Інтегрований урок "Математичний марафон Африкою"

Про матеріал
Інтегрований урок з математики та природознавства « Математична мандрівка в Африку» Тема уроку: «Задачі на знаходження часу,швидкості та відстані. Дії з іменованими числами.Особливості рослинного та тваринного світу Африки». Цілі уроку: *навчальна-ознайомити учнів з способом знаходження часу за відомими даними швидкості та відстані,закріпити вміння додавати та віднімати іменовані числа, *розвивальна- розвивати логічне мислення,пам'ять,вміння систематизувати, вміння висловлювати власну думку та сприймати думку іншого,розвивати пізнавальну активність,вміння спостерігати та робити висновки, *виховна- виховувати інтерес до вивчення математики та інтегрованого курсу « ЯДС»,виховувати любов та бережливе ставлення до природи. Тип уроку: урок-подорож,урок засвоєння вивчених знань.
Перегляд файлу

                                                                                С.В.Дербеденева

                                             Вчитель початкових класів НВК №38

 

     Інтегрований урок з математики та природознавства

                  « Математична мандрівка в Африку»

Тема уроку: «Задачі на знаходження часу,швидкості та відстані. Дії з іменованими числами.Особливості рослинного та тваринного світу Африки».

Цілі уроку:

*навчальна-ознайомити учнів з способом знаходження часу за відомими даними швидкості та відстані,закріпити вміння додавати та віднімати іменовані числа,

*розвивальна- розвивати логічне мислення,пам'ять,вміння систематизувати, вміння висловлювати власну думку та сприймати думку іншого,розвивати пізнавальну активність,вміння спостерігати та робити висновки,

*виховна- виховувати інтерес до вивчення математики та інтегрованого курсу « ЯДС»,виховувати любов та бережливе ставлення до природи.

Тип уроку: урок-подорож,урок засвоєння вивчених знань.

Методи навчання: групова,індивідуальна,фронтальна робота.

Обладнання: ноутбук,інтерактивна дошка,інтерактивні ресурси,географічна карта світу,карта природних зон Африки.

 

 

 

 

 

 

                           Хід уроку:

  1. Хвилинка настрою

https://www.youtube.com/watch?v=Jl-L-zHQP2A&ab_channel=%D0%90%D0%BB%D1%8C%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%9E%D0%B2%D1%81%D1%96%D0%B9%D1%87%D1%83%D0%BA

  1. Мотивація учбової діяльності

Тихо у шпаківні,полетіли птиці,

Листочкам на деревах зовсім не сидиться,

Цілий день сьогодні все летять…летять…

У далекій Африці вміють побувать.

https://www.youtube.com/watch?v=DlEbdXXTewY&ab_channel=%D0%9B%D1%96%D0%BB%D1%96%D1%8F%D0%94%D1%83%D0%B4%D0%B0%D1%80

Сьогодні ми теж здійснимо з вами переліт до теплих країв. І опинимося ми в найспекотнішому континенті….в Африці

  1. Актуалізація опорних знань.

1.Робота з картою.

*Чому Африка є найспекотнішіи континентом?

*В якому тепловому поясі вона розташована?

*Які моря та океани омивають Африку?

2. Математичний диктант

Тепер ми можемо вирушати в подорож, але для нашої подорожі потрібен… КВИТОК.Для заповнення квитка потрібно заповнити пропуски:

*Африка- ___ за величиною материк після Євразії. (2)

*На території Африки розташовано ___ держав. (55)

*Протяжність континента з півночі на південь- _______ км. (8000)

*В Африці найдовша річка в світі-Ніл. Її довжина- _____км (6852 ).

*Довжина Конго- ______ км (4320)

*Висота вулкану Кіліманджаро - ______м ( 5895)

 

                                    

3.Розв’язування задач на знаходження швидкості.

                                      

 

  1. Вивчення нового матеріалу

Ми опинилися в північній частині Африки.ЩО РОЗТАШОВАНО САМЕ В ЦІЙ ЧАСТИНІ?( Сахара)

1.Фронтальна робота. Ознайомлення з формулою знаходження часу.

Що необхідно,аби вижити в пустелі?

*вода

*одяг

*їжа

*компас

https://wordwall.net/ru/resource/20511802/%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%96-%D0%B2%D0%B8%D0%BC%D1%96%D1%80%D1%8E%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F

 

2.Групова робота

Кожна група виконує завдання.

3. Ознайомлення з рослинним та тваринним світом Африки.

Фізкультхвилинка

https://youtu.be/dOnDFDJA9D4

 

  1. Задача на знаходження часу та його порівняння.

Давайте порозважаємо тварин і влаштуємо їм перегони.

6.Ознайлмлення з рослинним та тваринним світом вологих лісів ( джунглів)

7.Задача на знаходження швидкості та часу.

Через джунглі протікає річка Конго.Якраз нею ми і продовжимо подорож.Але він може бути небезпечним- адже там є крокодили.

5.Підсумок уроку

Прийшов час повертатися! На нас чекає яхта.І щоб вирушити назад, ми повинні згадати:

  • Як знайти час?
  • Як знайти швидкість?
  • Як знайти відстань?
  • На які зони розділено Африку?

Урок-подрож Києвом з математики 3 клас на тему: "Закріплення вивчених знань"

docx
Додано
20 листопада 2021
Переглядів
1730
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку