29 квітня о 18:00Вебінар: Використання технології «перевернутий клас» на уроках хімії

Інтегрований урок. Природознавство - інформатика. Тема природознавства: харчування. Тема інформатики: переміщення текстових вікон ,утворення нового слайду.

Про матеріал

Конспект уроку для учнів 3-го класу з природознавства та інформатики з використанням презентації та опорою на ментальну карту. Під час уроку діти працювали в групах , створювали власну презентацію.

Перегляд файлу

Тема природознавства: Харчування.

Тема інформатики: Переміщення текстових вікон/ полів на слайдах. Утворення нового слайду, текстового вікна, поля.

Мета уроку природознавства:

Навчальна: навчити учнів правил харчування які слід дотримуватись, щоб бути здоровим.

Розвивальна: розвивати мовлення, критичне мислення.

Виховна: виховувати уміння працювати в групі, культуру спілкування.

Мета інформатики:

Навчальна: навчити  розрізняти та додавати текстові вікна/ поля, графічні зображення до слайду,  створювати кілька слайдів презентації та наповнювати їх.

Розвивальна: розвивати мовлення, інформаційну культуру.

Виховна: виховувати уміння презентувати свою роботу.

 

 

 

                                                   Хід уроку

 І Орг. Момент

  • Добрий день! Діти ви знаєте який  в нас сьогодні урок?
  • А що ви бачите на екрані? ( Зображення продуктів харчування)
  • Як ви гадаєте яким чином  вони можуть стосуватись інформатики?
  • Сьогодні в нас буде інтегрований урок, це коли поєднуються декілька уроків в одному.  На вашу думку з яким уроком ми сьогодні поєднаємо   урок інформатики?  Аргументуйте вашу відповідь.

 У нас буде  інтегрований урок інформатика – природознавство . І темою нашого уроку буде  : «Харчування. Презентація.  Переміщення текстових вікон/ полів на слайдах. Утворення нового слайду, текстового вікна, поля.»

ІІ. Мотивація.

Робота в групі « Асоціативний кущ»

Побудуйте асоціативний кущ до слова харчування.

( Потрібно підвести до слова дієтолог)

 Хто такі дієтологи ?

Як ви гадаєте, чому на сьогоднішні день вони користуються великою популярністю?

З появою у сучасному суспільстві технологій , змінився спосіб життя та харчування все частіше люди використовують в своєму раціоні їжу яка є шкідливою для нашого організму. На сьогоднішньому уроці, вивчивши матеріал з природознавства   ви зможете самостійно скласти правильний раціон вашого харчування, а опанувавши елементи презентування з інформатики створите презентацію яку зможете представити на показ  іншим учням.

 

У вас все вийде. якщо ви сьогодні будете   працювати, та уважно слухати.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

-Чому людина повинна харчуватись?

-Які зміни відбуваються в людини в органах травлення?

 А зараз давайте перевіримо як ви вивчили органами травлення на минулому уроці.

Робота на картках. Провести відповідність між органами травлення та їх назвами.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

  • Під час демонстрації ментальної карти вчитель розповідає про поділ продуктів на білки, жири, вуглеводи та вітаміни.

Не все, що ми їмо корисне для організму.  Тому експерти зобразили оптимальний план живлення у вигляді піраміди. Вода і напої формують  базу, яка необхідна людині для виживання. Тому напої це фундамент – це фундамент піраміди.  Рівнем вище розташовані  зернові продукти,  фрукти й овочі. Ще вище місце посіли м`ясо, риба та молочні продукти. Солодощі та жирні продуктина найвищому рівні, тому їх ми вживати повинні найменше.

Навіщо нам білки? Білки , або їх ще називають протеїни, необхідні щоб створювати власні клітини, крім того – це важливий транспортний засіб для інших речовин, наприклад , для складових елементів крові - еритроцитів. Білок – основа м`язової структури. 

Вуглеводи- забезпечують клітини  енергією, тобто « відповідають» за те , щоб людина залишалась працездатною та бадьорою.

Жири- це потужне джерело енергії. Але якщо та енергія не використовується організмом , то вона відкладається  у вигляді власних жирів  і з `являється зайва вага, що шкідливо впливає на організм.

Вітаміни – це група речових  хімічний склад їх дуже різноманітний,  Це речовини які організм не може вироблятисамостійно, тому їх потрібно вживати для нормальної роботи організму з їжею.

Робота в групі.    Складіть  продукти харчування які портібно вживати для людини в якої спостерігається зниження працездатності та постійна втома.

( Фрукти, овочі, боби, макарони, картопля і т. д.) Аргументуйте свою відповідь.

  • Під час презентації   вчитель розповідає про правила харчування.

Але є певні правила  харчування. 

        Під час їжі нам в організм потрапляють багато пживних речовин, тому потрібно вживати різноманітну корисну їжу.  Зранку перед школою чи будь якою діяльністю потрібно обов`о поснідати, для того щоб організм отримав речовини якідопоможуть бути уважними та активними. Якщо ви відмовляєтесь від їжі у вас болітиме голова  а також буде почуття слабкості. Перед  прийомом їжі потрібно мити руки,  у вечері їсти потрібно за дві години до сну, адже їа не встигне перетравитись і виникативуть проблеми зі шлунком. Також обов`язково треба чистити зуби два рази на день, зранку  та ввечері, адже здорові зуби відіграють дуже важливу роль під час вживання їжі.

 Робота в групі. Скласти меню на день для школяра з опорою на піраміду харчування.

      Ви сьогодні багато дізнались інформації яка стосується  харчування,  самостійно склали меню  та доповнили раціон продуктами  харчування яких не вистачало. І тепер  ми перевіримо як же ви зрозуміли, які потрібні продукти для організму людини, що відноситься до білків, жирів, вуглеводів та вітамінів.  Для цього вам потрібно створити презентацію використовуючи програму PowerPoint.

-Давайте пригадаємо, як називається програма за допомогою якої ми створюємо презентацію?

З чого складається презентація створена в  PowerPoint. ( Слайди)Робота в зошиті с. 52

 Кожна група створює свою власну презентацію. Для цього ви :

  1. У дискові D , у папці свого класу створюєте презентацію з назвою ХАРЧУВАННЯ.
  2.  В першому слайді у вас назва презентації та хто є її авторами.
  3. В другому слайді ( та інших) ви пишите назву групи речовин  Наприклад білки та додаєте  зображення продуктів в яких містяться ці речовини.
  4.  Зображення обираєте з інтернету, завантажуючи їх собі в папку.

(Алгорим дій роздрукований в учнів та демонструється вчителем.)

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
24 травня 2018
Переглядів
923
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку