Інтегрований урок"Гімнастика"для учнів 4-го класу.

Про матеріал

Навчально-тренувальний урок з фізичної культури та основ здоров'я з навчальними,розвиваючими,виховними та оздоровчими цілями.Основними завданнями уроку є підвищення мотивації до систематичних занять гімнастикою,формування свідомого ставлення до власного здоров'я та фізичного розвитку.

Перегляд файлу

 

Інтегрований урок

фізичної культури та основ здоров’я

для учнів 4 класу

 

 

 

Тема: «Гімнастика».

Тип уроку: навчально-тренувальний.

Мета:

навчальна: вивчати комплекс вправ ранкової гімнастики;

розвивальна: розвивати спритність, спостережливість, увагу, дисциплінованість;

виховна: виховувати уміння працювати в команді, взаємодопомогу та взаємовиручку.

Завдання:  1. Навчити виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики.

  1. Сприяти підвищенню мотивації до систематичних занять гімнастикою.
  2. Упроваджувати нестандартні методи й форми навчання на уроках фізичної культури.
  3. Сприяти формуванню свідомого ставлення до власного здоров’я й фізичного розвитку.

Інвентар: картки із завданням, іграшки, скакалки, обручі, м’ячі, секундомір, дидактичні картки, музичні записи.

Місце проведення: спортивний зал.

Час проведення: 40 хвилин.

 

Частина уроку

Зміст

Дозу-вання

Організаційно-методичні вказівки

 

 

Підготовча

(12 хв.)

1. До спортивної зали заходять учні та розташовуються навколо вчителя. Привітання.

2. Вимірювання ЧСС 1 (6 с).

 

 

3. Релаксація «На морі».

- Діти, уявіть, що ми зараз перебуваємо не на уроці, а на березі моря. Для цього заплющіть очі та трішки пофантазуйте:

«Я на морі… Світить яскраве сонечко. Я дивлюся на безмежні

водні простори. Вони виблискують різними кольорами: синім, фіолетовим, смарагдовим. Дихаю вільно, спокійно. Хвильки набігають одна на одну й тихесенько вдаряються об берег. Здається, що море шепоче, лоскоче та лагідно розмовляє зі мною. Як чудово навкруги. Я почуваюся найщасливішою людиною на Землі!»

4. Бесіда «Ранкова гімнастика».

  •             Коли ви прокидаєтеся, що ви робите? Під час сну організм людини відпочиває. М’язи розслаблені, серце працює спокійно, дихання уповільнене та неглибоке. На час пробудження хочеться потягнутися, глибоко вдихнути. Це буває тому, що всі органи починають працювати не одразу в повну міру. Ранкова гімнастика (РГ) пробуджує та заряджає організм на весь день.
  •             Чи всі вправи ранкової гімнастики  бувають однаковими?

Виконуючи їх, ми примушуємо працювати різні м’язи, розвиваємо силу, гнучкість, спритність, набуваємо гарної осанки, укріплюємо серце, покращюємо дихання.

  • Чому ранковою гімнастикою займаються регулярно?

Гімнастика зранку потребує наполегливості та дисциплінованості. Потрібна воля, а її виховує ранкова гімнастика.

5. Виконання комплексу ранкової гімнастики (РГ).

 

6. Вимірювання ЧСС 2 (6 с).

 

1 хв.

 

 

1 хв.

 

 

2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 хв.

 

 

1 хв.

 

 

Учитель перебуває в центрі спортивної зали. Руханка.

Результат записується в таблицю.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інтерактивний метод «Мікрофон»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перевірка домашнього завдання

 

 

 

 

Учні виконують комплекс РГ за бажанням.

Результат записується в таблицю.

 

Основна (23 хв.)

1. Повідомлення завдань уроку.

- Завдання заховані в залі.

- Учні біжать в різні боки у пошуках пакета.

- Триває запланована загальна рухова метушливість.

- Діти знаходять пакети та шикуються «за кольором».

- Пакети вручаються капітанам.

2. Вправи у русі:

  • Ходьба на носках, п’ятах.
  • Ходьба зі зміною напрямку.
  • Ходьба зі зміною положення рук за сигналом.
  • Біг у середньому темпі.
  • Біг із зупинкою.

 

3. Вправи на поновлення дихання:

- «Обійми плечі»:

руки зігнуті в ліктях, кисті рук повернуті одна до одної. Обійняти себе за плечі – вдих, руки розвести в сторони – видих.

- «Маятник»:

Голова – прямо. Повертати голову праворуч та ліворуч, роблячи вдих у крайніх положеннях, під час повороту робити видих.

4. Вимірювання ЧСС 3 (6 с).

 

 

5. Робота з дидактичними картками.

  • Станція «Відповідайка»

Вправи рівноваги (ходьба по колоді з різним положенням рук).

Діти відповідають на питання за картками.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Станція «Розумійко»

Стрибки на скакалці.

Діти складають прислів’я.

 

 

 

 

 

 

  • Станція «Екологічний патруль»

Вправи лазання та перелазання на гімнастичній драбині та гімнастичній лаві.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Силові вправи:

  • підтягування колін до грудей у висі на гімнастичній драбині;

 

  • згинання-розгинання рук в упорі ззаду на гімнастичній драбині.

 

Діти збирають лікувальні трави

(вища ліга),

рятують тварин (середня ліга),

викидають «сміття» (низька ліга)

6. Вимірювання ЧСС 4 (6 с).

 

 

3 хв.

 

 

 

 

 

2 хв.

 

 

4 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 разів

 

 

 

 

8 разів

 

 

 

 

1 хв.

 

 

12 хв.

 

4 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

4 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв.

Учитель уважно спостергіає за подіями та контролює їх.

 

 

 

 

 

У колону по одному в обхід по залі.

 

 

 

Стежити за дотриманням дистанції.

Дихальні вправи за методикою О.М.Стрельнікової.

 

 

 

 

 

Показ виконують діти.

 

 

 

Результат фіксується в таблицю.

 

 

Диференціація

Картка № 1.

Вища ліга        - ходьба, м’яч під ногою.

Середня ліга        -  

ходьба приставним кроком, м’яч попереду з руки в руку.

Низька ліга           -

Ходьба приставним кроком, руки на пояс (страховка).

 

Диференціація

Картка № 2.

Вища ліга        -

4 х 30 р.

Середня ліга        -  

4 х 20 р.

Низька ліга           -

4 х 10 р.

 

Диференціація

Картка № 3.

Вища ліга        -

ходьба по другій планці гімнастичної драбини схресно.

Середня ліга        -  

ходьба по першій планці гімнастичної драбини схресним кроком.

Низька ліга           -

ходьба по першій планці гімнастичної драбини приставним кроком.

        - 7 разів

        - 5 разів

        - 4 рази

 

         - 6 разів

         - 5 разів

         - 4 рази

 

      Усі: Ходьба, ноги схресно через лаву, міняючи положення рук.

Результат фіксується в таблицю.

Заключна частина

(5 хв.)

1. Підбиття підсумків уроку:

- виявлення кращих;

- виставлення оцінок.

2. Психологічний тренінг «Я мрію про…»:

- Складіть долоньки «човником», заховайте в них свою мрію, тихенько промовляючи те, про що ви мрієте. Притуліть їх до серця й наповність вашу мрію добротою й теплотою. А тепер зігрійте свою мрію теплим диханням і відпустіть її. Нехай вона летить та обов’язково збувається. А ми скажемо їй у слід: «Я вірю в те, що моя мрія здійсниться і принесе мені щастя…»

3. Нагородження.

4. Вимірювання ЧСС 5 (6 с).

 

 

5. Прощання.

Побажання бути сильними, спритними, витривалими, гарними, упевненими, організованими тощо.

Організоване залишення спортивної зали.

1 хв.

 

 

2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв.

 

 

 

1 хв.

 

 

 

Емоційно та позитивно вплинути на учнів, налаштувати їх на добро й віру в свою силу.

 

Результат пульсометрії (подивитись графік).

 

 

 

 

 

В колону по одному.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
3.7
Оригінальність викладу
3.3
Відповідність темі
3.7
Загальна:
3.6
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Наливайко Інна
    Якщо це НУШ, то тут не має бути навчальної, розвивальної та виховної мети. А є ЗОРи та КОРи.
    Загальна:
    1.3
    Структурованість
    2.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    1.0
  2. корячко олексій петрович
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. морозов олександр
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Фізична культура, Розробки уроків
НУШ
Додано
7 січня 2018
Переглядів
2354
Оцінка розробки
3.6 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку