Інтегрований урок інформатики у 2 класі (ІІ семестр) "Країни, мови яких ми вивчаємо"

Про матеріал
Інтегрований урок інформатики, української мови, англійської мови, природознавства. Мета: розширити та узагальнити знання учнів по темі ”Animals”; закріпити навички роботи з клавіатурою ( режим англійських літер); формувати вміння працювати з програмами підтримки інших предметів ( англійської мови); розвивати увагу, логічне мислення, здатність поєднання отриманих знань на уроках англійської мови та інформатики, підтримувати пізнавальний інтерес, уміння концентрувати увагу на основному матеріалі, формувати творчі здібності учнів; виховувати розуміння необхідності роботи з комп’ютером, вміння працювати в групах, любов до інформатики; шанобливе ставлення до тварин
Перегляд файлу

Інтегрований урок інформатики у 2 класі (ІІ семестр)

Тема     Країни, мови яких ми вивчаємо 

Мета:вдосконалити навички монологічного та діалогічного мовлення; розширити та узагальнити  знання учнів по темі ”Animals; закріпити навички роботи з клавіатурою

( режим англійських літер); формувати вміння працювати з програмами підтримки інших

предметів ( англійської мови); розвивати увагу, логічне мислення, здатність поєднання отриманих знань на уроках англійської мови та інформатики, підтримувати пізнавальний  інтерес, уміння концентрувати увагу на основному матеріалі, формувати творчі  здібності учнів; виховувати розуміння необхідності роботи з комп’ютером, вміння працювати в групах, любов до інформатики; шанобливе ставлення до тварин

Тип уроку: інтегрований урок інформатики, української мови, англійської мови, природознавства.

Програмне забезпечення: презентації-тренажери  «London Zoo», «Animals», GCompris.

Вимоги до учнів: знати переклад деяких слів з української англійською мовою; вміти працювати у програмі підтримки англійської мови.

 

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

Повторення правил техніки безпеки.

Зараз ми  пригадаємо  деякі із правил поведінки та техніки безпеки в комп’ютерному класі, які всі ви знаєте.

Доповніть речення

Закінчи за початком правила поведінки та техніки безпеки в кабінеті обчислювальної техніки:

1.Під час роботи за комп’ютером руки повинні бути  _____________________ .

2.Відстань від екрану монітора очей  учня під час роботи за комп’ютером не менше _____  сантиметрів.

3.Не приносити у кабінет обчислювальної техніки _______________________.

4.Не торкатися _______________.

5.Без дозволу вчителя не можна___________________.

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Сьогодні на уроці ми будемо працювати у групах. Виконувати творчі, цікаві завдання.

Правила роботи у групах.

2.1.Анаграми. Звуковий аналіз словникових слів

На попередньому уроці ми побували у царстві букв та звуків.

Мовка залишила для вас завдання на повторення.

Розшифруйте слова (надаються кожній групі).

ЗАЦЬЄ,  РОВАКО,  ДМІВЕДЬ,  ЦЯЛИСИ

Назвіть приголосні тверді, м`які, голосні звуки. Яке слово зайве? Чому?

2.2. «Переклад слів іноземною мовою»

Чи знаєте ви, як перекласти  ці слова на англійську мову?

Заєць, корова, ведмідь, лисиця.
Hare, cow, bear, fox.

III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Чи часто ви подорожуєте з батьками? У які країни ви їздили? Чи спілкувалися ви англійською мовою в подорожі?

Тема нашого уроку — «Країни, мови яких ми вивчаємо».

IV. СПРИЙНЯТТЯ ТА УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

4.1.Читання вчителем тексту - розповіді "Країни, мови яких ми вивчаємо"

4.2.Ланцюжкове читання (діти читають текст абзацами).

4.3.Вибіркове читання.

Вчитель читає запитання, а діти шукають відповідь у тексті.

  •      Де розташована Великобританія?
  •      Як називається столиця Великобританії?
  •      На якій річці розташований Лондон?
  •      Що знаходиться у центрі Лондона?
  •      Як називається столиця Німеччини?
  •      Як називається столиця Франції?
  •      Що є обов'язковим в Англії?
  •      Якою мовою розмовляють у Франції?
  •      Чим славиться Німеччина?

