В усьому світі сьогодні проводяться інтерактивні уроки.
Інтегровані уроки включають в себе об'єднання декількох предметів в одному уроці.
Такі уроки проходять активно, цікаво, насичено ...
В своєму уроці я застосовую такі дисципліни : читання, малювання, інформатика.
1
ТЕМА Урок з малювання в 2 класі
Інтегрований урок, що поєднує інформатику, читання та малювання.
Тема. Логотип.Створення логотипу до збірки казок.
1) Організація класу.
-Доброго дня.
- Доброго дня.
І перш ніж почати ми з вами поділимося на 3, 4 групи :
Білки, Жолуді, Їжаки та Квітки. (мішечок з логотипами звірів. Додаток 1)
Поділ на групи
ІІ. Оголошення теми та мети уроку.
Правила роботи на уроці: Гарний настрій, активність, ТІз (тут і зараз).
Я знаю, що кожен з вас творчий та креативний, також я чула, що ви працюєте над створенням казок. Видати збірку – це велика та клопітка робота, для цього потрібно не тільки робота автора, а також художнього редактора. Хто такий художній редактор? Як ви думаєте?
(Це людина, яка створює, редагує ілюстраціїї.)
Кожна з команд має свій ребус вам потрібно розшифрувати свій ребус.
(Додаток2)
Логотип
Правильно темою нашого уроку є логотип. Ми з вами сьогодні:
Дізнаємося:
- що таке логотип;
-яку роль виконує в сучасному світі;
-побуваємо в ролі художнього редактора – людини, яка створює логотипи;
- створимо логотип для збірки казок, над якими ви вже працюєте.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Робота зі словами:
ІY. Сприймання нового матеріалу.
(роздатковий матеріал)
Логотип —це унікальний графічний або символьний знак, за допомогою якого відображають спеціалізацію компанії для рекламування.
Логотипи розпочинають свою історію з давніх часів, коли вони являли собою фамільні герби. Їх використовували для печаток на документах, які ідентифікували походження документа та його правову дійсність.
У XX столітті компанії почали використовувати логотипи для виділення своєї продукції серед конкурентів їх галузі. З цього часу логотипи стали невід’ємною частиною суспільного життя.
У першу чергу логотип слугує тим знаком, за яким компанію впізнають. Вдалий логотип повинен символізувати діяльність компанії, легко читатися, впізнаватись і запам’ятовуватися.
-Що таке логотип?
-Для чого використовували логотипи?
Визначити який це логотип:
5. Підготовка до практичної діяльності.
Вмикаємо планшети, заходимо в програму Maker.
Ця програма допомагає створити логотипи, ви можете використовувати різні картинки , фігури..
6. Робота над композицією.
Композиція може бути в замкненому просторі — в крузі, квадраті, овалі, тощо, і відкритою — без лінійних обмежень.
7. Розгляд відповідних зразків емблеми.
8. Самостійна робота учнів.
9. Пошук композиційного та художнього вирішення, виконання декількох ескізів;
10. Затвердження кращого з ескізів.
YІ. Підсумок уроку
Назвати відомі логотипи.
Визначити логотипи компаній
Марка телефону
2. Ferrari
Що може символізувати кінь на авто? Звісно, його міць та силу.
4. Android
Ідея для створення логотипу у вигляді кумедного робота виникла задяки емблемі, яку ми часто бачимо на дверях громадських туалетів.
5. McDonald's
Психолог Луїс Ческін запропонував логотип у вигляді двох золотих арок, які разом складають літеру «М». Він прокоментував це так, що округла форма літери нагадує жіночі груди і на підсвідомому рівні викликає апетит та навіює людям спогади про своє дитинство.
6. BMW
Найпопулярніше тлумачення цього символу – зображення білого пропелера на тлі голубого неба. Проте є простіше пояснення, блакитний і білий кольори були вибрані творцями в честь баварського прапора.
7. Nike
Засновник компанії Філ Найт заплатив студентці Керолін Девідсон всього 35 доларів за створення цієї емблеми. Спочатку символ його не вразив, але потім він приніс успіх фірмі. Часто логотип цієї компанії порівнюють із крилом богині перемоги Ніки.
Підсумок уроку
1. Підсумок уроку: влаштування виставки підготованих учнями емблеми.
YІ. Підсумок уроку
1.Підсумкова бесіда
Продовж речення
-Я дізнався про..
- Мені сподобалося..
- Мене вразило..
Додаток 1
Додаток 2