Я пропоную на уроці працювати під девізом «Той, хто володіє інформацією, той володіє світом», - сказав Білл Гейтс. Згадайте хто ця людина, де ви зустрічали його прізвище?
Інтегрований урок
геометрії та інформатики у 10 класі
(поглиблене вивчення математики)
Мета:
Хід уроку.
І. Організаційний момент.
Доброго дня, дівчата та юнаки! Сьогодні у нас незвичайний урок геометрії. Ми поєднаємо знання з математики та інформатики, щоб краще і ґрунтовніше засвоїти те, що вивчали на попередніх уроках. Запишіть число, класна робота у зошитах.
ІІ. Мотивація навчання. (слайд2)
Я пропоную на уроці працювати під девізом «Той, хто володіє інформацією, той володіє світом», - сказав Білл Гейтс. Згадайте хто ця людина, де ви зустрічали його прізвище?
Застосування інформації, здобутої на попередніх уроках, приведе вас до перемоги: ви більше запам’ятаєте, покращите свої знання, отримаєте високий бал за свою роботу.
Фіксувати ваші досягнення на уроці нам допоможуть картки оцінювання за кожний вид діяльності, які знаходяться на ваших столах. Підпишіть їх.
ІІІ. Відтворення та корекція знань.
Перевіряємо відповіді (слайд 4). Підрахуйте правильні відповіді та занесіть результати до картки само оцінювання за таким алгоритмом:
1 помилка – 5 балів, 2 помилки – 4 бали, 3 помилки – 3 бали, 4 помилки – 2 бали, 5 помилок – 1 бал (слайд 5).
ІV. Повторення та узагальнення знань та засвоєння відповідної їм системи знань.
Робота за комп’ютером.
Правильні відповіді – слайд 8.
V. Застосування знань та вмінь при розв’язуванні задач (слайд 9, 10)
Задача1. Площа рівнобедреної трапеції, діагоналі якої перпендикулярні, дорівнює квадрату висоти.
(учень біля дошки - за підготовленими ескізами, з використанням програми Power Point, запис – на дошці).
Задача2.( самостійно) У рівнобедреній трапеції одна з основ дорівнює 40 см, а друга – 24 см. Діагоналі трапеції взаємно перпендикулярні. Знайти її площу. (Відповідь: 1024). Трьом першим учням – по 3, 2, 1 балу.
Задача 3. У трикутник вписано ромб так, що один кут у них спільний, а протилежна вершина ділить сторону трикутника у відношенні 2:3. Діагоналі ромба дорівнюють m i n. Знайти сторони трикутника, що містять сторони ромба. (Учень відтворює розв’язання за допомогою комп’ютера). Другу частину задачі учням пропонується розв’язати вдома.
VІ. Творча лабораторія.
У мене одержався такий сенкан: (слайд 12)
Учні зачитують свої «твори».
Занесіть до своїх карток по 5 балів за творчу роботу усі, хто виступав.
VІІ. Рефлексія. (слайд 13)
Пропоную вам з 5 фігур: квадрат, прямокутник, зігзаг, коло, трикутник. Оберіть ту, з якою ви себе асоціюєте. Підніміть руки ті, хто вважає себе прямокутником або квадратом. Отже, ви – квадрат: Терплячі й завзяті, ґрунтовні й акуратні — найбільш організовані представники геометричного сімейства; прямокутник: Основний психічний стан Прямокутника — замішання. Він чекає й шукає змін. Він обов’язково знайде себе, адже “прямокутність” — це всього лише стан душі, що рано або пізно мине.
Хто обрав інші фігури, після уроку ви дізнаєтеся про себе.
VІІІ. Підсумок уроку.
Картка самооцінювання
Усниий рахунок |
|
Робота за комп’ютером |
|
Властивості чотирикутників |
|
Розв’язування задач |
|
Всього |
|
Ваш настрій
1