4.4.Перевірка усвідомлення нового матеріалу.

За допомогою підручника с.151-154, учні знаходять  відповіді та складають логічний ланцюжок у своїй групі, а потім на дошці.

Завдання 1 «Відшукайте країну, її столицю, мову, чим вона славиться.»

Англія       -     Лондон    -   англійська  -   футбол регбі гольф

Франція      -    Париж     -   французька   - Ейфелева вежа

Німеччина   -   Берлін     -    німецька

  http://www.rul.ua/static/images/manuf/111267778206_middle BMW  http://www.rul.ua/static/images/manuf/1351267779105_middle Volkswagen   http://www.rul.ua/static/images/manuf/941302508996_middleOpel   http://www.rul.ua/static/images/manuf/821267779410_middleMercedes-Benz

 

Яку іноземну мову ви вивчаєте у школі?

Чи вмієте ви спілкуватися англійською мовою? Писати? Читати?

Сьогодні ми з вами подорожуємо до Лондону. Але спочатку нам потрібно повторити англійську мову.

4.5. Робота у комп’ютера .

Презентація «Тварини».

Завдання 2 «Вставити потрібну англійську  букву у назвах тварин»

Згадайте, на які групи діляться тварини? Свійські та дикі.

Які це свійські тварини? Які дикі? Де ми можемо бачити диких та свійських тварин?

Фізхвилинка

Giraffes are tall, with necks so long.

(Stand on tip toes; raise arms high

up into the air)

Elephants' trunks are big and strong.

(Make trunk with a hand and an arm)

Zebras have stripes and can gallop away,

(Gallop around in a circle)

While monkeys in the trees do sway.

(Sway back and forth)

Old crocodile swims in a pool so deep,

(Pretend to swim)

Turtles in the sun go to sleep.

(Lay head on hands and close eyes)

 

4.6.Гра «Розселення тварин»

Кожній групі надаються картки з назвами тварин  англійською мовою.

Завдання 3 «Спілкуючись у групі потрібно визначити місце перебування  тварин».

Перевірка виконання завдання на дошці – колективно.

Ферма                                 Зоопарк

Squirrel , goat,  snake, sheep, fox, elephant, giraffe, bear, duck, chicken, hippo, crocodile, camel, lion, horse, leopard, tiger, cow, pig, monkey, goose, lamb, rabbit, hare.

V. ЗАСТОСУВАННЯ НАБУТИХ ЗНАНЬ

5.1.Опис тварин

Завдання 4  «Вгадай тварину за її описом»

Прочитайте тексти і впишіть назви тварин. Доберіть малюнок.

1 група

An elephant is a huge animal that lives in Africa and Asia. Elephants are grey, they have two big ears, two long teeth (tusks) and a long nose (a trunk). They eat leaves, plants, fruit and roots. Elephants are mammals.

 A fox belongs to the dog family. It is a mammal. Foxes are red and they have beautiful fluffy tails. They are very cunning, They catch and eat small animals and birds. They live all over the world.

2 група

A giraffe is a tall animal with a long neck and thin long legs. Animals live in Africa, they eat tree leaves and fruit. Giraffes are mammals. Their bodies are covered with brown marks.

A hare is a small mammal with a short tail, long legs and long ears. Hares eat plants and fruit. They can jump and run very fast. Hares live in Europe and America.

3 група

A lion is a large wild cat. It is called “the king of beasts”. It has sharp teeth and claws, a big head and a long tail. Lions are predators, they hunt for other animals. Animals live in Africa and India in groups called prides. Lions are very strong, smart and cunning.

A bear is a large mammal. Bears have large paws with sharp claws. They can climb and swim very well. They live all around the world. Animals like to eat meat, fish, plants, fruit, berries and honey. Bears have a sweet tooth.

4 група

A camel is a large mammal. It lives in Africa. It eats vegetation: plants, grass and grain. Camels have a long neck and two humps. They can live without water for 10 months.

A wolf is a wild mammal. Wolves are of grey colour and they look like dogs. They are smart predators and eat other animals. Wolves live in small groups in forests and mountains.

5 група

A crocodile is a large dangerous animal that lives in rivers and lakes of Africa, Asia, Australia and America. Predators eat fish and mammals. They can swim and run very fast.

A monkey is a small animal with a long tail. Monkeys live in the forests of America, Africa and Asia. Animals are very funny, smart and active. Monkeys can run, jump, climb and play with each other. They like to eat fruit, nuts, berries, eggs and insects.

Обмін завданнями між групами та їх перевірка.

5.2.Гра «Нагодуй тварину»

Ми отримали конверт, давайте відкриємо та подивимося, що в ньому.

Запрошення

Шановні учні! Ми запрошуємо вас до найбільшого Лондонського зоопарку London Zoo. Пропонуємо вам ближче познайомитися з нашими мешканцями, більше дізнатися про життя тварин. Ми вам дозволяємо нагодувати їх, але під наглядом адміністрації нашого зоопарку.

З повагою, керівництво зоопарку. 

Завдання 5 «У кожної групи є малюнок тварини, яку потрібно нагодувати та перелік їжі. Знайдіть та встановіть відповідність» .

Жираф, мавпа, лев, риби, кролик, тигр, папуга.

Giraffe, monkey, lion, fish, rabbit, tiger, parrot.

Fish food, carrot, cabbage, leaves from trees, corn, meat, banana.

Фронтальна перевірка виконаних завдань.

Діти, дякую вам, за те, що ви добрі та відповідальні, дбаєте про тварин. Адже ми повинні шанобливо ставитися до живих істот.

Фізхвилинка під музику

Гімнастика для пальчиків.

- Ten little soldiers stand up straight.

  Ten little soldiers make a gate.

  Ten little soldiers make a ring.

  Ten little soldiers bow to the king.

  Ten little soldiers dance all the day.

  Ten little soldiers hide away.

 

VI. ЗАКРІПЛЕННЯ НАБУТИХ ЗНАНЬ, ВМІНЬ, НАВИЧОК.

 

6.1.Робота за комп`ютером .

Завдання 6    Тренажер «У зоопарку»

Діти складають назви тварин з англійських букв.

Інтерв’ю

Під час виконання завдання діти розповідають про диких тварин англійською мовою, за власним бажанням.

6.2.Релаксація.

Закрити очі ( рахувати до 3 ), відкрити очі і подивитись вдалечінь (рахувати до 5).

Повторити 4-5 разів.

Витягнути праву руку вперед. Слідкувати очима, не повертаючи голови, за повільними рухами вказівного пальця витягнутої руки вліво і вправо, вверх і вниз.
Повторити 4-5 разів.

Витягніть праву руку вперед. Слідкуйте очима, не повертаючи голови, за повільними рухами вказівного пальця витягнутої руки вліво і вправо, вверх і вниз. Повторити 2 рази.

 Закрийте очі порахуйте до 10. Відкрийте очі. Порахуйте до 10. (Повторити 2 рази. )

Скласти пальці обох рук в „ замочок”. Зробити рухи схожі на хвилю. Повторити декілька раз.

6.3.Перевірка лексичного матеріалу. Запис речень у зошити.

Ви побували у зоопарку, доглядали за тваринами, годували їх, спостерігали. Висловіть свої враження від побаченого. Яка тваринка вам найбільше сподобалась? Чому?

Завдання 7 « З’єднати слова з малюночками та написати, яка з тваринок вам подобається найбільше».

 

 

 

an elephant       a tiger         a bear          a monkey          a fox              a lion

Ilike …_________.

I don’t like … ______________.

VIII. Підсумок уроку. 

Фронтальне опитування (англійською мовою)

1.  Do you like the lesson?

2.  Have you got  an animal?

3. What wild animals do you know?

4. Where do monkeys live?

5. Where do sharks live?

6.Do you like playing computer games?

7. What computer games do you play at home?

Молодці! Ви добре володієте англійською мовою. Маєте міцні знання. Добре виконували завдання. Творчо та натхненно працювали. За дбайливе ставлення до тварин, від адміністрації зоопарку,  ви отримуєте  наліпки із зображенням ваших улюблених тварин, активні групи – розмальовки .

 

 

 

docx
Додано
20 травня 2020
Переглядів
532
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку