Інтегрований урок математики та англійської мови у 5 класі

Про матеріал
Дана розробка дасть змогу закріпити уміння учнів додавати і віднімати натуральні числа;розв’язувати задачі; розвивати обчислювальні навички, пам'ять, увагу, зв’язне математичне мовлення,уміння аналізувати, узагальнювати, робити висновки; сприяти розвитку в учнів умінь використовувати числівники до 100 при виконанні математичних дій англійською мовою; повторити назви кольорів англійською мовою; виховувати фінансову грамотність, інтерес до вивчення математики та англійської мови.
Перегляд файлу

Інтегрований урок математики та англійської мови у 5 класі

Тема. Додавання, віднімання та порівняння натуральних чисел. Властивості додавання.

Мета: закріплювати уміння учнів додавати і віднімати натуральні числа;

продовжувати формувати уміння розв’язувати задачі;

розвивати обчислювальні навички,  пам'ять, увагу, зв’язне математичне мовлення,уміння аналізувати, узагальнювати, робити висновки;

сприяти розвитку в учнів умінь використовувати числівники до 100 при виконанні математичних дій англійською мовою;

повторити назви кольорів англійською мовою;

виховувати фінансову грамотність, інтерес до вивчення математики та англійської мови.

Обладнання: зошит, підручник, картки із завданнями, м’яч, мультимедійна презентація.

Хід уроку

І. Організація класу

1. Привітання

Станьте, дітки, всі рівненько,

Посміхніться всі гарненько.

Настрій на урок взяли?!

Працювати почали!

ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми й мети уроку

Вчитель англійської мови: Діти, а чи знаєте ви, що сьогодні зранку до нашої школи завітала гостя з іншої країни? І ми з Ганною Петрівною вирішили запросити її до нас на урок математики. Гостя ця незвичайна, бо добре розуміє вона лише англійську мову. Тому нам з вами доведеться на уроці математики застосувати свої знання з англійської мови.

Вчитель математики: Сьогодні на уроці ми пригадаємо вивчені способи додавання і віднімання, обчислимо значення виразів та розв’яжемо задачу. При цьому пригадаємо назви чисел від 1 до 100 та виконаємо математичні дії англійською мовою.

(стук у двері)

  Вчитель англійської мови: А ось і наша гостя!

   Mary Poppins:  Hello! My name’s Miss Mary Poppins. I’m from Great Britain. I’ve learnt about such curious and clever children at Kupil School and made up my mind to visit you.
(Кids ask and answer personal questions рassing the ball)

   Mary Poppins: Hello! What’s your name?

    Учень: (I’m…)

    Mary Poppins: How old are you?

    Учень: (I’m…)

    Mary Poppins: Great!

(Починає щось шукати)

   Вчитель англійської мови: What has happened?

    Mary Poppins: I have lost something important! What`s that? Aha! I`ve got a magic box! My item might be there! Oh, I see!

   Вчитель англійської мови:  Діти, уявляєте, не встигла міс Мері Попінс приїхати до нашої школи, як з нею сталася неприємність – вона загубила те, без чого ніяк не зможе повернутися додому! Але є й гарна новина – ми з вами можемо їй допомогти! У нашої гості є чарівна скринька, де є кілька цікавих завдань. За кожне правильно виконане завдання ми отримуватимемо букви, з яких наприкінці уроку складемо і прочитаємо слово, яке підкаже нам, що саме потрібно міс Мері, щоб повернутися додому.

    Отож, починаємо! Mary, open the magic box and give us the first task, please.

Mary Poppins: Sorry, I can`t open it without a password. Help me, please. Let`s count by 10s. ( Учні рахують десятки на англійській мові)

10, 20, 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100.

ІІІ. Перевірка домашнього завдання

(Мері Попінс дістає з коробки листок, на якому написано «Homework»)

    Вчитель англійської мови:Мері Попінс пропонує нам перевірити домашнє завдання.

  1. Обчисли зручним способом
  1. 27+56+73+14=(27+73) + (56+14)=100+70=170
  2. 135+89-35+11=(135-35) + (89+11)=100+100=200
  3. 36+15+14-55=(15+55) – (36+14) =65-55=10

    Вчитель математики: Підніміть руку, у кого домашнє завдання виконане правильно!

    Вчитель англійської мови:Усі молодці! Mary, you can give us the first letter!

(Отримують літеру Т)

IV. Робота над матеріалом уроку

    (Мері Попінс дістає з коробки листок, на якому написано «Count»)

а) Гра « Catch the number»

На зірках, прикріплених на дошці, написані числа  4, 17, 24, 30, 40, 55, 68, 79, 80, 94. Дітей об’єднуємо у пари. Учитель, наприклад, говорить:  Twenty-four! Обидва учні підбігають до дошки і мають “спіймати” число 24. Виграє той, хто перший торкнеться потрібного числа.

б) Виконання завдання № 128 підручника

Вчитель англійської мови: Open  your  books at page 56.Read the task number 128 (номер завдання вчитель записує на дошці). 

  1. 5      3     7                     2) 7 8           9  5

    2     4      9                        4  7   8  3                                                                                                                          

       ______________             ______________

      1 0  0  0  0  0  0                    9       5  4      9

 (Отримують літеру І)

 (Мері  дістає з коробки листок, на якому написано «Solve The Problem»)

в) Розв'язування задачі

 Вчитель англійської мови: Mary, can you help us?

Задача. У міс Мері Попінс перед початком подорожі було 98 фунтів. (Фунт – грошова одиниця у Великій Британії. Ми розраховуємося гривнями, а британці – фунтами). На квиток з Великобританії до Франції вона витратила 10 фунтів, а на квиток з Франції до України – 54 фунти. Скільки грошей залишилося у міс Мері Попінс?

Розв'язання

Було – 98 фунтів

Витратила – 10 фунтів і 54 фунти

Залишилося – ?

    Вчитель математики:

    - Чи можемо ми одразу дати відповідь на запитання задачі?  (Ні)

    - Чому? (Бо ми не знаємо, скільки всього грошей витратила Мері Попінс)

    - Чи можемо ми дізнатися, скільки грошей витратила міс Мері Попінс на квитки? (Так)

    - Якою дією? (Додавання)

    - Назвіть першу дію. (10+54 = 64 (ф.) всього витратила на квитки)

    - Про що дізнаємося другою дією? (Скільки грошей залишилося у Мері Попінс).

    - Назвіть другу дію (98 – 64 = 34 (ф.))

    - Складіть відповідь до задачі. (Відповідь: у міс Мері Попінс залишилося 34 фунта.)

    - Запишіть короткий запис та розв’язання задачі у зошити.

(Отримують літеру С)

 (Мері Попінс дістає з коробки листок, на якому написано «Break»)

г) Фізкультхвилинка

Вчитель англійської мови: Let`s perform a “Ram-Sam Song”

(Отримують літеру К)

(Мері Попінс дістає з коробки листок, на якому написано «The interesting minute»)

д) Каліграфічна хвилинка (Число 13)

Вчитель математики: Що ви можете розповісти про число 13? (Воно двоцифрове, записується за допомогою цифр 1 і 3, складається з 1 десятка і 3 одиниць, не кругле, не парне).

(Отримують літеру Е)

 (Мері Попінс дістає з коробки листок, на якому написано «Do the Sums and paint»)

Вчитель математики: Давайте обчислимо вирази і дізнаємося результати. Для кожної відповіді характерний певний колір. Після обчислення виразів, ви матимете змогу розфарбувати розмальовки відповідним кольором.

Вчитель англійської мови: Lets repeat colours! Paint and get the last letter!

(Кріпить на дошку кольори біля цифр):

1 – bright-green

2 – blue

3 – yellow

4 – green

5 – orange

6 – dark-blue

(Отримують літеру Т)

Вчитель англійської мови:  Читаємо слово TICKET.

Отож, що міс Мері Попінс загубила? Правильноквиток.

Mary Poppins:  Oh! Thanks! Now I can travel around the world!I have little presents for you too. (Дарує наклейки на згадку про зустріч)

VI. Підсумок уроку

    1. Домашнє завдання

    2. Оцінювання    

    3. Рефлексія

 Вчитель математики:  Вам сподобався урок? Чим ми займалися на уроці?

 Вчитель англійської мови:  З якої країни була наша гостя?

Звучить пісня (On the Farm)

 

 

 

docx
Додано
27 серпня 2019
Переглядів
2001
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку