Інтегрований урок. Математика. Природознавство.

Про матеріал

формувати вміння складати вирази з дужками, удосконалювати навички

застосовувати вивчені таблиці множення для розв'язування задач та

знаходження значення виразів з дужками на дії різних ступенів, вправлятися у

знаходженні довжини ламаної ламаної лінії; розвивати логічне мислення,

математичне мовлення, увагу; виховувати культуру спілкування на уроці,

почуття взаємодопомоги, бережливе ставлення до природи.

Перегляд файлу

                                                         Інтегрований урок

                                           Математика.   Природознавство.

Тема:  Складання виразів з дужками. Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення  

               На 2. Знаходження довжини ламаної лінії. Охорона довкілля.

Мета: формувати вміння складати вирази з дужками, удосконалювати навички

             застосовувати вивчені таблиці  множення  для розв’язування задач та

             знаходження значення виразів з дужками на дії різних ступенів, вправлятися  у

             знаходженні довжини ламаної ламаної лінії; розвивати логічне мислення,

             математичне мовлення, увагу; виховувати культуру  спілкування на уроці,  

            почуття взаємодопомоги,  бережливе ставлення до природи.

Тип уроку:  урок-подорож

                                                               Хід уроку

І. Організаційний момент ( слайд 1)

Пригадати правила поведінки на уроці ( слайд 2)

Продзвенів  уже дзвінок.

 Починаємо урок.

Щоб урок минув не марно,

Треба сісти рівно, гарно.

Парту, друже, бережи

І на парті не лежи.

Спитати хочеш – не гукай,

А тільки  руку піднімай.

І не скрекочи на уроках,

Як папуга чи сорока.

Вчитель:- Тож за  парти тихо сідаймо

                    І  урок розпочинаймо.

ІІ. Повідомлення теми та мети уроку

  Сьогодні на уроці ми продовжимо вчитися складати вирази з дужками, пригадаємо таблиці множення  чисела 2 , повправляємося у розв’язанні задач та у знаходженні довжини ламаної лінії. Записати  число, класна робота. ( слайд 3)

Але урок наш буде не звичайний. Сьогодні ми будемо подорожувати, здійснимо подорож  казкою.

ІІІ. Контроль, корекція і закріплення знань

 А до якої ви дізнаєтеся, якщо зможете розшифрувати  цю  назву. За правильну відповідь діти отримують  кружечок. ( слайд 4)

  1. Усна лічба. Гра «Дешифрувальники»
  • Кожній відповіді задачі у віршах відповідає  якась буква. Якщо ви правильно розв’яжете ці задачі, ви отримаєте назву казки.

В гаю 6 зайчиків сиділи,

З апетитом моркву їли.

Всі по два, як один.

Скільки з’їли,морквин? (6* 2 =12)К

 

  Йшли 2 їжаки,

Кожен ніс по два грибки.

Скільки всіх було грибків

В двох цих їжаків? (4)О

 

  Йшло 4 віслюки,

Кожен ніс по два мішки.

Скільки всіх було мішків

В чотирьох цих віслюків? (8)Б

 

  В кожну миску 2 котлети

Клала лиска Віолетта.

Мисочок у лиски 2.

А котлет? Хто відповість? (4)О

 

  На столі — 6 мисок,

В кожній з них по 2 сосиски.

Скільки всіх сосисок там

Знати хочеться котам. (12)К

 

В нашім класі 2 Катрусі,

2 Тетянки, 2 Ганусі,

 – оце клас!

Скільки дівчаток у нас?( 2 *3 =6)Л

 

2  індики

Пішли до музики.

Танцювали-гупали.

Скільки ніжок тупало? (2 *2 = 4)О


З поданих букв складіть слово. ( Колобок) ( слайд 5)

  • Так, сьогодні  ми подорожуємо казкою «Колобок». Хто скаже, як починається ця казка.( Жили – були дід та баба….)
  • Це нікуди не годиться. Ви ж сучасні діти. А почнемо ми так: «Жили – були  пан дідусь  та пані  бабуся. Пішла   пані  бабуся до магазину, купила борошна, замісила тісто,розказуючи  казку про колобка,та  спекла в хлібопічці колобка. Залишила  його охолонути( слайд 6)
  •  Важко  було Колобкові всидіти на одному місці, пригадав він бабусину  казку та вирішив сам познайомитися з лісовими звірями. Плигнув на підвіконня та покотився  по стежинці. Важко  було Колобкові всидіти на одному місці, пригадав він бабусину  казку та вирішив сам познайомитися з лісовими звірями. Плигнув на підвіконня та покотився  по стежинці. ( слайд 7)
  • Опинився він на березі чорної річки, біля якої є табличка « Ступай тільки на камінці, на яких написано  відповіді прикладів таблиці  множення числа 3». Та Колобок в школі не навчався і  не знав таблиці множення, а кому ж хочеться впасти у брудну воду. ( слайд 8)  Діти, допоможемо Колобкові перейти річку.
  1. Хвилинка каліграфії із завданням

Запишіть відповіді таблиці множення числа 2 у порядку зростання.

  1. Гра « Загадкові будинки»
  • Перейшов Колобок по камінчиках річку і  покотився далі. Аж ось перед ним  три дороги і стоять літери-вартові: Г. С; О.Б; Л.П.
  • Хто ви такі?- запитав Колобок.
  • Ми вартові – перші літери назв місць, куди прямують ці дороги. Якщо хочеш дізнатися ці назви спробуй знайти та відкрити наші будиночки. ( слайд 9)

Робота  групах

 1 ряд  -  1напрямок Г. С;                   2 ряд – 2 напрямок - О.Б.        3 ряд  -3 напрямок -Л.П.

14: 2 =⃝                                                  8: 2 =⃝                                       6: 2 =⃝

  *3 = ⃝                                               ⃝ *3 =⃝                                    ⃝ * 3= ⃝

  • Відкрив колобок двері та випустив всі літери.

     Виявилося дороги  йшли на Гори сміття, Озера бруду, Ліс пеньків. ( слайд 10)

Перший і другий  напрямок  були дуже небезпечними, і пішов Колобок до Лісу пеньків: « Може, хоч там якого зайця зустріну», - подумав він  і покотився далі. Довго він блукав цим лісом, але ні зайця, ні вовка не знайшов. Раптом  він почув якийсь шурхіт за великим пеньком.      « Нарешті зайці», - подумав він. Колобок  кинувся за пеньок і побачив…

  • Кого побачив дізнаєтесь, якщо виконаєте наступне завдання. ( слайд 11)
  1. Математичний диктант

 Скласти вирази з дужками й записати.

  1. Добуток чисел 2 і 7  збільшити на 6. (20) ІНО
  2. Різниця чисел  9 і 3 збільшити  на 5 (11)        ПЛА
  3. 2 помножити на суму  чисел  4 і 4  (16)      НЕТЯ
  4. Сума чисел  20і 7 зменшити на 10 (7)  НИН

 

  • Побачив він там зеленого колобка, який був страшенно переляканий.

 ( слайд 12)

  • Ти кого так злякався?
  • Тебе.
  • Чому? Але ж я також колобок.
  • Але чому ти такий брудний?

Колобок  розповів йому про свої пригоди, що кругом одне сміття, а зайців так і не знайшов. Колобки потоваришували та сіли відпочити. Відпочинемо і ми

ІV. Фізхвилинка ( слайд 13)

      V. Розвиток математичних знань

 Так полетімо на  мою Рожеву планету. Ми почули про Блакитну планету та хотіли побачити її красу,  але ми запізнилися: вона покрилася сірими плямами.

Зітхнув наш колобок,- А довго туди летіти?

  1. Розв’язання задачі ( слайд 14)

Першу частину шляху  ми пролетіли  за 35 днів. Другу частину шляху ми пролетіли  за 1 тиждень. Порахуй, скільки всього днів  ми летіли?

  1. Робота в парах

Вимірювання довжини ламаної. ( слайд 15)

– Так близько,- здивувався Колобок, чому я її не бачу?

  • Так, але ж ми у казці, і побачити її може лише той, хто має гарну фантазію і вміє мріяти, адже  більшість мрій рожевого кольору.( гарні, світлі, добрі)
  •  А  куди летіти, - не заспокоювався Колобок.
  • Карта нашої дороги розміщена в одні чарівній книзі під №530  на с.92.

. – Діти, здогадалися, що це за книжка.

Діти розв’язують задачу.

  1. Порівняй ( слайд 16)
  • Полетиш з нами?- запитав Інопланетянин.

ВЧ. – як ви думаєте погодився Колобок летіти з ним.

Щоб дізнатися напевне, нам потрібно справитися з наступним завданням.

 Завдання: Порівняй

  2 *6 +6      і         2* 6 +5

  2 *5 +8             і        2*(16 – 8)    

  • Але потім подумав, Колобок вагався, йому дуже хотілося побачити рожеву планету.

. – Звісно, як же міг вчинити Колобок по-іншому, адже він народився на цій планеті. Вона його мати. А чи можна відмовляється від матері, коли вона захворіє. У Колобока з’явилася  Мрія ( слайд 17): « Вилікувати свою планету-неньку»   і в цю мить побачив Рожеву планету,  замилувався нею..Він  попросив допомоги у Інопланетянина, який із задоволенням погодився.

Разом вони навчили людей любити свою планету, оберігати її, захищати.

 ( слайд 18) Люди побудували сміттєпереробні заводи, очисні споруди.  Поступово сірі плями почали зникати на поверхні  Блакитної планети, і вона знову стала  дійсно блакитною. Тепер Інопланетянин милувався  Блакитною планетою.

VІ.    Рефлексія

 – Діти, яку планету ми називаємо Блакитною?  ( слайд 19)

-Чому навчив нас Колобок?( якщо зараз ми не навчимося любити і оберігати нашу Матінку Землю,  вона стане Сірою планетою від бруду та сміття. )

- А що, дякуючи Колобкові, ми повторили на уроці?( таблиці * на 2,  розв’язали задачу, виміряли довжину ламаної, склали вирази з дужками)

-Яке завдання було найлегшим, найважчим? ( слайд 20)

- Що найбільше сподобалося?

VІІ.Домашнє завдання ( слайд 21)

Намалювати колобка.

_ Якої форми Колобок, за допомогою чого накреслимо?

  Якого розміру подивитесь  на с. 80 №464

           VІІ. Оцінювання ( слайд 22)

      Міняємо кружечки( гроші Рожевої планети, за які можна отримати тільки за знання)

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бикова Наталія Олегівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
1 лютого 2018
Переглядів
805
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку