Конспект уроку з образотворчого мистецтва для 1-го класу на тему: "Вітальна листівка для мами" - створення листівки до свята 8-го березня з використанням ІКТ підтримки. Розвивати уміння учнів бачити та передавати різне положення предметів у композиції, виділяти основне зображення, самостійно підбирати кольори та матеріали при виконанні роботи (об'ємної листівки), вчити виготовляти об'ємні квіти з паперу, користуватись різними техніками виконання роботи.
Тема. Подарунок мамі. Виготовлення саморобної листівки.
Мета: Розвивати уміння учнів бачити та передавати різне положення предметів у композиції, виділяти основне зображення, самостійно підбирати кольори та матеріали при виконанні роботи (об’ємної листівки), вчити виготовляти об’ємні квіти з паперу, користуватись різними техніками виконання роботи; розвивати фантазію, творчість, кмітливість, вміння самостійно аналізувати, порівнювати, узагальнювати; виховувати любов до матері, бабусі, навколишнього світу, виховувати акуратність, гарний смак, естетичне бачення світу.
Обладнання: листівка-подарунок (зразок), кольоровий папір, бісер, мереживо, ґудзики, клей ПВА, ножиці, простий олівець, циркуль, лінійка, гумка, акварельні фарби.
Зміст уроку
І. Привітання
Доброго ранку, сонце ласкаве!
Доброго ранку , дерева і трави!
Доброго ранку, берізоньки білі!
Доброго ранку, люди щасливі!
Кожного ранку і щохвилини!
Доброго ранку і доброї днини!
Діти, візьміть один одного за руки. Гарний настрій і тепло своєї душі передайте один одному. Я бажаю вам здоров’я, тепла, мудрості, гарного настрою, поваги один до одного. Я вас дуже всіх люблю! У нас на уроці присутні гості. Привітайтеся з ними.
ІІ. Організаційна частина.
Хто завжди вам допоможе?
Хто все вміє і все може?
Хто все зробить, як годиться?
Хто ця мудра чарівниця?
В цілім світі найдобріша,
Найдорожча, наймиліша?
Лагідна і ніжна сама?
Ну, звичайно, наша…
мама!
IIІ. Повідомлення теми і мети уроку.
— Діти, в усіх-усіх на землі є матуся. Вона є у пташки, й у квітки, й у зайчика. І Сьогодні ми з вами звершимо підготовку подарунків для найрідніших, наймиліших, найдорожчих ваших мам.
(Слухання віршів про маму)
1-й учень
Ось підсініжник нерозквітлий
Виріс між беріз.
Я його матусі рідній
Із дібров приніс.
І мене із ним так ніжно
Мама обняла,
Що розквітнув мій підсніжник
Від її тепла.
2-й учень
Я гілочку мімози
Поставив на вікні.
І квіточки маленькі
Всміхаються мені!
Велика таємниця
Існує поміж нами —
Цю гілочку мімози
Я подарую мамі!..
3-й учень
Підстружу я олівці, щоб виднілось чітко,
І на чистому листку намалюю квітку.
Не залишу на столі — завтра стану нишком
І малюнок покладу мамі біля ліжка.
Квітка синя, мов жива,— мамочці на свято.
Буде в маминих очах радості багато.
- Як можна ніжно назвати свою маму?
- В цей день хочеться своїм рідним подарувати щось незвичайне. Але найкращий подарунок той, що зроблений або вирощений своїми руками.
Отже, будемо сьогодні робити вітальні листівки.
ІV. Розгляд зразка виробу.
V. Фізкультхвилинка (8 березня)
VІ. Відбір матеріалів та інструментів.
VІІ. Повторення правил техніки безпеки та гігієни праці.
VIII. Визначення порядку виконання роботи.
ІХ . Практична робота
Самостійна робота.
Х. Оцінювання виробів. (Виставка)
Ці листівки будуть гарним подарунком для матусь.
ХІ. Підсумок уроку.
Мама! Найдорожче слово в світі!
Де б не був ти, що б ти не робив,
Назавжди вона твій шлях освітить
Ніжним серцем, відданим тобі.
В дні важкі, і в дні, на щастя щедрі,
Не забудь: вона завжди - в тобі,
Тож живи, як мама, - щиро й чесно,
І, як мама, світ оцей люби!
ІХ. Прибирання робочих місць.