Інтегрований урок "Погода"

Про матеріал
Інтегрований урок німецької мови та довкілля. Мета уроку: вчити учнів вживати мовленнєві зразки по темі, розвивати навички спілкування на задану тем, виховувати любов до природи, до спостережень за змінами в природі.
Перегляд файлу

 

Довкілля

 

Тема: Погода

 

Мета: дати уявлення про залежність погоди від нагрівання земної поверхні та повітря Сонцем, від стану повітря, води. Сформулювати поняття про рух повітря. Розвивати навички спостереження за погодою. Виховувати любов до природи

 

Німецька мова

 

Тема: Погода. Пори року

 

Мета: вчити учнів вживати мовленнєві зразки по темі. Розвивати навички спілкування на задану тему. Виховувати любов до природи, до спостережень за змінами в природі.

 

Обладнання: ілюстрації про пори року, навчальний матеріал на сенсорних хрестах, картки для навчання в русі, картки з літерами і цифрами, м’які іграшки, екологічне панно, календар-квітка, мікрофон.

 

Хід уроку

 

 

І. Початок уроку

 Мотивація навчальної діяльності

 

Привітання з довкіллям, побажання добра і здоровя один одному.

Хоровий спів:

Осипаються клени,

листя з дуба летить,

лиш ялинка зелена

серед лісу стоїть.

 

Привітання

L.: Guten Tag, Kinder! Ich freue mich euch zu sehen. Wie geht’s? Wie fühlt ihr euch heute? Kinder, begrüß, bitte, die Natur die Sonne, die Bäume usw.

Sch.: Guten Tag, die Natur!

         Guten Tag, die Sonne!

         Guten Tag, die Bäume!

         Wir lieben, dir, die Natur! Usw.

 

Робота з зошитами.

Визначення свого настрою на початку уроку. Відмітки про погоду

 

         вітряний                         іде сніг

       похмурий         День       холодний

       туманний                          зимовий

                                                  хмарний

 

Фонетична зарядка

Wenn Winter kommt mit Schnee und Eis,

dann wird es draußen kalt und weiß.

 

ІІ. Основна частина уроку

 

Бесіда про погоду:

Lehrer: Ist heute kalt/warm? (Переклад)

Klecksi: Heute ist es kalt/warm.

 

Гра-ланцюжок.

Клексі запитує в учнів: Ist es heute      kalt/warm? Учні відповідають по черзі:                   Heute ist es kalt/warm.

   Klecksi: Ist der Winter da?

    Schüler: Ja, es ist Winter.

 

 

Актуалізація знань.

 Обговорення питань:

- Які зміни з водою можуть відбуватися в довкіллі?

- Які зміни можуть відбуватися з повітрям?

- Чим викликаються зміни з повітрям, водою?

 

Закріплення лексичного матеріалу

За допомогою карток і малюнків вчитель повторює з учнями такі фрази: Das Jahr hat vier Jahreszeiten. Die Jahreszeiten heißen der Winter, der Frühling, der Sommer, der Herbst. Welche Jahreszeit ist jetzt? Es ist Winter.

 

Опис природи з опорою на сюжетний малюнок

 За малюнками у зошиті з друкованою основою, за сюжетними малюнками учні характеризують осінню, зимову, весняну, літню погоду

 

Повторення

Гра «Скульптурні букви»

Учитель об’єднує учнів у групи по три особи. Учитель називає літеру, а учні повинні зобразити її за допомогою рухів свого тіла. Перемагає група, яка швидко впоралася із завданням і найкраще зобразила букву.

 

Контроль домашнього завдання

Комп’ютерна гра «Мисливець за літерами»

Повторення вивчених літер і буквосполучень. Твоє завдання – зібрати 20 приголосних, для цього у тебе є лук. Будь дуже уважним, зіб’єш голосну – втратиш успіх.

 

Групова робота.

Робота з підручником.

Вчитель читає текст «Погода» ст.86 .

І група – опрацьовує І абзац

 

Для кожної пори  року характерна певна погода. Взимку – холодно, а влітку – спекотно. Восени прохолодно і часто йдуть дощі, а навесні стоїть сонячна тепла погода. Бувають дні вітряні, дощові, теплі й холодні, хмарні і сонячні.

 

ІІ група – опрацьовує ІІ абзац

 

Погода постійно змінюється. Вона залежить від стану повітря, яке може бути холодним, теплим, вологим, рухомим. Погодою називають стан повітря у певній місцевості і в певний час.

 

ІІІ група – працює з ІІІ абзацом

 

Найбільше на зміну погоди впливають сонячне світло і тепло. Сонце нагріває повітря, воду, землю. Завдяки сонцю випаровується вода з поверхні водойм, землі, рослин. Із пари утворюються хмари, які переносить вітер. З хмар випадають дощ, сніг, град. Їх називають опадами.

 

ІV група – працює з ІV абзацом

 

Погоду можна передбачити. Її прогнози передають по радіо, телебаченню. Передбачити погоду дають змогу також народні прикмети, які ви перевіряєте на уроках серед природи.

 

Оцінювання знань учнів.

 

Гра «Хто уважніший»

Учитель показує картинку і говорить речення (Es ist Winter. Es ist Sommer. Im Herbst, usw). Якщо сказане відповідає картинці, учні піднімають картку зі знаком «+», якщо ні – «-»

 

Фізкультхвилинка:

Winter kommt! Und es schneit.

Flocken fallen nieder.

Es ist kalt. Es ist kalt.

Weiß ist alles wieder.

(Учитель супроводжує фізкультхвилинку жестами, учні повторюють за ним.)

 

Інтерактивна гра «Телепрогноз».

Учні виступають перед класом в якості телеведучого

 «Прогноз погоди на сьогодні» - І група.

ІІ група – «Прогноз погоди на завтра»

 

 Подача нового матеріалу, організація його опрацювання і вживання

Ознайомлення з новою лексикою.

Робота з підручником

 L.: Macht eure Bücher auf! Розгляньте малюнки, послухайте і повторіть. За допомогою малюнків «Дванадцять місяців» вчитель тренує учнів у вживанні відповідних мовленнєвих зразків.

 

Робота з «календарем-квіткою»

Використовуючи календар-квітку, вчитель запитує в учнів: Wie heißen die Jahreszeiten? Wie viel Monate hat ein Jahr? Wie heißen die Wintermonate? Wie heißen die Frühlingsmonate? Wie heißen die Sommermonate? Wie heißen die Herbstmonate? Учні відповідають хором, повторюючи за вчителем.

 

    Виготовлення плакату.

Люби довкілля в будь-яку погоду. Твоя любов оберігатиме довкілля і тебе

 

 

Робота з екологічним панно.

  1.                Проведіть правою рукою хмаринку до грибка
  2.                Проведіть лівою рукою сонячного зайчика до метелика
  • Хто любить яку погоду?

Висновок: Будь-яка погода має своє призначення в довкіллі.

 

Гра на «екологічному панно» «Скільки місяців має одна пора року?».

Учитель моделює календар-квітку без пелюсток із назвами місяців на «екологічному панно», ділить клас на чотири команди, ставлячи по одному сильному учневі у кожну команду, і пропонує учням за кольором пелюсток відшукати місяці до кожної пори року та прикріпити їх до квітки. Перемагає та команда, яка правильно виконає завдання.

 

ІІІ. Заключний етап уроку

Підсумок уроку

1.Хвилинка оздоровлення. Учні стають на масажні килимки і, передаючи з рук в руки мікрофон, говорять про своє самопочуття. Порівнюємо позначення самопочуття на початку уроку з теперішнім. Настрій у багатьох дітей поліпшився. Що цьому сприяло?

Відповіді учнів:

  • Цікава гра «Теленовини»
  • Кольорові малюнки
  • Спільна праця в групах
  • Хороші оцінки

2. Вчителі дякують учням за активність і підводять підсумок уроку за допомогою «екологічного панно»:

- Подорожуємо стежиною, зупиняємось біля кожного малюнка і називаємо німецькою мовою, яка це пора року, скільки та які місяці вона має.

 

docx
Додано
6 лютого 2019
Переглядів
1428
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку