4 грудня о 18:00Вебінар: Новий курс мистецтва в школі: теорія і практика

: Королівство звука «р» Автоматизація звука «р» в складах та словах

Про матеріал
вчити учнів правильної вимови звука «р» в складах та словах, утворювати слова суфіксальним способом, з додаванням одного звука на основі інноваційних технологій, використовувати досвід дитини при розв'язанні навчальних проблем, збагачувати словниковий запас; розвивати фонематичний слух,зорову та слухову пам'ять, увагу, артикуляційну та дрібну моторику рук,мовленеве дихання, збагачувати словниковий запас; підтримувати у дітей гарний настрій,бадьорість, упевненість у власних силах;виховувати самоконтроль, бажання вирізно і чітко говорити.
Перегляд файлу

ЗАНЯТТЯ

«Королівство звука «р»

   Автоматизація звука «р»

 в складах та словах.» 

(Розвиток мовлення 2 клас)

C:\Users\UserUL\Desktop\буква р\P8121912.JPG 

 

 

 

 

 

Підготувала

Вчитель початкових класів

Пухова А.В.

 

 

 

Тема:    Королівство звука «р»

             Автоматизація звука «р» в складах та словах

Мета: 

-корекційно-навчальна:вчити учнів  правильної вимови звука «р» в складах та словах, утворювати слова суфіксальним способом, з додаванням одного звука на основі інноваційних технологій, використовувати досвід дитини при розв'язанні навчальних проблем, збагачувати словниковий запас;

-корекційно- розвивальна:розвивати фонематичний слух,зорову та слухову  пам'ять, увагу, артикуляційну та дрібну моторику рук,мовленеве дихання, збагачувати словниковий запас;

-корекційно- виховна:  підтримувати у дітей гарний настрій,бадьорість, упевненість у власних силах;виховувати самоконтроль, бажання вирізно і чітко говорити.

Обладнання: дзеркало,загадка, дидактичні ігри, предметні картинки, лялька принцеса, карета,  підручник А. Я. Малярчук "Дидактичний матеріал для виправлення мовленнєвих недоліків" ІІ част., інтерактивна технологія .

 

 

 

Хід заняття:

І. Організаційний момент.

Учитель. Подивилися на мене, усміхнулися усі. Чи готові до роботи? (Так)

                    -Молодці! Сьогодні ми повинні попрацювати плідно. Тому   підтримаємо одне одного. (Діти  стають у коло ,беруться за руки.)

 

                        - Ви молодці! (Ми молодці!)

                        - Ви старанні!( Ми старанні!)

C:\Users\UserUL\Desktop\буква р\P8121912.JPG-Ви уважні! (Ми уважні!)

  • Ми активні! (Ми активні!)
  • Ви поважаєте одне одного! (Ми поважаємо одне одного!)
  • Я люблю вас! (Ми любимо Вас!)

Учитель. Дякую! А тепер можна сідати. Сьогодні урок у нас незвичайний, він вчить багато чому. Хай буде він для нас повчальний, за це   подякуєм йому. А що ми будемо  робити ? Ви  зможете мені сказати, як спробуєте загадку розгадати.

C:\Users\UserUL\Desktop\буква р\P8121887.JPGЗагадка

На вигляд я просте дівчатко,

Та завжди вдіта в гарне плаття.

На голові ношу корону,

А батько мій сидить на троні

 і зовуть його король.

Пишуть про мене у казках ,

Ну а звусь я , маленька . . . (принцеса).

 

Правильно, молодеці, а звати її Рая. Вона до нас завітала в гості, тому що не вміє вимовляти звук «р» і хоче навчитися разом з вами, навчимо її?

ІІ. Основна частина.

Логопед. Сьогодні ми будемо продовжувати працювати над закріпленням вимови звука «р».

  1. Артикуляційна гімнастика.

 

- Смачне варення

 - Грибок

- Маляр

- Лошадка

- Барабанчик

Молодець!

2. Пальчикова гімнастика.

Разом з язичком потанцюють ще й твої пальчики.

 

                                                  Сім'я

Один, два, три, чотири, п'ять

C:\Users\UserUL\Desktop\буква р\P8121895.JPGВміють пальчики рахувать.

Це дідусь, це бабуся, це татусь, це матуся,

А малюк це звичайно Я,

От і вся моя сім'я.

                                          Сонечко

Вийди, вийди сонечко

 На  дідове поле

На бабусине зілля,

На наше подвір'ячко.

                                         Пташечка

Пташечки літають

Крильцями махають,

А долоньки у діток

 Наче крильця у пташок.

Молодець!!!

Учитель . Гра «Казкова карета».

C:\Users\UserUL\Desktop\буква р\P8121889.JPGДо нас на заняття принцеса приїхала на казковій кареті, але не просто так, у першу карету вам потрібно покласти малюнки там де звук «Р» знаходиться на початку слова, в другу карету вам потрібно покласти малюнки там де звук «р» знаходиться в кінці слова

(ЛОГОПЕД ПОКАЗУЄ КАРТИНКИ )

Учитель.Добре, ви все правильно зробили. Молодеці.

Учитель. Гра. «Назви дитинчат».

 

 

 Коли подорожувала наша принцеса  то побачила чарівний замок і вирішила завітати в гості. Принцесу зустрів принц. Господар запросив принцесу зайти до замку, але йдучи  по газону зустрічала тварин  та птахів зі своїми дитинчатами. Ваше завдання буде таке, я  називаю дику тварину або птаха, а ви називатимете їх дитинчат.

(Логопед показує картки)

У лисиці - лисинята

У лева– ……(левинята)

У зайця – …………(зайченята)

У мавпи – ……….( мавпенята)

У жаби– …(жабенята)

У лося – …….(лосенята)

У сови – ……… ( совенята)

(Включити відео з фізкультхвилинкою)

5. Фізкультхвилинка

C:\Users\UserUL\Desktop\буква р\P8121902.JPGРучки піднімаємо,

Потім опускаємо,

Спинки випрямляємо

Вільно видихаємо.

Подивися ти направо,

Подивися ти наліво.

Говорити будем чітко,

Вільно, легко і красиво.

 

Логопед. Тепер попрацюємо з підручником А. Я. Малярчук ІІ частина, ст. 94, завд. 4.

Вам потрібно доповнити речення назвою малюнка.

 

На роботу йде …робітник

На клумбі росте …ромашка

Гарний махровий …рушник

Рита намалювала …ромб

Русланка відкрила …рот

Учитель А зараз, давай підсумуємо все те, що ми робили на занятті?

 

 

1. На чому приїхала принцеса?(карета)

2. Що носить на голові принцеса?(корона)

C:\Users\UserUL\Desktop\буква р\P8121890.JPG3. Як називають батька принцеси?(король)

4 Як називається будинок принца?(замок)

5. Як називають нареченого принцеси?(принц)

6. В що одягнена наша принцеса?(плаття)

8. А тепер, пригадай, як же звати принцесу?(Рая)

 

ІІІ. Підсумок заняття

Учитель. Усі ви добре працювали, тож скажу вам у кінці: мої діти- молодці!

За успішну роботу наша гостя, яка за вами  спостерігала під час заняття приготувала вам  подаруночеи  (мішечки  з наклейками).

 

docx
Додав(-ла)
Пухова Анжела
Пов’язані теми
Навчання грамоти, Розробки уроків
Інкл
Додано
28 лютого 2019
Переглядів
379
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку