Інтегрований урок Осінні дари

Про матеріал
вчити учнів правильної вимови звуків в складах та словах, утворювати слова суфіксальним способом, з додаванням одного звука на основі інноваційних технологій, використовувати досвід дитини при розв'язанні навчальних проблем, збагачувати словниковий запас; розвивати фонематичний слух,зорову та слухову пам'ять, увагу, артикуляційну та дрібну моторику рук, мовленеве дихання, збагачувати словниковий запас; підтримувати у дітей гарний настрій, бадьорість, упевненість у власних силах; виховувати самоконтроль, бажання вирізно і чітко говорити.
Перегляд файлу

 

ЗАНЯТТЯ

«Осінні дари.» 

(Розвиток мовлення 2 клас)

C:\Users\Rozumniki-T\Desktop\осінь\P5201803.JPG 

 

 

 

 

 

Підготувала

Вчитель початкових класів

Пухова А.В.

 

 

 

 

Тема :   Осінні дари. 

Мета: 

-корекційно-навчальна:вчити учнів  правильної вимови звуків в складах та словах, утворювати слова суфіксальним способом, з додаванням одного звука на основі інноваційних технологій, використовувати досвід дитини при розв'язанні навчальних проблем, збагачувати словниковий запас;

-корекційно- розвивальна:розвивати фонематичний слух,зорову та слухову  пам'ять, увагу, артикуляційну та дрібну моторику рук, мовленеве дихання, збагачувати словниковий запас;

-корекційно- виховна:  підтримувати у дітей гарний настрій, бадьорість, упевненість у власних силах; виховувати самоконтроль, бажання вирізно і чітко говорити.

Обладнання: дзеркало,загадка, дидактичні ігри, предметні картинки, лялька принцеса, карета,  підручник А. Я. Малярчук "Дидактичний матеріал для виправлення мовленнєвих недоліків" ІІ част., інтерактивна технологія .

 

Хід уроку

Учитель: - Діти, ми сьогодні віталися, а я хочу вам запропонувати привітатися незвичайно, допоможуть нам долоньки.

  • C:\Users\Администратор\Desktop\осінь\P5201825.JPGДіти, я йшла до вас на урок та побачила ось цей кошик на підлозі.

.        Хто його приніс? І я не знаю!

  • А ось записка! Прочитаймо!

      « Це вам від мене…»

  • Нічого не розумію! Від кого ж це? Якщо написано, що це нам, тоді ми можемо зазирнути у кошик.

 

Ой, які тут гарні осінні листочки! Візьмемо по листочку та прикрасимо наш чарівний «вітерець».

Дидактична гра «Який листочок

Які листочки у вас? ( Жовтий, осінній, сухий, гарний… )

  • Як гарно! Влаштуймо справжній вітер і подивимось, як листочки весело кружляють восени! ( Вправи на дихання з різною силою, у різні способи ).

C:\Users\UserUL\Desktop\осінь\P5201804.JPGЩо це ще у кошику?

 

Діти

  -Овочі !

Так, восени багато овочів. Подивіться, яка велика гарна капуста! Яка вона?

 ( Опис )

 Дидактична гра «Яка капуста»

 

Як хочеться, дістати ще овочів із кошика, роздивитися їх! Але щось мене руки не слухаються.

Логопед: - Так, давайте, розімнемо їх, щоб легше було взяти овочі!

Пальчикова гра « Капуста».

C:\Users\UserUL\Desktop\осінь\P5201803.JPGУчитель: - Ось тепер наші пальчики вправні. Дістаньте собі овочі.

  • Що ти взяла, Маша? ( Опис ).
  • Що це ми роздивилися? Як назвати одним словом? ( Овочі ).

     - Дітки, ви чуєте? Хтось шкребеться! Відгадайте загадку і дізнаєтесь хто це.

Загадка

Вдень я сплю, а як прийде ніч,

Отоді вже – інша річ.

Я виходжу полювати –

Стережись, мишва хвостата!

Не злічу вже, скільки штук,

За життя я з′їв гадюк.

Я колючій, мов будяк,

А зовуть мене … ( Їжак ).

Учитель: - Діти, що Їжачок назбирав? ( Яблука, груші ).

  • Як назвати одним словом? Що це? ( Фрукті ).
  • Де ростуть фрукти? ( У саду ).

Логопед:

 - Діти, які ви молодці, а давайте з їжачком пограймо у гру «У саду»

C:\Users\UserUL\Desktop\осінь\P5201816.JPGФізкультхвилинка

  • Діти, Їжачок просить  нас допомогти розкласти овочі та фрукти окремо.
  • Куди ви положите яблучко? Чому?

Дидактична гра « Овочі – фрукти».

 

  • Діти, але щось Їжачок сумний, а щоб у Їжачка був гарний настрій, розповімо про нього віршик.

 

Їжачок – хитрячок

Із голок та шпичок

Пошив собі піджачок

C:\Users\UserUL\Desktop\осінь\P5201820.JPGВін гуляє по садку,

 Натикає на голки

Груші,яблука,сливки,

І до себе на обід

Він скликає цілий рід.

 

Фізкультпауза

 « Їжачок».

    Їхав лісом їжачок,

    Віз голчастий піджачок,

    Сироїжки він зривав,

    Їв та пісеньки співав.

   Розумнички!!!

                                         C:\Users\Rozumniki-T\Desktop\осінь\P5201816.JPG

 

Психогімнастика « Настрій Їжачка».

  • Який у їжачка настрій? Який ще може бути настрій?
  • Діти, а давайте ми з вами навчимось правильно промовляти чистомовки.

Вправа на інтонаційну виразність.

Промовляння чистомовки.

Ідь – ідь – ідь – спить малесенький ведмідь.

Ить – ить – ить – біля мами він лежить.

C:\Users\UserUL\Desktop\осінь\P5201822.JPGНи – ни – ни – бачить він солодкі сни.

Ок- ок – ок – про малину і медок.

  • Діти, а про яку тварину ми промовляли чистомовку? Так, правильно про ведмідя!!!
  • А давайте ми з вами спробуємо зімітувати цю тварину.

 ( Імітація)

  • А що робить узимку ведмідь?

Бесіда про тварин:

  • Хто ще живе у лісі? Як назвати одним словом? ( Тварини ).
  • Які це тварини? ( Дикі ).
  • Чому їх так називають? ( Живуть у лісі, самостійно добувають їжу ).

Підсумок заняття

Учитель. Усі ви добре працювали, тож скажу вам у кінці: мої діти- молодці!

За успішну роботу  ми пограємо в гру  «Чарівна торбинка» (Діти отримують призи з торбинки)

docx
Додав(-ла)
Пухова Анжела
Додано
27 лютого
Переглядів
176
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку