отримали!

Номер слайду 5

Та перш, ніж вирушати в подорож, визначимо маршрут. Треба з’єднати лінією цифри у порядку зростання. Хто швидше зробить, той і буде капітаном. 7 1 9 2 5 10 3 8 5 6 З капітаном визначились, вирушаємо!

Номер слайду 6

Тема урока: Число 10, в гостях у Н2 О.- Тепер перевірю: уважні чи ні,Хто тему уроку повторить мені?Вузлик ще один сьогодні будемо в'язати. На уроці тему... будемо вивчати. Тема хоч для вас знайома, але все ж цікава. Будуть в ній нові слова, буде і забава.І в скарбничку нашу, поки вивчим тему,Різних скарбів пребагато ми з вами зберемо.

Номер слайду 7

Перша зупинка “Математична розминка” Тест. Склад числа. Сусіди числаhttps://naurok.com.ua/test/start/48501

Номер слайду 8

Каліграфічна хвилинка. Раз - ялинка, Шість – колючий їжачок, Два - дубок, Сім – грибок-боровичок,Три - березовий гайок, Вісім - бджілка,А чотири - це травиця, Дев'ять - пташка,П'ять – мурашка-трудівниця, Десять — квіточка ромашка. Запишіть всі числа які зустрілись вам у лічилці.

Номер слайду 9

Гра «Мозкова атака»Скільки козенят хотів з’їсти вовк ?Скільки пальців на руці?Скільки рогів у 2-х корів?Скільки туфельок загубила Попелюшка?Скільки хвостів у 2-х котів?- Скільки кутів у квадрата?

Номер слайду 10

Насунули хмари. Пішов дощ. Він швидко припиниться, якщо правильно вирішаємо завдання вікторини: https://learningapps.org/9241959

Номер слайду 11

Вода – одна з найпоширеніших і незвичайних рідин на Землі. Вона заповнює моря, озера, ріки, падає дощами. Давайте проглянемо з вами повчальний і цікавий мультфільм про воду, який для нас підготував канал “Плюс-плюс”: Бесіда про воду.

Номер слайду 12

 Дослід 3. Понюхайте воду, покуштуйте на смак. Властивість. Вода без запаху, смаку. Без води неможливе існування ні людини ні всього живого. Ми з собою у мандрівку теж взяли воду. А може, не треба було брати воду, бо у морі багато води. Чому? Отже ми, дослідники, визначимо властивості води. Дослід 1. Переливання води з однієї посудини в іншу. Чому вода переливається? Властивість. Вода рідка. Дослід 2. Зануримо лінійку в стакан з водою. Чи бачимо лінійку крізь воду? Чому?Властивість. Вода прозора.

Номер слайду 13

Але не всюди вода зустрічається така чиста, як в банці. Внаслідок діяльності людини (викиди відходів заводів і фабрик, хімікати з полів) забруднюються ріки, моря. Все живе починає гинути. Люди повинні охороняти водойми. Розчищати річки, насаджувати ліси, не забруднювати береги, встановлювати очисні споруди. А ми економити воду. Міцно закривати кран. Наприклад, поки триває урок, із зіпсованого крана, з якого крапає вода, натече 1 літр води. Тож бережімо цю цінну рідину!

Номер слайду 14

Очі щільно ми закрили – це один, два, три, чотири. Потім ширше розкриваєм, Вдалині щось розглядаєм. І поки ми розглядали До шести порахували. Щоб очі наші відпочили, Робим це разів чотири. Зарядка для очей.

Номер слайду 15

  1. Арифметика-малятко “Число 10” Прямо по курсу зупинка «Новинка». На ньому ми дослідимо нове число 10 і дізнаємось про нього дещо цікаве.4. Робота з підручником.https://www.youtube.com/watch?v=1z9e. I9r_w6 I&feature=youtu.be2. Спостереження за його місцем в натуральному ряді чисел, «сусіди» числа.3. Дослідження утворення числа 10. (робота з роздатковим матеріалом) Порівняння 10 і 9. (Міркування, що зробити, щоб предметів стало порівну).

Номер слайду 16

Зупинка «Фізкультхвилинка».https://www.youtube.com/watch?v=pc. LMi59 Pqhw&feature=youtu.be

Номер слайду 17

Підсумок уроку. «Мікрофон». Остання зупинка – Підсумкова.

Номер слайду 18

Всі добре працювали на уроці. Під час подорожі ви змогли показати свої знання з математики, з природи. Оцініть свою роботу на уроці за допомогою сигнальних карток. - відмінна праця на уроці. - гарна праця на уроці. - мало активний на уроці.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Teacher ...
    Дуже дякую!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
14 грудня 2020
Переглядів
1086
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку