Інтегрований урок(математика та англійська мова) з теми «Дроби та дії над ними»

Про матеріал
Предмет: математика та англійська мова Клас: 5 Урок узагальнення та систематизації знань з теми «Дроби та дії над ними» Мета: навчальна: узагальнити та систематизувати знання учнів з теми «Дроби і дії з ними»; показати застосування дробів у повсякденному житті; показати необхідність вивчати математику та зв'язок математики з іншими предметами на прикладі англійської мови; вдосконалювати навички «оглядового» читання англійською мовою, повторити лексику теми «Їжа», показати на практиці взаємозв’язок англійської мови з реальним життям. розвивальна: формувати вміння узагальнювати та робити висновки; виховна: виховувати відповідальність, дисциплінованість.
Перегляд файлу

Автор уроку: Таран Інна Миколаївна

Предмет: математика  та англійська мова

Клас: 5

Тема: Урок узагальнення та систематизації знань з теми «Дроби та дії над ними»

Мета: навчальна: узагальнити та систематизувати знання учнів з теми «Дроби і дії з ними»; показати застосування  дробів у повсякденному житті; показати необхідність вивчати математику та зв'язок математики з іншими предметами на прикладі англійської мови; вдосконалювати навички «оглядового» читання англійською мовою, повторити лексику теми «Їжа», показати на практиці взаємозв’язок англійської мови з реальним життям.

розвивальна: формувати вміння узагальнювати та робити висновки;

виховна: виховувати відповідальність, дисциплінованість;

Тип уроку: узагальнення знань і вмінь.

Обладнання: інтерактивна дошка, роздатковий матеріал.

 

Хід уроку.

І. Організаційний момент

Перевірка готовності учнів до уроку, налаштування їх на роботу.

 

II. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

Оглядова перевірка домашньої роботи. Відповіді на запитання, які виникли в учнів під час розв’язання домашніх вправ.

 

ІІІ.Формулювання мети і завдань уроку

Як ви вже зрозуміли, урок у нас сьогодні не звичайний. Сьогодні на уроці в нас присутня вчителька англійської мови. А як ви вважаєте, чому вона тут? (Діти висловлюються і роблять висновок за навідними питаннями вчителів, що математика тісно пов’язана з іншими предметами, зокрема з англійською мовою).

Отже, мета сьогоднішнього уроку узагальнити знання з теми «Дроби», а також показати зв’язок математики з англійською мовою та необхідність вивчати дані предмети та застосовувати дані знання у повсякденному житті.

ІV.узагальнення  та систематизація знань

  1. Робота з додатком.
  2. Робота біля дошки.

Фізкультхвилинка на англійській мові

(https://www.youtube.com/watch?v=tVlcKp3bWH8&list=PL1jDqYAeKquBMFFroKGvhQB41QZAFaxBV&index=8 )

V.підсумки уроку

Бліц-опитування:

  1. Що ми робили сьогодні на уроці?
  2. Де це нам знадобиться?
  3. Чи дійсно англійська мова може бути пов’язана з математикою?
  4. Де ще використовується англійська мова?

 

VІ. Домашне завдання

Творче завдання. Математична байка (роздатковий матеріал).

Скласти вираз і знайти його значення.

В огорожі круглих дужок

Сперечались дроби дуже.

Що ж у дужках круглих сталося?

Додавання не вдавалося!

Десять третіх (дріб порядний)

Створить суму був би радий,

Але впертий три десятих

Не бажав із ним додатись.

І викрикував він гнівно:

Ти як дріб мені не рівня!

Ти поглянь на моє личко:

Мій чисельник – невеличкий,

А знаменник зовсім інший,

За чисельник значно більший.

А тепер поглянь на себе:

Десять третіх, твій чисельник

Чомусь більший за знаменник,

Тому ти карикатурний,

Нестандартний, не фігурний,

Мабуть ти як дріб не вдався,

Бо неправильно складався.

Не бажає три десятих

З десять третіх суму мати!

Через сварку числу тридцять

Довелося зупинитись.

Біля дужок число стало

І, подумавши, сказало:

«Я на суму їх помножусь,

І це всім нам допоможе».

Тридцять справу свою знало -

Дробів два ліквідувало.

Дробів зовсім не лишилося,

Й сварка зразу припинилася.

Хоч ця байка і звичайна,

Є у ній мораль повчальна:

Хто закон шанує всюди,

Ліквідованим не буде!

 

VІІ. список використаних джерел

  1. Англійська мова:5клас.загально-освіт.закл./А.М.Несвіт.-К.:Генеза,2013.
  2. Математика.5 клас : підруч.для закладів загальної середньої освіти / А.Г.Мерзляк, В.Б.Полонський, М.С.Якір.-Вид.2-ге,доопрац.відповідно до чинної навч.програми.-Х.:Гімназія,2018.
  3. https://www.foodnetwork.com/recipes/food-network-kitchen/classic-chocolate-chip-cookies-3363895

 

 

Додаток 1

Тема: Звичайні дроби

Предмет: математика, англійська мова

Клас: 5

Одного разу Софійці на день народження хрещена з Лондона подарувала кулінарну книгу. Дівчинка зраділа такому подарунку, адже дуже любила готувати та експериментувати з їжею. Після дня народження вони домовилися з хрещеною, що коли та приїде наступного разу до неї у гості, Софійка приготує деякі страви з нової книги. Але книга була написана англійською мовою. То давайте допоможемо Софійці перекласти рецепти, щоб їх приготувати.

Завдання 1. Прочитайте рецепт. Перекладіть вагу, записану в першому стовпчику таблиці № 1, українською та запишіть її у другий стовпчик.  Випишіть назви інгредієнтів англійською мовою відповідно до їх ваги у третій стовпчик та перекладіть їх українською у четвертому стовпчику. Знайдіть в тексті, на скільки порцій розраховані інгредієнти.

Classic Chocolate Chip Cookies

Level: Easy

Total: 1 hr 35 min (includes cooling times)

Active: 20 min

Yield: about 30 cookies

https://food.fnr.sndimg.com/content/dam/images/food/fullset/2014/7/17/1/FN_Simple-Chocolate-Chip-Cookies_s4x3.jpg.rend.hgtvcom.826.620.suffix/1438794106265.jpegWhisk together the 2 1/4 cups flour, 1 teaspoon baking soda and 1/2 teaspoon salt in a large bowl. Beat the 1 1/2 packs butter and (3/4 cup packed light brown sugar and 2/3 cup granulated sugar )both sugars with an electric mixer on medium-high speed in a second large bowl until light and fluffy, about 4 minutes. Add the two  large eggs to the butter mixture, one at time, beating after each addition to incorporate; beat in the 1 teaspoon pure vanilla. Reduce the speed to medium, add the flour mixture, and beat until just incorporated. Stir in the 12-ounce chocolate chips.

Scoop 12 heaping tablespoons of dough onto each prepared baking sheet about 2 inches apart. Roll each into a ball with slightly wet hands. Bake until the cookies are golden but still soft in the center, 12 to 15 minutes, rotating the baking sheets halfway through. Let the cookies cool for a few minutes on the baking sheets, then transfer them to a rack to cool completely.

Розв’язання:

Таблиця №1

Classic Chocolate Chip Cookies

 

English

Ukrainian

English (ingredients)

Ukrainian

2 1/4 cups 

 

 

 

1 teaspoon

 

 

 

1/2  teaspoon

 

 

 

1 1/2 packs

 

 

 

3/4 cup

 

 

 

2/3 cup

 

 

 

Two

 

 

 

1 teaspoon

 

 

 

12-ounce

 

 

 

Інгредієнти розраховані на ___________________________________________

Завдання 2. Переведіть інгредієнти у грами та заповніть стовпчик «Кількість в грамах» у таблиці №2.

Завдання 3. Обчисліть кількість інгредієнтів, необхідних для приготування печева для вашого класу. Заповніть стовпчик «Необхідна кількість» у таблиці №2.

Примітка: одна чайна ложка містить 5 грамів, одна столова    20 грамів, одна склянка – 200 грам, одна пачка – 200 грам, одна унція – 28,3 грам.

Розв’язання:

Таблиця №2

Інгредієнти

Дана кількість

Кількість в грамах

Необхідна кількість (гр.)

Борошно

2 1/4 склянки

 

 

Сода

1 чайна ложка

 

 

Сіль

1/2  чайна ложка

 

 

Вершкове масло

1 1/2 пачки

 

 

Коричневий цукор

3/4 склянки

 

 

Цукор

2/3 склянки

 

 

Яйце

2

 

 

Ванілін

1 чайна ложка

 

 

Шоколадна стружка

12-унцій

 

 

 

Завдання 4. Напишіть хрещеній Софійки одним реченням слова вдячності за надану нею можливість спробувати зробити щось нове та незвичайне.

Слова вдячності:  __________________________________________________

__________________________________________________________________

 

 

 

docx
Додано
26 січня 2022
Переглядів
872
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку