Інтегрований урок математики та урок з курсу Я досліджую світ на тему "Додаємо суму до числа. Віднімаємо суму від числа. Тварини восени"

Про матеріал
Інтегрований урок математики та урок з курсу Я досліджую світ на тему "Додаємо суму до числа. Віднімаємо суму від числа. Тварини восени"
Перегляд файлу

Урок №25. Додаємо суму до числа. Віднімаємо суму від числа.

Мета: формувати обчислювальні навички додавання й віднімання чисел частинами з переходом через розряд у межах 20, а також вміння розв’язувати задачі; актуалізувати зміст прийому додавання й віднімання чисел частинами і на цій основі ввести правила додавання суми до числа та віднімання суми від числа; учити застосовувати ці правила в обчисленнях; формувати вміння розв’язувати задачі на знаходження суми двох доданків, трьох доданків, на знаходження третього числа за сумою двох даних чисел, обчислювати значення виразів, що містять дужки.

 

Обладнання:  мультимедійний комплект.

 

Хід уроку

  1. Слайд 2.ОК (організація класу)

Продзвенів уже дзвінок..

 

Американський винахідник Генрі Форд сказав:

Зібратися разом - це початок,

Триматися разом - це прогрес,

Працювати разом - це успіх!

Ми зібралися, тримаємося разом і починаємо працювати. Бажаю успіху!

АОЗ (актуалізація опорних знань)

Слайд 3.Усне опитування. Не можна рухатися вперед, не повторивши те, що вивчили раніше.

Як називаються числа при додаванні? при відніманні?

Як знайти невідомий доданок?

Як знайти невідоме зменшуване?

Як додають двоцифрові числа?

Як віднімають двоцифрові числа?

У якому порядку виконують дії у виразах, що містять дужки?

2.3.МНД (мотивація навчальної діяльності)

Слайд 4. Молодці! Гарно працювали та відповідали. А тепер попрацюємо в парах з другом. Якщо працюватимете старанно- розгадаєте тему нашого уроку.

Слайд 5.Спочатку обчисліть вирази. Потім поставте відповіді у порядку зростання чисел. Складіть слова з літер.

Тварини восени

  1. Повідомлення теми та мети уроку.

Із настанням осені ми вже знаємо, що відбуваються зміни в живій та неживій природі. А особливо змінюється життя тварин. Тому сьогодні у нас буде інтегрований урок Математики та Я досліджую світ на тему «Додаємо суму до числа. Віднімаємо суму від числа. Тварини восени.

     Ви вже мали можливість спостерігати, що в математиці всі дії виконуються на основі якихось законів, тверджень, правил тощо. Сьогодні на уроці ми розкриємо головний «секрет» додавання й віднімання чисел частинами. Ми познайомимось із правилами, які полегшують нам обчислення і дають можливість «обійти» правила порядку виконання дій у виразах із дужками.А ще дізнаємося більше, про зміни в житті тварин восени, пригадаємо осінні явища природи.

 

Слайд 6.Сьогодні у нас незвичайний урок,

Сьогодні ми зробимо ще один крок

В країну тварин, в країну чудову…

Що нас там чекає, ще невідомо.

Але математика нам допоможе

Наука ця точна, вона усе зможе

3.1.Хвилинка каліграфії

Слайд 7.Діти, послухайте уважно повідомлення. У ньому згадуватимуться тварини. Будьте уважні. Та запамятайте їх кількість.

   Восени у диких тварин зявляється багато турбот. Миші, бабаки та хом’яки збирають насіння та горіхи. Всі  знахідки  несуть в нору. Майже всю зиму вони сплять, а прокидаються, щоб підкріпитися.

Запишіть каліграфічно рядок числа, яке позначає  кількість тварин, про яких йшла мова в повідомленні.

Слайд 8.

3333333333333333333

Пропустіть дві  клітинки вниз, і запишіть всі можливі дводифрові числа в записі яких є ця цифра. Наприклад 13,23….

13, 23, 30,31,32,33,34.35.36,37,38,39, 43, 53, 63, 73, 83, 93

 Слайд 9.У середині осені в багатьох звірів відростає густа пухнаста шерсть, змінюється і її забарвлення.   Зміни забарвлення і густоти хутра у тварин називаються линянням.

Слайд 10. У білки літнє руде хутро до зими стає довшим, густішим  і набуває сірого кольору. Тепер тваринку важко помітити на дереві серед гілок, покритих снігом.

Слайд 11. У зайця-русака до зими шубка стає  сірою, менше помітною на білому снігу.

Слайд 12. Складіть за допомогою частин  танграма тварин, які линяють восени (Заєць, лисиця, білка) Які геометричні фігури ви використали.

Слайд 13.Фізкультхвилинка.

Слайд 14. Змінилося життя і в їжаків восени. Тепер вони в пошуках глибокої нори для зимівлі. Взимку вони сплять так само як і ведмеді та борсуки.

Слайд15. Один їжачок попросив нас допомогти знайти нірки для своїх друзів. Потрібно 7 нірок для борсуків та 6 для їжаків

Прокоментуй розв'язання за схемами. Рустам до дошки

Слайд16.  Закінчи обчислення за таким самим способом. Рустам

Слайд 17.   Перевір себе за правилом.

Слайд 18. Восени, птахи, яні не можуть знайти взимку корм, збираються в зграї та відлітають у вирій. Тому їх називають ПЕРЕЛІТНИМИ ПТАХАМИ.  У теплі краї відлітають стрижі,зозулі, солові, ластівки, журавлі, качки, гуси, шпаки, жайворонки, чижі та граки

Слайд 19. Зозуля просить нас порахувати , скільки її друзів ще не відлетіло в вирій.

 Слайд 20. Прокоментуй розв'язання за схемами. Закінчи обчислення. Я

Слайд 21.Перевір себе за правилом.

Слайд22.   Попрацюємо із підручником. Приклади 3.

Слайд 23. Восени вода…З слайда читати

Слайд 24. Розв’яжи задачу.

Слайд 25. Рефлексія з лего.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Інтегровані уроки
НУШ
Додано
24 листопада 2021
Переглядів
1159
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку