23 липня о 18:00Вебінар: STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів

Урок "Веселі мандри"

Про матеріал
Закріплювати вміння ділити слова на склади, складати звукові схеми, правильно з’єднувати букви в слова, збагачувати словниковий запас, розвивати уявлення дітей, увагу, пам’ять і мислення.
Перегляд файлу

Стеценко С.В.

                                      Навчання грамоти

                                          УРОК-ГРА

                                      «Веселі мандри»

Мета :закріплювати вміння ділити слова на склади, складати звукові схеми, правильно зєднувати букви в слова, збагачувати словниковий запас, розвивати уявлення дітей, увагу, память і мислення.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Декілька днів тому ми з вами познайомилися з особливою людиною,добрим солдатом і надзвичайно цікавим оповідачем,бароном Мюнхаузеном.

Ми переглядали мультиплікаційні фільми,де  спостерігали які незвичайні пригоди  чекали на барона. Сьогодні  сам  барон Мюнхаузен запрошує нас  подорожувати.

ІІ. Актуалізація  і закріплення знань

Діти,ви готові вирушити з бароном Мюнхаузеном в одну із останніх його подорожей? Барон приготував для вас багато цікавих завдань,які він помістив у пляшку і відправив її по воді . (Дістаю завдання і читаю)

  1. (Розповідь барона) Навесні я вирушив у далеке плавання на великому кораблі. Раптом у відкритому океані на нас налетів ураган, який зірвав усі вітрила.(відео фрагмент мультфільму)

  Під час шторму зламався прилад,який показує напрямок руху корабля.

Перше запитання  Барона. Який предмет був зламаний?

Знайти відповідь вам допоможуть картки  з літерами . Біля кожної літери стоїть цифра.

Розташуйте  цифри по порядку і прочитайте слово,яке буде назвою зламаного приладу. (Компас)

 

 

  1. (Розповідь барона )Довго корабель кидало по хвилях океану. Одного ранку ми помітили незвичайні зміни в усьому. Море із синього стало білим. Вітерець доносив ніжний і ласкавий запах від якого нам стало дуже приємно і весело. Ми побачили незнайомий острів.

Друге запитання Барона. Як саме називався острів,на який прибув корабель?

Відповідь зашифрована у звуковій схемі. (показую схему) Перед вами три малюнки. Складіть звукові схеми цих слів і та схема,яка співпаде з зашифрованою і буде назвою острова.

(На  малюнках зображені  сир, пень і муха)

  1. (Розповідь барона) Замість води за бортом плюскотіло молоко. Я нагнувся до землі та все зрозумів. Острів був із чудового сиру. Так – так ,не смійтесь,я кажу вам щиру правду:замість землі у нас під ногами був сир.

Жителі острова дуже любили спостерігати за природою і складати загадки про природні явища і для барона Мюнхаузена  теж приготували  2 загадки.

Допоможіть барону їх відгадати.

Насупилось небо,

І плаче хмаринка,

А поле сміється щасливо і дзвінко,

Бо сльози хмаринки несуть урожай.

Як сльози ті звуться?

Скоріш відгадай.  (Дощ)

Як багато білих мух,

Всі летять, неначе пух,

Холоди їх не лякають.

Як цих «мушок» називають? (Сніжинки)

 

  1. (Розповідь барона)Багато інших чудес ми побачили,коли гуляли островом. Було спекотно і я вирішив покупатися. Я чудово плаваю, тому заплив далеко від берега. Раптом бачу – просто на мене пливе гігантська рибина із роззявленою пащею. Втекти неможливо,тому  я стиснувся у клубок і кинувся в її відкриту  пащу. Тут я побачив моряків з усього світу. Як же вибратися з цієї в’язниці?    Ми помітили,що наш рух всередині рибини не подобається їй і ми  зрозуміли,що потрібно танцювати і стрибати,щоб рибина висунула з води свою велетенську голову. Давайте і ми допоможемо,  затанцюємо так,щоб рибина  швидше  відпустила барона  Мюнхаузена.(Фізкультхвилинка)

 

  1. (Розповідь барона)Після нашого порятунку я зійшов з корабля і на мене накинувся велетенський звір. Він розірвав би мене за одну мить,але я схопив його за передні лапи і сильно стиснув їх і звір з часом ослаб.

 

Барон Мюнхаузен запитує з яким  саме звіром він  боровся? Вам пропонують малюнки 3 звірів.

(Підказка від барона.) Якщо поділити назву звіра на склади, то в цій назві 2 склади. (малюнок ведмедя,слона і носорога)

   Так мені вдалося повернутися додому.

 Підсумок уроку.

Діти,цікава була подорож у барона Мюнхаузена? Зараз ми пригадаємо розповідь барона Мюнхаузена. Перше запитання.

  1. В яку пору року Мюнхаузен вирушив у свою подорож?( Навесні)
  2. Барон подорожував  на кораблі,по чому він плив? (По воді)
  3. Куди повернувся Мюнхаузен після своєї подорожі?( Додому)

 

Давайте запишемо ці слова в зошиті і запам’ятаємо їх написання.

 

 

Сьогодні ви показали себе як справжні друзі,співчутливі  і розумні,не покинули товариша у біді, вирішили всі завдання.  І саме тому  барон приготував вам ще один маленький  ,солодкий подарунок . У пляшці на дні лежать цукерки для кмітливих і веселих малят. (Вчитель пригощає дітей цукерками.)

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Навчання грамоти, Розробки уроків
Інкл
Додано
2 березня
Переглядів
139
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку