Конспект уроку з образотворчого мистецтва на тему "Подарунок мамі. Виготовлення саморобної листівки"

Про матеріал

Конспект уроку з образотворчого мистецтва для 1-го класу на тему: "Вітальна листівка для мами" - створення листівки до свята 8-го березня з використанням ІКТ підтримки. Розвивати уміння учнів бачити та передавати різне положення предметів у композиції, виділяти основне зображення, самостійно підбирати кольори та матеріали при виконанні роботи (об'ємної листівки), вчити виготовляти об'ємні квіти з паперу, користуватись різними техніками виконання роботи.

Перегляд файлу

Тема.  Подарунок мамі. Виготовлення саморобної листівки.

 

Мета: Розвивати уміння  учнів бачити та передавати різне положення предметів у композиції, виділяти основне зображення, самостійно підбирати кольори та матеріали при виконанні роботи (об’ємної листівки), вчити виготовляти об’ємні квіти з паперу, користуватись різними техніками виконання роботи; розвивати фантазію, творчість,  кмітливість, вміння самостійно аналізувати, порівнювати, узагальнювати; виховувати любов до матері, бабусі, навколишнього світу, виховувати акуратність, гарний смак, естетичне бачення світу.

 

Обладнання: листівка-подарунок (зразок),  кольоровий папір, бісер, мереживо, ґудзики, клей ПВА, ножиці, простий олівець, циркуль, лінійка, гумка, акварельні фарби.

 

Зміст уроку

 

І. Привітання

           Доброго ранку, сонце ласкаве!

 Доброго ранку , дерева і трави!

           Доброго ранку, берізоньки білі!

           Доброго ранку, люди щасливі!

          Кожного ранку і щохвилини!

          Доброго ранку і доброї днини!

 Діти, візьміть один одного за руки. Гарний настрій і тепло своєї душі передайте один одному. Я бажаю вам здоровя, тепла, мудрості, гарного настрою, поваги один до одного. Я вас дуже всіх люблю! У нас на уроці присутні гості. Привітайтеся з ними.

 

ІІ. Організаційна частина.

Хто завжди вам допоможе?

Хто все вміє і все може?

Хто все зробить, як годиться?

Хто ця мудра чарівниця?

В цілім світі найдобріша,

Найдорожча, наймиліша?

Лагідна і ніжна сама?

Ну, звичайно, наша…

                                                                   мама!

 

IIІ. Повідомлення теми і мети уроку.

 Діти, в усіх-усіх на землі є матуся. Вона є у пташки, й у квітки, й у зайчика. І Сьогодні ми з вами звершимо підготовку подарунків для  найрідніших, наймиліших, найдорожчих ваших мам.

 

 

 

(Слухання віршів про маму)

 

1-й учень

Ось підсініжник нерозквітлий

Виріс між беріз.

Я його матусі рідній

Із дібров приніс.

І мене із ним так ніжно

Мама обняла,

Що розквітнув мій підсніжник

Від її тепла.

 

2-й учень

Я гілочку мімози

Поставив на вікні.

І квіточки маленькі

Всміхаються мені!

Велика таємниця

Існує поміж нами —

Цю гілочку мімози

Я подарую мамі!..

 

3-й учень

Підстружу я олівці, щоб виднілось чітко,

І на чистому листку намалюю квітку.

Не залишу на столі — завтра стану нишком

І малюнок покладу мамі біля ліжка.

 Квітка синя, мов жива,— мамочці на свято.

 Буде в маминих очах радості багато.

 

-  Як можна ніжно назвати свою маму?

 

-  В цей день хочеться своїм рідним подарувати щось незвичайне. Але найкращий подарунок той, що зроблений або вирощений своїми руками.

    Отже, будемо сьогодні робити вітальні листівки.

 

ІV. Розгляд зразка виробу.

 

  • Якої форми виріб?
  • З яких матеріалів виготовлений?
  • Яке основне зображення на листівці?
  • Яким може бути напис на нашій листівці?

 

V. Фізкультхвилинка (8 березня)

 

VІ. Відбір матеріалів та інструментів.

 

VІІ. Повторення правил техніки безпеки та гігієни праці.

  1. Роботу розпочинай лише з дозволу вчителя.
  2. У процесі роботи не відволікайся побічними справами.
  3. Будь обережним з ножицями.
  4. Під час роботи з клеєм, користуйся пензликом.
  5. Тримай своє робоче місце у належному порядку.

VIII. Визначення порядку виконання роботи.

  1. Визначити основне зображення.
  2. Приготувати всі необхідні елементи.
  3. Розкласти зображення на основі (картоні).
  4. Обережно наклеїти.
  5. Прибрати робоче місце.

 

ІХ . Практична робота

                Самостійна робота.

 

Х. Оцінювання виробів. (Виставка)

Ці листівки будуть гарним подарунком для матусь.

 

 

ХІ. Підсумок уроку.

 

Мама! Найдорожче слово в світі!
Де б не був ти, що б ти не робив,
Назавжди вона твій шлях освітить
Ніжним серцем, відданим тобі.
В дні важкі, і в дні, на щастя щедрі,
Не забудь: вона завжди - в тобі,
Тож живи, як мама, - щиро й чесно,
І, як мама, світ оцей люби!

 

ІХ. Прибирання робочих місць.

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
9 березня 2018
Переглядів
5448
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку