Формувати навички отримувати інформацію наукового характеру; формувати уявлення про енергію, яка є джерелом для роботи всіх технічних пристроїв та механізмів та життєву необхідність енергозбереження; сприяти формуванню в учнів уявлення про енергозберігаючі технології, розуміння необхідності бережливого ставлення до використання енергоносіїв.
Мета Навчальна: формувати навички отримувати інформацію наукового характеру; формувати уявлення про енергію, яка є джерелом для роботи всіх технічних пристроїв та механізмів та життєву необхідність енергозбереження; сприяти формуванню в учнів уявлення про енергозберігаючі технології, розуміння необхідності бережливого ставлення до використання енергоносіїв. Розвиваюча: розвивати навички роботи із різними джерелами інформації, уміння формулювати думку про способи економного використання електричної та теплової енергії. Виховна: виховувати бережне ставлення до навколишнього середовища, сприяти вихованню активної життєвої позиції, почуття власної причетності до загальної справи.
Протягом тисячоліть люди спостерігали за сліпучими спалахами в небі під час грози. Це водночас приваблювало їх, а ще й дуже лякало. Бо ці зигзагоподібні спалахи були небезпечні тим, що після них гуркотів грім, іноді вони вбивали людей, палили все навколо. І лише понад 100 років тому люди зрозуміли, що це таке і приборкали електрику.
Людина відкрила дію електрики вже давно. Древні греки знали, що коли шматочок бурштину натерти вовняною тканиною, він буде притягувати до себе пилинки. Те ж саме трапляється, коли ви зачісуєте волосся пластмасовим гребінцем. Бажаєте перевірити? Візьміть ручку, потріть себе по волоссю. А тепер доторкніться до шматочків паперу, що лежать у вас на столі.
Під час вимірювання чого-небудь ми використовуємо одиниці вимірювання. вимірюємо масу у кілограмах температуру у градусах Одиниці вимірювання для підрахунку використаної електроенергії називаються кіловати. На ній є надпис «100 Ват», або «60 Ват». Це означає, скільки енергії лампочка споживає за 1 годину.
Бабуся в гості завітала до свого онука Поцікавитись про бали, чи батьків він слуха. Ось заходить до кімнати й сплескує руками: Промовляє DVD чужими словами. За комп'ютером внучок старанно працює, Денне світло над столом невпинно вирує. Вентилятор на всі боки холод посилає, А бабусю ця картина за серце хапає.
Любий внучку, відпочинь, - бабуся благає, - Виключи усі прибори. – Й тихо починає. – В Україні електричних станцій є багато. Головна у них мета – струм нам подавати. Світло щоб було в домівках, в дитсадках, у школі. Хліб щоб спікся запашненький і борщик смачненький. Кожна станція така – силу певну має І напругу необхідну людям посилає. І ось станція гуркоче від перенапруги, Іще трішки – й не витрима такої напруги.
Струму більше вже не в змозі вона виробляти І від цього починає світло пригасати. Довго страва закіпає, лампочка тускніє, І трамвай іде повільно, хто ж про це подбає? Хто подбає про лікарню, для якої струм – це сила, І про квітку, що в теплиці, щоб вона розквітла. Прочитайте всі цей віршик, та й запам'ятайте, І про світло у домівках щогодини дбайте!!!