Інтегрований урок математики в 1 класі на тему "Число 8. Цифра 8. Склад числа 8. Гостинці їжакові"

Про матеріал

Мета. Познайомити учнів з числом і цифрою 8. Повторити і закріпити навички рахунку в межах 7. Розвивати логічне мислення, мову, творчі здібності. Збагачувати знання про навколишній світ. Виховувати пізнавальний інтерес до предмету математики.

Перегляд файлу

Тема: Число 8.  Цифра 8.  Склад числа 8. Гостинці їжакові.

Мета :Познайомити учнів з числом і цифрою 8. Повторити і закріпити навички рахунку в межах 7. Розвивати логічне мислення, мову, творчі здібності. Збагачувати знання про навколишній світ.  Виховувати пізнавальний інтерес до предмету математики.

Тип уроку:   комбінований урок.

ХІД    УРОКУ

I     Організаційна частина.

Встаньте, діти, усміхніться

І до сонця потягніться,

До сусіда поверніться,

Один одному всміхніться.

Гостей наших привітаймо

І навчання починаймо.

 

 Створення позитивно-сприятливого мікроклімату на уроці.

  •                  Сьогодні на уроці нас чекає багато цікавої роботи. Просигналізуйте, будь ласка, за допомогою зображень смайликів свій настрій до роботи.

Працюватимем  старанно,

Щоб почути у кінці,

Що у нашім 1 класі

Учні просто молодці!

 

 II   Повторення та закріплення вивченого матеріалу.

1. Усний рахунок

-Сьогодні до нас на урок, разом з осінню, завітав їжачок- лісовичок. Він вас запрошує в подорож на лісову галявину. Подивіться скільки в нього друзів.

- Як їх можна порахувати? Що треба зробити?- Хто стоїть третім? Шостим?

- Яким по порядку стоїть зайчик? Ведмедик?

-Назвіть звірів, які розташувались правіше від вовчика?Лівіше?

    i?id=75660164-37-72&n=21                 i?id=535265309-29-72&n=17      i?id=275703754-55-72&n=17     i?id=42452853-64-72&n=21
       

http://newsoftek.at.ua/c/ALADIN/29f57367bc92.gif   i?id=347875568-01-72&n=21                      i?id=277841428-44-72&n=21

 

 

- Звірі на галявині грали. Але ж ви, дітки, знаєте, що восени часто йдуть дощі. А після дощу чого багато з’являється в лісі?

-Подивіться і скажіть, яка краплинка впала на який гриб? Чому?

 

          5                  7                    4                     6

http://im3-tub-ua.yandex.net/i?id=288059354-15-72&n=21i?id=288059354-15-72&n=21

  i?id=288059354-15-72&n=21        http://im3-tub-ua.yandex.net/i?id=288059354-15-72&n=21
 

 

  • Після осені розпочинається зима. І звірі готуються до холодів. Як це вони роблять? Подивіться білочка запасла собі грибів. А чи всі вони однакові?

Що в них спільне? Чим відрізняються?Який наступний гриб?

 

http://im6-tub-ua.yandex.net/i?id=184063140-26-72&n=21      i?id=527625605-23-72&n=21          i?id=184063140-26-72&n=21        i?id=205392740-59-72&n=21             

 

 

Послухайте, яким дбайливим господарем виявився їжачок. Носить на зиму у свою комірку і бурячки, і грибочки. Розв’яжемо віршовані задачі.

 

 

 

Що, скажіть-но, малюки, їдять взимку їжаки?

 

Ішов їжак, знайшов буряк,

Знайшов ще шість –                        

З сім’єю з’їсть.                         

Ну, то скільки буряків

Усього у їжаків?

 

2+5=7

 

У лісочку на горбочку

Вдень зявились два грибочки.

А під вечір знову пять.

Хто зумів порахувать?

 

3+4=7

 

 

 

Три грибочки білка швидко

Понесла в своє дупло.

А у ньому зберігалось

Чотири грибочки вже давно.

А тепер скажіть ви нам:

Скільки всіх грибочків там?

 

 

Фізкультхвилинка « Боровик».

 

Вийшов в поле боровик,

Та й узявся в боки,

Бо він, бачите не звик-

Обрії широкі.

Покрутився на нозі, 

Реготом залився,

Танцюристці-бабочці

В пояс уклонився.  

Довго зайчика ганяв,                                       

Виспавсь на пісочку,

Коли вечір вже настав-

Викупавсь в струмочку.

 

III     Оголошення теми, мети уроку.

1. Створення проблемної ситуації.

- Діти, до їжачка в гості прийшло 7 друзів. А якщо ми порахуємо ще й їжачка, то скільки звірів буде? А як отримали 8?

То над якою темою ми з вами сьогодні будемо працювати?

-Число 8. Цифра 8. Склад числа.

 

IV  Робота над новою темою.

            Цифра вісім-два кільця

Без початку і кінця. 

Припиняйте, друзі, галас!

Цифру вісім пишем зараз.

 

Хвилинка каліграфії.

-Починаємо чаклувати…

Вісімку, як два писати.                  8

Біля нижньої лінії хвостик назад закругляємо

І обидва кінці дуже вправно з’єднаємо.

Пошук закономірності і продовження написання цифр.

 

Робота в парах.

(моделювання на фішках доміно складу числа 8)

- Розгляньте плитки доміно. Знаючи, що сума кружків повинна дорівнювати восьми, домалюйте кружечки.

 

Узагальнення виконаної роботи.

  • Дітки, зробіть висновок, як можна отримати 8?

- Їжачок щиро дякує вам за роботу.

- І просить вас ще йому допомогти зробити запаси на зиму.

V  Виготовлення з пластиліну грибів, яблучок( групова робота) під музику.

Учні виготовили цілий кошик подарунків для їжачка.

Їжачок дарує всім смачні яблучка, бо в цих фруктах - вітаміни, які дуже корисні для дітей.

VI   Самооцінка.

  • Просигналізуйте смайликами свій настрій в кінці уроку. Поясніть, чому.

 

 

docx
Додано
11 липня 2018
Переглядів
1586
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку